Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Billigste Fed-ex kostet 67 $ fra den siden :O Man kunne velge levering nede i rundt og litt under 20 % men når det er untrackable og tar opptil over 2 måneder er det uaktuelt. Skal google litt etter en norsk side. Og hvordan var tollen igjen? Var grensen på 200 kr med eller uten frakt for å slippe moms?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Poster-Paradise Regner med MVA uansett :S Når jeg bestiller en plakat til 99 og en til 79 med moms, bør jo momsen gå vekk når man skal bestille?

VAT (mva) information:

25% merverdiavgift (mva) er inkludert i oppgitte priser og skal kun betales av kunder bosatt i Norge.

25% VAT (mva) applies to residents of Norway only.

Sykt rasistisk :@

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Nice 2001-plakat! Må virkelig få skaffet meg noen rammer snart selv. Planen er å få opp en fin blanding av klassikere (den gamle metropolis-plakaten er nylig bestilt) og horrorkitch her (har en hot, japansk Zombie Holocaust-plakat jeg må få opp).

Lenke til kommentar

Det som irriterer meg med så mange postere, er at de er så stapped med idiotisk tekst som ser teit ut. Skjønner ikke at det ikke i større grad blir produsert enkle postere, med et bra bilde fra filmen + navnet på filmen nederst og that's it. Man trenger ofte ikke mer enn det.

Lenke til kommentar
Det som irriterer meg med så mange postere, er at de er så stapped med idiotisk tekst som ser teit ut. Skjønner ikke at det ikke i større grad blir produsert enkle postere, med et bra bilde fra filmen + navnet på filmen nederst og that's it. Man trenger ofte ikke mer enn det.

post-25589-1193874739_thumb.jpg

:wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...