InsertNumLock Skrevet 5. november 2007 Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 Lagersalg TV Serier fra 10,- @Zailor Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 5. november 2007 Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 Ikke akkurat de seriene jeg vil ha da =/ Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 5. november 2007 Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 Samme her, eller det var jo en god del, men de var ikke så veldig billige i forhold til andre steder så. Så foresten Superbad på den store kinodagen. Må si den overrasket meg, meget morsom film. Så også Rogue Assasin/War, samme dagen. Måtte bli den siden vi var 4 stykker som dro, og alt annet hadde bare spredte plasser. Det var en helt grei actionfilm. Må si at slutten berget den, uten at jeg skal si noe om hva som skjedde. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. november 2007 Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 et lite "gave" dryss. FMJ We Were Soldiers The Getaway Unrated Bourne Identity Bourne Supremacy alle i HD DVD samt Pinkt Panther Collection og Scrubs sesong 6 OG Yamaha 5.1 annlegg(som veide et ton) Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 5. november 2007 Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 (endret) Hva synest dere om The Lady Killers (2004) og Intolerable Cruelty (2003) av Coen brødrene? Er de verdt å se? Har No Country for Old Men (2007) (også av Coen) vært på kino i Norge? Når kommer den på dvd? Noen som har sett den? Endret Endret 5. november 2007 av Mr. Gnom Lenke til kommentar
athorb Skrevet 5. november 2007 Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 Hva synest dere om The Lady Killers (2004) av Coen brødrene? Er den verdt å se? Verdt å se, men ikke noe mer enn det. Den minst severdige av de Coen-filmene jeg har sett (bortsett fra Intolerable Cruelty, som jeg slo av halvveis). Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 5. november 2007 Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 Er som Athorb sier, ikke noe å hoppe i taket for. Kan tenke meg mer spennende titler fra Coen-brødrene. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 5. november 2007 Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 "Kill Buljo» dubbet til engelsk" Kan kommentarene i filmen i det hele tatt være morsomt noe annet enn på nordlending? Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 5. november 2007 Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 (endret) No Country for Old Men stod med premiere i Februar 08 :/ Norge for the win! Og hva er greien med at Hitman ikke kommer før i Januar? ( i hvertfall ikke før da til Bergen Kino) De har jo allerede en Hitman "model" på plass i Konsertpaleet. The Sting var virkelig en finfin kuppfilm, med en utrolig fin twist. Newman og Redford gjorde også to bunnsolide rolletolkninger espennyh: Når de ikke er morsom på norsk, hvorfor skal de da bli gode på engelsk? Endret 5. november 2007 av Xtra Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 5. november 2007 Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 "Kill Buljo» dubbet til engelsk" Kan kommentarene i filmen i det hele tatt være morsomt noe annet enn på nordlending? Fatter ikke at noen finner de kommentarene morsomme på norsk engang. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 5. november 2007 Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 Når de ikke er morsom på norsk, hvorfor skal de da bli gode på engelsk? Syns egentlig stemmeskuespillerene klarte seg bedre enn de fleste i rollebesetningen. Det drøyeste er vel at denne filmen har et marked utenfor Norge. Og tenk hvis den finner veien til USA, hvor flere sannsynligvis har sett filmene KB skamløst stjeler vitser fra. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 5. november 2007 Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 "Kill Buljo» dubbet til engelsk" Kan kommentarene i filmen i det hele tatt være morsomt noe annet enn på nordlending? Fatter ikke at noen finner de kommentarene morsomme på norsk engang. espennyh: Når de ikke er morsom på norsk, hvorfor skal de da bli gode på engelsk? Mange av replikkene er så dumme og idiotiske at de blir morsomme. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 5. november 2007 Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 For min del er de fleste replikkene så dumme og umorsomme at de blir, ja: dumme og umorsomme. Men for all del, var et par steder jeg trakk på smilebåndet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 6. november 2007 Rapporter Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Hoho! Argentos/Bavas Dèmoni var mye festeligere enn hva jeg husket den som! Superkult og tidvis vanvittig cheesy soundtrack (mainthemet er fabelaktig forsåvidt) og en herlig useriøs handling. Scenen med samuraisverd og motorsykkel fikk meg til å smile bredt Noen som vil si noe om hvordan toeren og treeren er i forhold? Endret 6. november 2007 av Slettet-dUuoCe48tm Lenke til kommentar
ttd Skrevet 6. november 2007 Rapporter Del Skrevet 6. november 2007 Hva synest dere om The Lady Killers (2004) og Intolerable Cruelty (2003) av Coen brødrene? Er de verdt å se? Har No Country for Old Men (2007) (også av Coen) vært på kino i Norge? Når kommer den på dvd? Noen som har sett den? Endret Selv synes jeg Intolerable Cruelty er en fornøyelig happyflappy-satire. Ville ikke vært foruten milliongliset til Clooney i denne filmen. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 6. november 2007 Rapporter Del Skrevet 6. november 2007 Lady Killers er ganske middelmådig på grensa til dårlig. Styr unna. Lenke til kommentar
Cheesus Skrevet 7. november 2007 Rapporter Del Skrevet 7. november 2007 Selv synes jeg Intolerable Cruelty er en fornøyelig happyflappy-satire. Ville ikke vært foruten milliongliset til Clooney i denne filmen. – Your Honor, he's strangling the witness! – I'll allow it. :!: http://tinyurl.com/2p8sga Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 8. november 2007 Rapporter Del Skrevet 8. november 2007 Apocalypse Now: Redux er den samme filmen som Apocalypse nå, bare lenger, ikke sant? Men kom de ut samtidig? Er scenene i redux-versjonen spilt inn på 70-tallet de også? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 8. november 2007 Rapporter Del Skrevet 8. november 2007 Redux, features both Coppola's original 2 ½ hour version released in 1979 and the 2001 Apocalypse Now Redux, recut and expanded by 50 minutes by Coppola and editor/sound designer Walter Murch. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 8. november 2007 Rapporter Del Skrevet 8. november 2007 Redux, features both Coppola's original 2 ½ hour version released in 1979 and the 2001 Apocalypse Now Redux, recut and expanded by 50 minutes by Coppola and editor/sound designer Walter Murch. okei. Så redux kom ut i 2001, men scenene er spilt inn på 70-tallet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå