Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

For de interesserte. Fikk mail av kinosonen/Oslokino i dag.
RINGENES HERRE nattmaraton

 

 

Se verdens beste filmtrilogi i ett - LØRDAG 3. NOVEMBER KL 23:45

(natt til søndag 4. november) - i forbindelse med Den Store Kinodagen

Stålsett deg for en lang natts ferd mot Mordor! I Colosseum blir det våkenatt med filmvisning av hele Ringenes Herre trilogien. "Den store kinodagen" er en kjærkommen anledning for et gjensyn med Frodo, Sam, Gandalv og resten av det utrolige karaktergallereiet som lever i Tolkiens eventyrverden, Midgard. Tenk å synke ned i mørket i en god kinostol å la hele historien utfolde seg, uten forstyrrelser, på kinoen som er skapt for slike opplevelser - Colosseum.

 

Billetter

 

Du får 3 filmer for 150 kroner: Ringens brorskap - To tårn - Atter en konge. Alt selges under ett, ingen enhetspris per film.

Kjøreplan for RINGENES HERRE nattmaraton - 3. november (natt til søndag 4.11)

Kl 23:45 Ringens brorskap (slutt 02:45)

Kl 03:10 To tårn (slutt 06:10)

Kl 06:40 Atter en konge (slutt 10:00)

 

 

Dette fristet veldig:D! Noen som har tenkt seg dit?!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Øyh. NOen som veit hvor de kan finne Idi i smotri (aka tidenes film) i decent dvd-format?

PK, Trondheim, selger Noveaux Pictures' dobbel-disc av Idi i Smotri til 99,-. En god deal.

--

E:

[...] (har en hot, japansk Zombie Holocaust-plakat jeg må få opp).

Zombie Holocaust på veggen og på LD. Hett, indeed!

Endret av Zaeira
Lenke til kommentar
Øyh. NOen som veit hvor de kan finne Idi i smotri (aka tidenes film) i decent dvd-format?

Alle utgivelser på DVD kommer så vidt jeg vet fra RUSCICOs master, som opprinnelig er en PAL-master, så alle PAL-utgivelser bør se like ut.

Billig @Amazon UK, og de har for tida en mengde gode tilbud du kan bruke til å 'fylle opp' bestillinga opp mot mva-grensa (for å minske fraktutgifter per DVD).

Endret av Njål
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm
...som for øvrig holder på med å bringe Kin-Dza-Dza til DVD, noe jeg setter usedvanlig stor pris på, iallfall. Satser på en utgivelse i år.

Har du fått sett den enda? Hvis ikke, har du fortsatt noe å glede deg til ;)

Endret av Slettet-dUuoCe48tm
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Yo!

 

Jeg tenkte meg en tur på kinoen imorgen siden det er halv pris, men vet ikke hvilken film jeg skal se. Noen anbefalinger?

 

 

jeg skal vel ta med fruen på Haloween

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...