Dorian Gray Skrevet 4. november 2007 Rapporter Del Skrevet 4. november 2007 Jeg nekter å kjøpe HD/BR. Synes coverne er for små og puslete. =D Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 4. november 2007 Rapporter Del Skrevet 4. november 2007 Har ikke HD DVD samme cover som DVD da ? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. november 2007 Rapporter Del Skrevet 4. november 2007 Kanskje jeg tar feil, jeg har tatt avstand fra hele HD-konseptet inntil videre, men jeg mener å huske at begge er mindre med rundere kanter. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 4. november 2007 Rapporter Del Skrevet 4. november 2007 Kanskje jeg tar feil, jeg har tatt avstand fra hele HD-konseptet inntil videre, men jeg mener å huske at begge er mindre med rundere kanter. Og blå for Blu-ray eller rød for HD-DVD Lenke til kommentar
Manx Skrevet 4. november 2007 Rapporter Del Skrevet 4. november 2007 Kanskje jeg tar feil, jeg har tatt avstand fra hele HD-konseptet inntil videre, men jeg mener å huske at begge er mindre med rundere kanter. Ligger et bilde i denne posten som viser forskjellen... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. november 2007 Rapporter Del Skrevet 4. november 2007 Og DER var jeg i gang med å se den fjerde Species-filmen. Dette må jo bli bra. Ingenting er som å se produsentene prøve å melke en ku som har vært død i flere år Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. november 2007 Rapporter Del Skrevet 4. november 2007 Og DER var jeg i gang med å se den fjerde Species-filmen. Dette må jo bli bra. Ingenting er som å se produsentene prøve å melke en ku som har vært død i flere år Fins det flere en to?:S og spiller Madsen i alle? viste at det var en species-serie men ikke flere filmer:P Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. november 2007 Rapporter Del Skrevet 4. november 2007 Fins det flere en to?:Sog spiller Madsen i alle? viste at det var en species-serie men ikke flere filmer:P Han spiller bare i enern og toern. Firern virker så langt til å være bedre enn 3'ern som jeg synes var bedre enn 2'ern Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 4. november 2007 Rapporter Del Skrevet 4. november 2007 Det blir vell bare HD DVD eller Blu-Ray snart. DVD vil være på markedet i mange år enda. Med så mange DVD-spillere etablert i hjemmene verden over, er det heller tvilsomt at det vil dø ut med det første. Jeg tipper det vil eksistere i 10 år til, minst. Tror også det vil ta noen år. VHS levde jo en god stund selv etter at DVDene kom. Coverne til DVD tar seg jo langt bedre ut i hyllen syntes jeg enn hva gjelder BR/HD Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 4. november 2007 Rapporter Del Skrevet 4. november 2007 Kanskje jeg tar feil, jeg har tatt avstand fra hele HD-konseptet inntil videre, men jeg mener å huske at begge er mindre med rundere kanter. My bad, jeg trodde det bare var BD som hadde mindre.. Syns ikke HD DVD coveret ser like bra ut som vanlig DVD cover Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 4. november 2007 Rapporter Del Skrevet 4. november 2007 Hvorfor ser egentlig HD og BD like ut utenom fargene? Skal ikke de være to revaliserende formater? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 4. november 2007 Rapporter Del Skrevet 4. november 2007 4.11 "Marie Barone" Doris Roberts 77 "Karate Kid" Ralph Macchio 46 Mr. Miyagi : Show me paint the fence ! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. november 2007 Rapporter Del Skrevet 4. november 2007 (endret) Gud så sinnsykt bra den siste species-filmen var! Hvem hadde trodd at et slimete monster kunne være så sexy? Spoiler-alert! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor For ikke å snakke om den kule psycho-nonna! Jeg sitter med et digert glis her jeg. Hadde aldri trodd den skulle være så bra. Helt på høyde med 1'eren. Endret 4. november 2007 av L4r5 Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 4. november 2007 Rapporter Del Skrevet 4. november 2007 Det blir vell bare HD DVD eller Blu-Ray snart. DVD vil være på markedet i mange år enda. Med så mange DVD-spillere etablert i hjemmene verden over, er det heller tvilsomt at det vil dø ut med det første. Jeg tipper det vil eksistere i 10 år til, minst. Tror også det vil ta noen år. VHS levde jo en god stund selv etter at DVDene kom. Coverne til DVD tar seg jo langt bedre ut i hyllen syntes jeg enn hva gjelder BR/HD Hvordan er det med ryggen på covrene til BR og HD? Er det så tynne at det ikke er plass til tittelen på filmen? Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 4. november 2007 Rapporter Del Skrevet 4. november 2007 Hvordan er det med ryggen på covrene til BR og HD? Er det så tynne at det ikke er plass til tittelen på filmen? Det er fint plass til tittel på ryggen. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. november 2007 Rapporter Del Skrevet 4. november 2007 To Kung Fu Hustle? Redd for å slite ut den første? ^^ Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 5. november 2007 Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 To Kung Fu Hustle? Redd for å slite ut den første? ^^Det er ikkebare den filmen det er to av.. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 5. november 2007 Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 Der var mitt lille Die Hard-maraton over. Var en koselig dag. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. november 2007 Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 Jeg lo. Kanskje plakatdesignerne har streiket, de også. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 5. november 2007 Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 Jeg lo. Kanskje plakatdesignerne har streiket, de også. Simpelt men fint? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå