wwwerner Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Er jeg den eneste so mener at Willis med hår kunne blitt en god Payne?Han ligner og har den "Horny" stemmen og kan spille(av og til). Næh, det tviler jeg på... Det er riktignok en god stund siden jeg spillte Max Payne, men Bruce Willis er rett og slett ikke den rette typen. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Nei, Willis passer dårlig. Utseendemessig synes jeg han er litt for liten + at han mangler hår. Blir ikke det samme med tupé eller parykk. Han er også for gammel. Mener Max Payne bør være ca. 190 cm høy, ha mørkt hår og være i slutten av 30-årene. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Syns egentlig Tom Jane hadde vært perfekt, han har utseende og stemmen, og i tillegg så er han en passe flink skuespiller. Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Noen som har sett Superbad enda? Så den i dag, hoho, den var drit feet! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Det er en haug som har sett superbad, nok til at en egen tråd er laget om det. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Superbad er fantastisk "popcorn-underholdning" Anbefales på det varmeste Lenke til kommentar
Bone Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Så akkurat "Inside Man" ! Den var faktisk kjempebra! Likte den veldig godt!! Lenke til kommentar
Bone Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Og nå har jeg akkurat sett "Remember the Titans" Likte den veldig godt, også! Ga den en 7 på IMDB -skalaen! Men, i filmen har Hayden Panettiere (fra Heroes) en relativt stor rolle! Det var veldig artig å se henne spille i denne filmen (ca 11 år da filmen ble innspilt).. Som nevnt i en annen tråd, så er jeg generelt litt negativ / skeptisk til unger i film, men hadde absolutt ikke noe i mot denne fremførelsen her! Langt derifra.. Anbefales denne her også! Lenke til kommentar
modin Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Unger i film da, må du "se gutten med blikktrommen" så vil du se gode skuespiller presentasjoner av en 11 år gammel gutt. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Er det noen som har mer info om American McGee's Alice? Spillet var ganske populært for 7 år siden, og det skulle komme film, men jeg finner ikke noe særlig info. Tre snutter fra Wiki: "In December 2000, director Wes Craven signed on to develop a film adaptation of the game, with screenwriter John August hired to adapt the game for the big screen. American McGee had begun negotiations with Dimension Films 10 months before, with the studio committing to the project before Craven's signing.[4] In September 2001, August explained that he had turned in a script treatment for Alice and was not attached to develop fuller drafts for the film adaptation.[5] In February 2002, Dimension Films signed brother screenwriters Jon and Erich Hoeber to write the screenplay for Alice.[6] In July 2003, the brothers announced that they had completed the script for the film adaptation.[7] In March 2004, the Alice project was moved from Dimension Films to 20th Century Fox.[8] In June 2005, Universal Pictures acquired the rights to Alice. The studio attached director Marcus Nispel to helm Alice with actress Sarah Michelle Gellar in the lead role.[9]" "In June 2005, Universal Pictures acquired the rights to Alice, an adaption of the computer game American McGee's Alice. The studio attached Nispel to direct with actress Sarah Michelle Gellar in the lead role. Unfortunately the project fell into what is known as development hell." "It was finally picked up by Universal Pictures and is set to be released as Alice in July 2008." Hva stemmer? Lenke til kommentar
archanios Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Imdb: In production. Og hvis den skal ut i juli neste år, så må den vel vere det, men det spørs kor oppdatert det er Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) If Footmen Tire You, What Will Horses Do? (1971) Dette er Ron Ormonds mesterverk. Kurosawa, Kubrick, Lang og Godard må se seg slått. Endret 13. november 2007 av Slettet-dUuoCe48tm Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 If Footmen Tire You, What Will Horses Do? (1971) Dette er Ron Ormonds mesterverk. Kurosawa, Kubrick, Lang og Godard må se seg slått. Har du den på DVD? Hvor fikk du i så fall tak i den? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Hvis det jeg har lest stemmer, så finnes den ikke på DVD enda. Du blir nok nødt til å kjøpe en VHS eller lete litt på internett hvis du vil se den Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Superbad er fantastisk "popcorn-underholdning"Anbefales på det varmeste Det skal være sikkert. Aldri ledd så mye på kino før tror jeg. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Superbad er fantastisk "popcorn-underholdning"Anbefales på det varmeste Det skal være sikkert. Aldri ledd så mye på kino før tror jeg. Håper Superbad slår til bedre enn Knocked Up. Hadde også veldig høye forventninger til den, men den endte opp som en koslig, men halvmorsom og forglemmelig komedie. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Jeg visste ingenting om Superbad da jeg dro på kino for å se den, ei heller gjorde noen av de jeg dro med. Vi var litt sent ut på den store kinodagen og måtte ha en film hvor det var 4 ledige seter ved siden av hverandre, og endte dermed opp på Superbad. Så tror nok det at jeg ikke visste hva jeg gikk til og dermed ikke hadde noen forventninger gjorde at filmen ble litt bedre, men den var jo veldig festlig. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Mange gode ord om Superbad her, får snart ta meg turen til en kino. Hva mener forumet om Breakfast Club? Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Hva mener forumet om Breakfast Club? En glimrende coming-of-age film. En klar 9/10. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Superbad er fantastisk "popcorn-underholdning"Anbefales på det varmeste Det skal være sikkert. Aldri ledd så mye på kino før tror jeg. Håper Superbad slår til bedre enn Knocked Up. Hadde også veldig høye forventninger til den, men den endte opp som en koslig, men halvmorsom og forglemmelig komedie. Jeg syns hvertfall Superbad var morsommere enn K.U. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå