HeHauken Skrevet 3. november 2007 Rapporter Del Skrevet 3. november 2007 Så The Constant Gardener i ste. Meget god film. Ralph Fiennes spiller nok en gang fantastisk. Lenke til kommentar
cFc Skrevet 3. november 2007 Rapporter Del Skrevet 3. november 2007 Vurderer å se den i kveld faktisk. Den, 28 dager senere og the vikings er aktuelle. Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 3. november 2007 Rapporter Del Skrevet 3. november 2007 Planlegger å se The Alamo i dag... Er den god? hvem av dem da 60 eller 04 Jeg mener 04 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. november 2007 Rapporter Del Skrevet 3. november 2007 Planlegger å se The Alamo i dag... Er den god? hvem av dem da 60 eller 04 Jeg mener 04 les anmeldelsen min her https://www.diskusjon.no/index.php?session=...t&p=9757061 Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 3. november 2007 Rapporter Del Skrevet 3. november 2007 Da har jeg nettopp sett The Usual Suspects. Filmen var genial. Slutten er noe av det beste jeg har sett på film hittil. Den gikk rett inn på topp 20! 9/10! Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 3. november 2007 Rapporter Del Skrevet 3. november 2007 Den, 28 dager senere (...) Anbefales på det sterkeste. Lenke til kommentar
cFc Skrevet 3. november 2007 Rapporter Del Skrevet 3. november 2007 Det anbefaler jeg og, men det er bare det at det er den eneste av de filmene jeg har sett før. dessverre har jeg klart å slette 28 weeks later så jeg kan ikke se begge i kveld :( Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. november 2007 Rapporter Del Skrevet 3. november 2007 Da har jeg nettopp sett The Usual Suspects. Filmen var genial. Slutten er noe av det beste jeg har sett på film hittil. Den gikk rett inn på topp 20! 9/10! Den tror jeg ikke blir der så lenge, om jeg får være litt dristig. Første gang er den fantastisk, andre gang har man første gang i bakhodet og tredje-> så innser man at filmen er som en Jack-in-the-Box: man skvetter kun én gang, etter det er den ubrukelig. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 3. november 2007 Rapporter Del Skrevet 3. november 2007 (endret) Da har jeg nettopp sett The Usual Suspects. Filmen var genial. Slutten er noe av det beste jeg har sett på film hittil. Den gikk rett inn på topp 20! 9/10! Den tror jeg ikke blir der så lenge, om jeg får være litt dristig. Første gang er den fantastisk, andre gang har man første gang i bakhodet og tredje-> så innser man at filmen er som en Jack-in-the-Box: man skvetter kun én gang, etter det er den ubrukelig. May I beg to differ? Filmen har en rekke detaljer underveis som en kun ser etter man vet hvordan filmen slutter. Hele filmens handling er veldig godt knyttet opp mot slutten - i motsetning til "lignende" filmer, som Basic, hvor slutten bare er klistret på "en eller annen film". Endret 3. november 2007 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 3. november 2007 Rapporter Del Skrevet 3. november 2007 Spider-Man 3 forbedret seg mye den 2. gangen. Spider-Man-serien er fortsatt en av mine favoritter, og 3ern var en passende avslutning synes jeg. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 3. november 2007 Rapporter Del Skrevet 3. november 2007 Da har jeg nettopp sett The Usual Suspects. Filmen var genial. Slutten er noe av det beste jeg har sett på film hittil. Den gikk rett inn på topp 20! 9/10! Den tror jeg ikke blir der så lenge, om jeg får være litt dristig. Første gang er den fantastisk, andre gang har man første gang i bakhodet og tredje-> så innser man at filmen er som en Jack-in-the-Box: man skvetter kun én gang, etter det er den ubrukelig. Jeg skvatt ikke engang første gangen. Det var kun fjæring og ingen Jack Lenke til kommentar
athorb Skrevet 3. november 2007 Rapporter Del Skrevet 3. november 2007 Tvisten var kanskje ikke akkurat sjokkerende, men fiffig uansett. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 3. november 2007 Rapporter Del Skrevet 3. november 2007 Det er en god og underholdende film i min bok. Men jeg er overasket over at den diskuteres så mye, for den hadde fort blitt glemt om det ikke hadde vært for alle som hyller den som mesterverk. Jaja, baken min er vel ikke helt tunet inn. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 3. november 2007 Rapporter Del Skrevet 3. november 2007 Da har jeg nettopp sett The Usual Suspects. Filmen var genial. Slutten er noe av det beste jeg har sett på film hittil. Den gikk rett inn på topp 20! 9/10! Den tror jeg ikke blir der så lenge, om jeg får være litt dristig. Første gang er den fantastisk, andre gang har man første gang i bakhodet og tredje-> så innser man at filmen er som en Jack-in-the-Box: man skvetter kun én gang, etter det er den ubrukelig. May I beg to differ? Filmen har en rekke detaljer underveis som en kun ser etter man vet hvordan filmen slutter. Hele filmens handling er veldig godt knyttet opp mot slutten - i motsetning til "lignende" filmer, som Basic, hvor slutten bare er klistret på "en eller annen film". Enig der. Du får kanskje ikke den samme wow følelsen etter at du har sett den andre gangen. Men når du ser den andre gangen kan du sitte å se etter detaljer som passer inn med slutten. Som Hr. Jenssen sier så er filmen godt knyttet sammen med slutten så det er mye snadder man kan plukke opp underveis sikkert. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 3. november 2007 Rapporter Del Skrevet 3. november 2007 Så Hostel 2 nå. Makan til møkkafilm skal man lete lenge etter. Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 3. november 2007 Rapporter Del Skrevet 3. november 2007 Akkurat som forventet vil jeg si. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 3. november 2007 Rapporter Del Skrevet 3. november 2007 Hadde forventet at den hadde vært litt bedre. Torturscene var heller ikke ekle lengre, bare dumme. Yay for penisvold! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. november 2007 Rapporter Del Skrevet 3. november 2007 Nå tror jeg nesten at jeg må se den... Sånne filmer som prøver å være noe de ikke klarer er morsomme. Man må bare ha en litt annen innstilling når man setter seg ned for å se dem Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 3. november 2007 Rapporter Del Skrevet 3. november 2007 Jeg så ikke filmen fordi den skulle være bra, men heller litt mer nervepirrende. Den var derimot dum, fylt av klisjèer, teit og kjedelig. Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 3. november 2007 Rapporter Del Skrevet 3. november 2007 (endret) Jeg hørte noen rykter om en korsfestelse scene i Hostel 2 ble de ikke noe av? Jeg så ihvertfall ikke noen der. Endret 3. november 2007 av Feltherre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå