Ustedalen Skrevet 3. november 2007 Rapporter Del Skrevet 3. november 2007 Det nærmeste en korsfestelse er vel den første drapsscenen? Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 3. november 2007 Rapporter Del Skrevet 3. november 2007 Var det en korsfestelse? hmm,ja,vel trodde det skulle være ekklere Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 4. november 2007 Rapporter Del Skrevet 4. november 2007 (endret) Du milde agurkmiks, nå er jeg temmelig oppspilt. Fikk omsider surret meg til å gi Zulawskis Possession et spinn, og det er noe med det smarteste jeg har gjort på en stund. Herlig tungfordøyelig skrekk, med ganske så sterke bånd til surrealisme. Virkelig ikke for alle, vil jeg tro, men om førnevnte superlativer appelerer; ikke nøl. Prima vare. Så, noen Zulawski-folk her? Anbefalinger til videre gransking av kisens filmer? --- Vurderer Subconscious Cruelty som nattkos i en nær fremtid, men frykter den vil bli et veldig hokuspokusverk av spekulativt møl. Har tatt feil før, though... Noen som har sett den? E: Se filmen hos Youtube Endret 4. november 2007 av Zaeira Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 4. november 2007 Rapporter Del Skrevet 4. november 2007 Jeg så Superbad igår og det var en glimmrende film om outsideren og nerden. Skuespiller prestasjoene av de tre unge vennene er veldig gode. Speislt 'McLovin' eller Fogell er en spesiellt herlig gjennomført karakter som etterhvert utover i filmen linkes opp med to oldscool nerdete politimenn. Det er helt fabelaktig morrsomt. Noe av det første som slo meg da jeg trakket inn på kinoen var de uhorvelige mengdene med Ungdommer. Var som et grøss fra fortiden og mine innstinkter fortalte meg at jeg burde opptre kult . Det er tydlig at de fleste var der pga American Pie aspektet ved filmen. Filmen minte meg på mange måter om Ghostworld og den var isåmåte minst like bra. Noen som har anbefalinger til lignendes filmer som tar for seg outsideren og nerden? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 4. november 2007 Rapporter Del Skrevet 4. november 2007 Mr. Gnom: Så den selv i går kveld og den var en av de beste komediene jeg har sett på årevis! Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 4. november 2007 Rapporter Del Skrevet 4. november 2007 Jeg så Superbad igår og det var en glimmrende film om outsideren og nerden. Skuespiller prestasjoene av de tre unge vennene er veldig gode. Speislt 'McLovin' eller Fogell er en spesiellt herlig gjennomført karakter som etterhvert utover i filmen linkes opp med to oldscool nerdete politimenn. Det er helt fabelaktig morrsomt. Noe av det første som slo meg da jeg trakket inn på kinoen var de uhorvelige mengdene med Ungdommer. Var som et grøss fra fortiden og mine innstinkter fortalte meg at jeg burde opptre kult . Det er tydlig at de fleste var der pga American Pie aspektet ved filmen. Filmen minte meg på mange måter om Ghostworld og den var isåmåte minst like bra. Noen som har anbefalinger til lignendes filmer som tar for seg outsideren og nerden? Så den i går jeg og, herlig film. Fantastisk idiotisk å ha 11års grense på den. Lenke til kommentar
ttd Skrevet 4. november 2007 Rapporter Del Skrevet 4. november 2007 Javel? Hvorfor? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 4. november 2007 Rapporter Del Skrevet 4. november 2007 Javel? Hvorfor? Vel, det som plagde meg mest var at alle småguttene skulle begynne å skrike og hyle når: Seth og Evan gir hverandre en klem på slutten. Var visst litt for homsete for dem. Lenke til kommentar
edge Skrevet 4. november 2007 Rapporter Del Skrevet 4. november 2007 Transformers SKAL kjøpes på HD DVD, selv om jeg egentlig ikke har HD DVD-spiller.. Nydelig film. Noen som vet om det kommer en nice SE av den på HD DVD? Lenke til kommentar
cFc Skrevet 4. november 2007 Rapporter Del Skrevet 4. november 2007 Skal det virkelig være stor forskjell på bilde-kvaliteten på forskjellige DVD-er? Jeg så nettopp The Vikings fra 1958 med flott og klar kvalitet, mens 28 dager senere var uklar og heller dårlig. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 4. november 2007 Rapporter Del Skrevet 4. november 2007 Skal det virkelig være stor forskjell på bilde-kvaliteten på forskjellige DVD-er? Jeg så nettopp The Vikings fra 1958 med flott og klar kvalitet, mens 28 dager senere var uklar og heller dårlig. Det har ingenting med DVD-utgivelsen å gjøre. 28 Days Later er filmet med et digitalt videokamera, ikke filmkamera, og har kornete bilde med utvannete farger, med vilje. Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 4. november 2007 Rapporter Del Skrevet 4. november 2007 Det er fordi 28 Days Later er skutt med Canon XL1s MiniDV, mens The Vikings er skutt i god 35mm film med uendelig høyere oppløsning. Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 4. november 2007 Rapporter Del Skrevet 4. november 2007 Er Transformers på Blu Ray? Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 4. november 2007 Rapporter Del Skrevet 4. november 2007 Nei, den er nok HD DVD eksklusiv. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 4. november 2007 Rapporter Del Skrevet 4. november 2007 Den er på HD-DVD vis jeg ikke husker helt feil. Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 4. november 2007 Rapporter Del Skrevet 4. november 2007 Off, hater at filmer skal være "eksklusive". Mye bedre med vanlig DVD. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 4. november 2007 Rapporter Del Skrevet 4. november 2007 Javel? Hvorfor? Vel, det som plagde meg mest var at alle småguttene skulle begynne å skrike og hyle når: Seth og Evan gir hverandre en klem på slutten. Var visst litt for homsete for dem. Enig! Makan! Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 4. november 2007 Rapporter Del Skrevet 4. november 2007 Off, hater at filmer skal være "eksklusive". Mye bedre med vanlig DVD. Det blir vell bare HD DVD eller Blu-Ray snart. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 4. november 2007 Rapporter Del Skrevet 4. november 2007 Det blir vell bare HD DVD eller Blu-Ray snart. DVD vil være på markedet i mange år enda. Med så mange DVD-spillere etablert i hjemmene verden over, er det heller tvilsomt at det vil dø ut med det første. Jeg tipper det vil eksistere i 10 år til, minst. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 4. november 2007 Rapporter Del Skrevet 4. november 2007 Ja. Jeg er fullt klar over det. Jeg forstod innlegget hans som om det var dumt at det både var HD DVD og Blu-ray som konkurerte og at det hadde vært mye enklere med bare en, akkurat som DVD. Dermed svarte jeg at om en tid kommer en av de til å være utkonkurert og vi får enten HD DVD eller Blu-Ray. DVD kommer selvsagt til å holde seg i mange mange år framover. Som du sier så er DVD så utbredt at det kommer til å ta lang tid før den vanlige nordmann har klart å skaffe seg en HD spiller. For det første er det for dyrt enda, og for det andre så er det et fåtall av den norske befolkningen som faktisk vet forskjeller på DVD og HD DVD/Blu-Ray Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå