InsertNumLock Skrevet 8. november 2007 Rapporter Del Skrevet 8. november 2007 Redux, features both Coppola's original 2 ½ hour version released in 1979 and the 2001 Apocalypse Now Redux, recut and expanded by 50 minutes by Coppola and editor/sound designer Walter Murch. okei. Så redux kom ut i 2001, men scenene er spilt inn på 70-tallet? "This is an extended version that restores 49 minutes of scenes cut from the original film."" - Wiki Så ja. Ble lansert i 2001, men spilt inn i 79 Lenke til kommentar
edds Skrevet 8. november 2007 Rapporter Del Skrevet 8. november 2007 Så akkurat Sigur Rós sin film Heima. Utrolig vakkert. Ren estetikk. Er fortsatt litt satt ut. Wow. Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 8. november 2007 Rapporter Del Skrevet 8. november 2007 Så denne i går jeg også. Synes filmen er like fantastisk som musikken. Herlige bilder, noe så gjennomført og vakkert skal du lete lenger etter. Er du svoren Sigur Rós fan er også disc 2 du får med DVD-en noe å få med seg. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 8. november 2007 Rapporter Del Skrevet 8. november 2007 Så akkurat Sigur Rós sin film Heima. Utrolig vakkert. Ren estetikk. Er fortsatt litt satt ut. Wow. Damn, gleder meg til jeg får den i posten Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 8. november 2007 Rapporter Del Skrevet 8. november 2007 Så akkurat American Gangster, må si den var veldig bra imho. 5/6 kanskje ? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. november 2007 Rapporter Del Skrevet 9. november 2007 Paradise Lost. Dette kan fort bli tidenes film. Enhver som har lest boken (evt forsøkt å lese den) vet at historien er utrolig spennende og velskrevet, og filmatiseringen kan fort bli legendarisk. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 9. november 2007 Rapporter Del Skrevet 9. november 2007 Ser ut som Mark Wahlberg kommer til å spille rollen som Max Payne... http://www.dagbladet.no/kultur/2007/11/09/517699.html Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 9. november 2007 Rapporter Del Skrevet 9. november 2007 Ser ut som Mark Wahlberg kommer til å spille rollen som Max Payne... http://www.dagbladet.no/kultur/2007/11/09/517699.html Håpe forvandlingen fra spill til film går bedre her da. Max Payne har vært en stor helt opp gjennom årene. Vil nødig se enda et spill bli ødelagt. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 9. november 2007 Rapporter Del Skrevet 9. november 2007 Veldig enig, får håpe de klarer overgangen godt. Max Payne spillene har jo historier som egner seg på lerretet, men om de klarer og gjøre det bra er en annen sak. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 9. november 2007 Rapporter Del Skrevet 9. november 2007 (endret) Flott, der ble max Payne karakteren ødelagt, Mark Wahlberg?! Come on, mannen ligner ikke fysisk. Denne karen burde innta rollen: Endret 9. november 2007 av dicktator Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 9. november 2007 Rapporter Del Skrevet 9. november 2007 Flott, der ble max Payne karakteren ødelagt, Mark Wahlberg?! Come one, mannen ligner ikke fysisk. Problemet her er ikke Marky, men regissøren. Lenke til kommentar
Dagon Skrevet 9. november 2007 Rapporter Del Skrevet 9. november 2007 Marky Mark er jo rå, dette kan bli bra. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 9. november 2007 Rapporter Del Skrevet 9. november 2007 Hvem avgjør hvilken regissør skal ta jobben? Lenke til kommentar
Dagon Skrevet 9. november 2007 Rapporter Del Skrevet 9. november 2007 Ifølge Dagbladet er det allere avgjort. "John Moore, som tidligere har regissert filmer som «Behind Enemy Lines» og nyinnspillingen av «The Omen», skal stå for regi." Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 9. november 2007 Rapporter Del Skrevet 9. november 2007 Håper dette blir bra, veltet nesten av stolen når jeg så siden men innholdet var ikke så mye og skryte av. Hadde bare Bruce Willis hadde samme look han hadde i Die Hard 1 Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 9. november 2007 Rapporter Del Skrevet 9. november 2007 Flott, der ble max Payne karakteren ødelagt, Mark Wahlberg?! Come on, mannen ligner ikke fysisk. Denne karen burde innta rollen: Kjennern bare fra Oz og han eier ikke skuespillertalent. Han kan spille sinna og lettere irritert. Tror Max Payne krever mer enn som så. Selv om også Max Payne blir sinna (i spillet) Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 9. november 2007 Rapporter Del Skrevet 9. november 2007 Kjøpte meg Nosferatu a' 1922 i dag. Noen her som har sett den, og vil fortelle meg om det er vanskelig å henge med i forhold til tysk tekst? Vil jeg gå glipp av mye ved å ikke kunne et kløyva ord tysk? Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 9. november 2007 Rapporter Del Skrevet 9. november 2007 Ifølge Dagbladet er det allere avgjort. "John Moore, som tidligere har regissert filmer som «Behind Enemy Lines» og nyinnspillingen av «The Omen», skal stå for regi." Derfor frykter jeg at Moore blir en litt for middelmådig regissør for dette oppdraget. Max Payne er en nytelse historiemessig, ihvertfall i spillformat, og bør bli behandlet med stor respekt. Når det kommer til skuespillere har jeg alltid sett for meg at überdyktige Joaquin Phoenix i rollen. Dessuten er jo Christian Bale flink til å spille mørke karakterer. Utseendemessig er det jo Johnny Knoxville som likner mest, men han kan jeg aldri ta seriøst, noensinne... Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 9. november 2007 Rapporter Del Skrevet 9. november 2007 Kjøpte meg Nosferatu a' 1922 i dag. Noen her som har sett den, og vil fortelle meg om det er vanskelig å henge med i forhold til tysk tekst? Vil jeg gå glipp av mye ved å ikke kunne et kløyva ord tysk? Det er en stumfilm, ergo har den slike "intertitles." Disse er nok oversatt, så det kommer nok neppe til å ha så mye å si Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 9. november 2007 Rapporter Del Skrevet 9. november 2007 Vet at det er en stumfilm Men informasjon på coveret er elendig, så jeg fikk inntrykk av at de 'intertitles'ene(kult ord) var på tysk. Hvis de er oversatt til engelsk, blir det null problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå