Mr.SS Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 For de interesserte. Fikk mail av kinosonen/Oslokino i dag.RINGENES HERRE nattmaraton Se verdens beste filmtrilogi i ett - LØRDAG 3. NOVEMBER KL 23:45 (natt til søndag 4. november) - i forbindelse med Den Store Kinodagen Stålsett deg for en lang natts ferd mot Mordor! I Colosseum blir det våkenatt med filmvisning av hele Ringenes Herre trilogien. "Den store kinodagen" er en kjærkommen anledning for et gjensyn med Frodo, Sam, Gandalv og resten av det utrolige karaktergallereiet som lever i Tolkiens eventyrverden, Midgard. Tenk å synke ned i mørket i en god kinostol å la hele historien utfolde seg, uten forstyrrelser, på kinoen som er skapt for slike opplevelser - Colosseum. Billetter Du får 3 filmer for 150 kroner: Ringens brorskap - To tårn - Atter en konge. Alt selges under ett, ingen enhetspris per film. Kjøreplan for RINGENES HERRE nattmaraton - 3. november (natt til søndag 4.11) Kl 23:45 Ringens brorskap (slutt 02:45) Kl 03:10 To tårn (slutt 06:10) Kl 06:40 Atter en konge (slutt 10:00) Dette fristet veldig:D! Noen som har tenkt seg dit?! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Øyh. NOen som veit hvor de kan finne Idi i smotri (aka tidenes film) i decent dvd-format? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 http://www.dvdbeaver.com/film/DVDReview2/comeandsee.htm Vet ikke hvor mye dette hjelper, men det er da noe Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) Øyh. NOen som veit hvor de kan finne Idi i smotri (aka tidenes film) i decent dvd-format? PK, Trondheim, selger Noveaux Pictures' dobbel-disc av Idi i Smotri til 99,-. En god deal. -- E: [...] (har en hot, japansk Zombie Holocaust-plakat jeg må få opp). Zombie Holocaust på veggen og på LD. Hett, indeed! Endret 1. november 2007 av Zaeira Lenke til kommentar
Njål Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) Øyh. NOen som veit hvor de kan finne Idi i smotri (aka tidenes film) i decent dvd-format? Alle utgivelser på DVD kommer så vidt jeg vet fra RUSCICOs master, som opprinnelig er en PAL-master, så alle PAL-utgivelser bør se like ut. Billig @Amazon UK, og de har for tida en mengde gode tilbud du kan bruke til å 'fylle opp' bestillinga opp mot mva-grensa (for å minske fraktutgifter per DVD). Endret 1. november 2007 av Njål Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 *snip* Dette fristet veldig:D! Noen som har tenkt seg dit?! Jeg drar nok ikke. Men det har uansett kommet en egen tråd om det her. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 RUSCICO ...som for øvrig holder på med å bringe Kin-Dza-Dza til DVD, noe jeg setter usedvanlig stor pris på, iallfall. Satser på en utgivelse i år. Krysser også fingra for at vi får se CCs Eclipse: Postwar Kurosawa og Bottle Rocket i butikker innen januar er omme. Salò kan vente... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) ...som for øvrig holder på med å bringe Kin-Dza-Dza til DVD, noe jeg setter usedvanlig stor pris på, iallfall. Satser på en utgivelse i år. Har du fått sett den enda? Hvis ikke, har du fortsatt noe å glede deg til Endret 1. november 2007 av Slettet-dUuoCe48tm Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Kan noen anbefale en film ala Equlibrium? Pulp Fiction in South Park 3D http://www.youtube.com/watch?v=fQF9zdqiBIA Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Kan noen anbefale en film ala Equlibrium? Tenker du story messig, eller samme type film? Nå hørtes det veldig likt ut... Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Minority Report minner om samme typen setting, men har vidt forskjellig handlig :] Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Liker godt filmer som har liksom et slags "System altså sånne filmer som V for Vendetta, Children of Men, The Island os.v Liker også kampscenene i Equlibrium Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) Equilibrium og v for vendetta er sinnsykt like syns jeg... Matrix ? nah... Endret 1. november 2007 av Revolution Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Noen andre som skulle se LOTR maraton? Får ikke med meg noen, så vist noen her reiser alene så kan jeg være med. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Noen andre som skulle se LOTR maraton? Får ikke med meg noen, så vist noen her reiser alene så kan jeg være med. Ta en kikk her Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Equilibrium og v for vendetta er sinnsykt like syns jeg...Matrix ? nah... Jeg synes Equilibrium er bedre enn V for Vendetta. Lenke til kommentar
bögfisk Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Yo! Jeg tenkte meg en tur på kinoen imorgen siden det er halv pris, men vet ikke hvilken film jeg skal se. Noen anbefalinger? Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Yo! Jeg tenkte meg en tur på kinoen imorgen siden det er halv pris, men vet ikke hvilken film jeg skal se. Noen anbefalinger? Eastern Promises skal eg på. Virker veldig bra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Yo! Jeg tenkte meg en tur på kinoen imorgen siden det er halv pris, men vet ikke hvilken film jeg skal se. Noen anbefalinger? jeg skal vel ta med fruen på Haloween Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Eastern Promises er en meget bra film. Helt fantastisk er den ikke, men totalt sett en god filmopplevelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå