Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Og DER var jeg i gang med å se den fjerde Species-filmen. Dette må jo bli bra. Ingenting er som å se produsentene prøve å melke en ku som har vært død i flere år :love:

Fins det flere en to?:S

og spiller Madsen i alle? viste at det var en species-serie men ikke flere filmer:P

Lenke til kommentar
Det blir vell bare HD DVD eller Blu-Ray snart.

DVD vil være på markedet i mange år enda. Med så mange DVD-spillere etablert i hjemmene verden over, er det heller tvilsomt at det vil dø ut med det første. Jeg tipper det vil eksistere i 10 år til, minst.

Tror også det vil ta noen år. VHS levde jo en god stund selv etter at DVDene kom. Coverne til DVD tar seg jo langt bedre ut i hyllen syntes jeg enn hva gjelder BR/HD

Lenke til kommentar

Gud så sinnsykt bra den siste species-filmen var! Hvem hadde trodd at et slimete monster kunne være så sexy?

Spoiler-alert!

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
For ikke å snakke om den kule psycho-nonna! :love:

Jeg sitter med et digert glis her jeg. Hadde aldri trodd den skulle være så bra. Helt på høyde med 1'eren.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Det blir vell bare HD DVD eller Blu-Ray snart.

DVD vil være på markedet i mange år enda. Med så mange DVD-spillere etablert i hjemmene verden over, er det heller tvilsomt at det vil dø ut med det første. Jeg tipper det vil eksistere i 10 år til, minst.

Tror også det vil ta noen år. VHS levde jo en god stund selv etter at DVDene kom. Coverne til DVD tar seg jo langt bedre ut i hyllen syntes jeg enn hva gjelder BR/HD

Hvordan er det med ryggen på covrene til BR og HD? Er det så tynne at det ikke er plass til tittelen på filmen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...