NightKeeper Skrevet 9. november 2007 Rapporter Del Skrevet 9. november 2007 Da har jeg sett Superbad og er strålende fornøyd. Fantastisk dialog, og godt skuespill, intelligent til tider. McLovin/Purk-scenene var hysterisk morsomme. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. november 2007 Rapporter Del Skrevet 9. november 2007 Da har jeg sett Superbad og er strålende fornøyd. Fantastisk dialog, og godt skuespill, intelligent til tider. McLovin/Purk-scenene var hysterisk morsomme. Helt enig... Den var overraskendes god. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 9. november 2007 Rapporter Del Skrevet 9. november 2007 Da har jeg sett Superbad og er strålende fornøyd. Fantastisk dialog, og godt skuespill, intelligent til tider. McLovin/Purk-scenene var hysterisk morsomme. Helt enig... Den var overraskendes god. Jeg hadde seff store forhåpninger mtp rating på IMDb, men den innfridde, helt klart Lo godt da Evan måtte synge foran de høye latinoene på den festen, haha Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 10. november 2007 Rapporter Del Skrevet 10. november 2007 Yay, jeg scora akkurat en Toshiba HD A2 HD DVD spiller til 560,- på eBay Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 10. november 2007 Rapporter Del Skrevet 10. november 2007 Flott, der ble max Payne karakteren ødelagt, Mark Wahlberg?! Come on, mannen ligner ikke fysisk. Så da ganske like ut på bildet. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 10. november 2007 Rapporter Del Skrevet 10. november 2007 Wahlberg som Payne, der ble forhåpningene hevet noen hakk, elsker han. Morsomt at han på så kort tid har gått fra rapper/modell til en av de best betalte skuespillerene Men, at han ligner på det bildet burde han ikke ta som kompliment, fy Payne var stygg der Lenke til kommentar
Manx Skrevet 10. november 2007 Rapporter Del Skrevet 10. november 2007 Morsomt at han på så kort tid har gått fra rapper/modell til en av de best betalte skuespillerene Best betalt har ingenting med å være en god skuespiller, det har Arnold bevist i mange år... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. november 2007 Rapporter Del Skrevet 10. november 2007 (endret) Wahlberg er en meget bra skuespiller. Det samme kan sies om broren Donnie. Endret 10. november 2007 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
Manx Skrevet 10. november 2007 Rapporter Del Skrevet 10. november 2007 Han har blitt mye bedre de siste årene, men det er fremdeles noe som ikke gjør at jeg setter han så veldig høyt som andre i den generasjonen, Damon og Norton for å ta to stykker... Men jeg mener jeg har skrevet det før, jeg synes Donnie W er en mye bedre skuespiller. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 10. november 2007 Rapporter Del Skrevet 10. november 2007 jeg liker også Donnie bedre Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 10. november 2007 Rapporter Del Skrevet 10. november 2007 (endret) Wahlberg er en meget bra skuespiller. Det samme kan sies om broren Donnie. Enig. Digger Wahlberg, han var konge i Shooter og The Departed. Tror han kommer til å gjøre en kanonrolle i Max Payne. Endret 10. november 2007 av NightKeeper Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 10. november 2007 Rapporter Del Skrevet 10. november 2007 Enig med Manx, han har ingenting å stille opp med vs Damon og Norton. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 10. november 2007 Rapporter Del Skrevet 10. november 2007 Har problemer med å se Marky i en såpass gritty og mørk verden som Max Payne bør ha. Men for all del, kan funke bra det. Det at han utseendemessig ikke ligner så veldig på karakteren i spillet har ingenting å si. Forstår ikke hvorfor så mange henger seg opp i slikt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. november 2007 Rapporter Del Skrevet 10. november 2007 Thomas Jane hadde kanskje passet som Max. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 10. november 2007 Rapporter Del Skrevet 10. november 2007 Thomas Jane tror jeg hadde funket mye bedre, mye kulere er han også Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 10. november 2007 Rapporter Del Skrevet 10. november 2007 ja, han ligner og stemmen høres mye mer ut som MP også Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. november 2007 Rapporter Del Skrevet 10. november 2007 Edward Norton er et navn jeg ikke har tenkt på på en stund. Han har ikke gjort særlig mye imponerende i det siste. Får håpe det kommer noe spennende snart, jeg føler at slutten av 90-tallet kanskje var hans storhetstid. Damon har derimot holdt det gående en stund, og så snart Wahlberg får sin egen film (Shooter gjelder ikke^^) så tror jeg han vil likestilles med de dyktigste i bransjen nå (Damon, Clive Owen, Spacey, Crowe). Jeg håper Max Payne funker. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 10. november 2007 Rapporter Del Skrevet 10. november 2007 Enig med Manx, han har ingenting å stille opp med vs Damon og Norton. Hvor er Bale og DiCaprio i denne rangeringen? De setter jeg enda høyere opp Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 10. november 2007 Rapporter Del Skrevet 10. november 2007 Bale knuser de fleste som er nevnt her. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 10. november 2007 Rapporter Del Skrevet 10. november 2007 (endret) Enig med Manx, han har ingenting å stille opp med vs Damon og Norton. Hvor er Bale og DiCaprio i denne rangeringen? De setter jeg enda høyere opp Det var de to skuespillerne Manx nevnte i sin post, derfor inkluderte jeg de i svaret mitt. Christian Bale, Matt Damon og Cliwe Owen er nok mine favoritter for tiden. (Edward Norton har ikke vært like god/hatt like gode roller som på slutten av 90-tallet.) Endret 10. november 2007 av Xtra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå