Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Redux, features both Coppola's original 2 ½ hour version released in 1979 and the 2001 Apocalypse Now Redux, recut and expanded by 50 minutes by Coppola and editor/sound designer Walter Murch.

okei.

Så redux kom ut i 2001, men scenene er spilt inn på 70-tallet?

"This is an extended version that restores 49 minutes of scenes cut from the original film."" - Wiki

Så ja. Ble lansert i 2001, men spilt inn i 79

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Flott, der ble max Payne karakteren ødelagt, Mark Wahlberg?! Come on, mannen ligner ikke fysisk.

Denne karen burde innta rollen:

post-107551-1194615022_thumb.jpg

Kjennern bare fra Oz og han eier ikke skuespillertalent. Han kan spille sinna og lettere irritert. Tror Max Payne krever mer enn som så. Selv om også Max Payne blir sinna (i spillet) :p

Lenke til kommentar
Ifølge Dagbladet er det allere avgjort.

"John Moore, som tidligere har regissert filmer som «Behind Enemy Lines» og nyinnspillingen av «The Omen», skal stå for regi."

Derfor frykter jeg at Moore blir en litt for middelmådig regissør for dette oppdraget. Max Payne er en nytelse historiemessig, ihvertfall i spillformat, og bør bli behandlet med stor respekt.

Når det kommer til skuespillere har jeg alltid sett for meg at überdyktige Joaquin Phoenix i rollen. Dessuten er jo Christian Bale flink til å spille mørke karakterer. Utseendemessig er det jo Johnny Knoxville som likner mest, men han kan jeg aldri ta seriøst, noensinne...

Lenke til kommentar
Kjøpte meg Nosferatu a' 1922 i dag. Noen her som har sett den, og vil fortelle meg om det er vanskelig å henge med i forhold til tysk tekst? Vil jeg gå glipp av mye ved å ikke kunne et kløyva ord tysk?

Det er en stumfilm, ergo har den slike "intertitles." Disse er nok oversatt, så det kommer nok neppe til å ha så mye å si ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...