Batnobbit Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Er BASEketball Bra? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Er BASEketball Bra? Det vet du ikke før du har sett den. Den var med på Kulturo's anbefalninger under kategorien "Klassikeren", så jeg antar det. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Den er ikke awesome, men er man fan av South Park så er den verdt å få med seg. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Nå har jeg fått Letters from Iwo Jima og Flags of our fathers. Hvem skal sees først? Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Flags of our Fathers hvis du ikke kan noe om slaget fra før av. Hvis ikke tror jeg det ikke har så mye å si. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 If Footmen Tire You, What Will Horses Do? (1971) Dette er Ron Ormonds mesterverk. Kurosawa, Kubrick, Lang og Godard må se seg slått. Har du den på DVD? Hvor fikk du i så fall tak i den? Finnes på Google Video hvis jeg ikke tar feil. Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Legger til en del filmer i DVD Profiler som ikke finnes der fra før. Betaler ikke, så jeg gidder heller ikke å skrive inn noe mer enn tittel. Om noen andre som kjøper filmen lager profil for den filmen, vil den da komme inn i min liste? Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Først må du oppdatere filmlisten din. Og hvis du har samme ISBN nummer som den filmen som er endret så vil den bli lagt inn i din database. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Hirr, litt sent ute, men jeg så Superbad her om dagen. Så forbanna legendarisk. Oh shit, the cops! Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Superbad ligger an til å bli en av de beste komediene de seneste årene. Men hvis du virkelig vil le, da ser du Lasse & Geir! Så den på søndag, måtte bare komme meg til butikken og kjøpe meg mitt eget eksemplar i dag. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Jeg vil se Black Sheep Endret 13. november 2007 av cun Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Jeg vil se Black Sheep Det vil jeg også. Men jeg skal se Superbad nå da, det funker som et plaster på såret. Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Jeg så Superbad her om dagen,total uventet at den skulle være så bra. Fogell: What's it like to have a gun? Officer Michaels: It's like having two cocks. If one of your cocks could kill someone. :!: Endret 13. november 2007 av Feltherre Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Jeg vil se Black Sheep Jeg så den. Var ikke så bra som jeg hadde håpet på. I stil med Braindead og Bad Taste, men ikke like morsom. Anbefaler heller å ta en titt på de nevnte. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 har vurdert å se mallrats i flere dager nå men har ikke blitt noe med meg, er det en film dere vil anbefale? likte clerks veldig godt så det er jo stor sannsynlighet for at jeg liker mallrats også da, har hvertfall lest litt at det går ut på samme plottet. kevin smith som er produseren for begge filmene også. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 har vurdert å se mallrats i flere dager nå men har ikke blitt noe med meg, er det en film dere vil anbefale? likte clerks veldig godt så det er jo stor sannsynlighet for at jeg liker mallrats også da, har hvertfall lest litt at det går ut på samme plottet. kevin smith som er produseren for begge filmene også. Bare se den. Det gjelder alle filmer. Jeg likte Mallrats. Den har ikke den samme alvorlige undertonen som Clerks har i like stor grad, men er absolutt underholdene. Anbefaler forresten også Clerks 2. Knallfilm! Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 har vurdert å se mallrats i flere dager nå men har ikke blitt noe med meg, er det en film dere vil anbefale? likte clerks veldig godt så det er jo stor sannsynlighet for at jeg liker mallrats også da, har hvertfall lest litt at det går ut på samme plottet. kevin smith som er produseren for begge filmene også. Bare se den. Det gjelder alle filmer. Jeg likte Mallrats. Den har ikke den samme alvorlige undertonen som Clerks har i like stor grad, men er absolutt underholdene. Anbefaler forresten også Clerks 2. Knallfilm! Clerks 2 er en god film. Clerks har jeg ikke sett. Må få sett den så snart som mulig. Angrer litt på at jeg ikke så eneren først. Har lagt merke til Jay og Silent Bob i andre filmer i tillegg til disse. Er det noen sammenheng? Hvem er de egentlig? Har de en slags historie? Mallrats er notert og skal også ses Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Noen som vet om noen steder som kan ha rammer til plakater, annet enn Ikea? Vet de har, men jeg bor såpass langt unna at jeg ikke gidder å reise dit for noen rammer. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Har lagt merke til Jay og Silent Bob i andre filmer i tillegg til disse. Er det noen sammenheng? Hvem er de egentlig? Har de en slags historie? Wiki it. Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Noen som vet om noen steder som kan ha rammer til plakater, annet enn Ikea? Vet de har, men jeg bor såpass langt unna at jeg ikke gidder å reise dit for noen rammer. Ta turen innom Skeidar, her i Trondheim har iallfall de bedre utvalg på rammer enn Ikea. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå