Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Samme her, eller det var jo en god del, men de var ikke så veldig billige i forhold til andre steder så.

Så foresten Superbad på den store kinodagen. Må si den overrasket meg, meget morsom film. Så også Rogue Assasin/War, samme dagen. Måtte bli den siden vi var 4 stykker som dro, og alt annet hadde bare spredte plasser. Det var en helt grei actionfilm. Må si at slutten berget den, uten at jeg skal si noe om hva som skjedde.

Lenke til kommentar

No Country for Old Men stod med premiere i Februar 08 :/

Norge for the win! :no:

Og hva er greien med at Hitman ikke kommer før i Januar? ( i hvertfall ikke før da til Bergen Kino) De har jo allerede en Hitman "model" på plass i Konsertpaleet.

The Sting var virkelig en finfin kuppfilm, med en utrolig fin twist. Newman og Redford gjorde også to bunnsolide rolletolkninger ;)

espennyh: Når de ikke er morsom på norsk, hvorfor skal de da bli gode på engelsk? ;)

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Når de ikke er morsom på norsk, hvorfor skal de da bli gode på engelsk? ;)

Syns egentlig stemmeskuespillerene klarte seg bedre enn de fleste i rollebesetningen.

Det drøyeste er vel at denne filmen har et marked utenfor Norge. Og tenk hvis den finner veien til USA, hvor flere sannsynligvis har sett filmene KB skamløst stjeler vitser fra.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Hoho! Argentos/Bavas Dèmoni var mye festeligere enn hva jeg husket den som! Superkult og tidvis vanvittig cheesy soundtrack (mainthemet er fabelaktig forsåvidt) og en herlig useriøs handling. Scenen med samuraisverd og motorsykkel fikk meg til å smile bredt :D

Noen som vil si noe om hvordan toeren og treeren er i forhold?

Endret av Slettet-dUuoCe48tm
Lenke til kommentar
Hva synest dere om The Lady Killers (2004) og Intolerable Cruelty (2003) av Coen brødrene? Er de verdt å se?

Har No Country for Old Men (2007) (også av Coen) vært på kino i Norge? Når kommer den på dvd? Noen som har sett den?

Endret :)

Selv synes jeg Intolerable Cruelty er en fornøyelig happyflappy-satire. Ville ikke vært foruten milliongliset til Clooney i denne filmen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...