Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så akkurat Queen of the Damned for første gang og syns at den var drittøff. Også lurte jeg på om noen visste om noen lignende filmer, noe med vampyrer liksom, har jo sett Underworld og liker den også, tenkte jeg skulle se toern også, men vet dere om noen andre?

Den så jeg også i går kveld! :wee:

Ja, du er har "Interview with a vampire". Samme forfatter av bøkene, er det ikke Riise eller noe hu heter?

Jeg vil se Black Sheep :cry:

Jeg så den. Var ikke så bra som jeg hadde håpet på. I stil med Braindead og Bad Taste, men ikke like morsom. Anbefaler heller å ta en titt på de nevnte.

Holder for meg :love:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Da har jeg endelig fått hentet og installert LaserDiscspilleren jeg kjøpte. Bildekvaliteten ser ikke dum ut, men nå har jeg heller ikke så mye å sammenligne med ;)

Endret av Slettet-dUuoCe48tm
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Vil hele "Grindhouse" bli lagt ut komplett for salg, eller må vi kjøpe "Death Proof" og "Planet Terror" hver for seg?

Hele Grindhouse kommer, etterhvert. Takk og pris.

Lenke til kommentar
Vil hele "Grindhouse" bli lagt ut komplett for salg, eller må vi kjøpe "Death Proof" og "Planet Terror" hver for seg?

Har du sett GH eller DP/PT? Jeg er interessert i hvordan de fungerer sammen, men vil vente litt med å se GH til jeg har fordøyd filmene hver for seg. Jeg mistenker nemlig at jeg kommer til å like Tarantinos del bedre hvis den er en del av en større helhet med litt mer action og spenning.

Lenke til kommentar
Grindhouse er Death Proof & Planet Terror på rad med trailere i mellom. Snakker vi om enten Death Proof eller Planet Terror så snakker vi sannsynligvis om den uklippete versjonen som er kommet ut på DVD (og en del torrentsider).

I Grindhouse har også Tarantino fjerna en "rull" med film, i sann Grindhpuse-ånd.

Lenke til kommentar

Har du sett GH eller DP/PT? Jeg er interessert i hvordan de fungerer sammen, men vil vente litt med å se GH til jeg har fordøyd filmene hver for seg. Jeg mistenker nemlig at jeg kommer til å like Tarantinos del bedre hvis den er en del av en større helhet med litt mer action og spenning.

Det hadde vel heller motsatt effekt. Muligens jeg ville sittet igjen med et inntrykk av at DP var bedre om jeg ikke så den i sammenheng med PT. Men på den annen side, er vist "solo-filmen" DP lengre og jeg orker ikke tanken på å se filmen med enda mer meningsløs dialog. Men jeg vil tro filmen fungerer bedre på egenhånd. Men det blir ikke annet enn synsing, det ble en opplevelse som å ha en half and half pizza hvor den ene delen var god og den andre dårlig, dog hadde den godt krydder på (Elskbare stuntmannkarakteren <3 )

Selv tidenes største QT fan (tidligere kollega) ble litt skuffet. Da ble jeg enda mer sjokkert. Men har også kommet over de som har likt filmen, så alt håp er ikke ute for alle QT-fanboys som ikke har sett den enda.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...