cFc Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Billigste Fed-ex kostet 67 $ fra den siden :O Man kunne velge levering nede i rundt og litt under 20 % men når det er untrackable og tar opptil over 2 måneder er det uaktuelt. Skal google litt etter en norsk side. Og hvordan var tollen igjen? Var grensen på 200 kr med eller uten frakt for å slippe moms? Lenke til kommentar
Dagon Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Noen som vet hvor man kan få kjøpt store bilder fra filmer? Tenker da på en størrelse rundt 70 cm x 100 cm Posterparadise.com har mye fint. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 koster varen under 200 uten frakt så slipper du moms. Koster varen over 200 uten frakt må du betale moms. Også på frakta mener jeg å huske Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Noen som vet hvor man kan få kjøpt store bilder fra filmer? Tenker da på en størrelse rundt 70 cm x 100 cm Posterparadise.com har mye fint. Det var jo ikke en skikkelig side. Fant jo ikke noe på den... Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 www.poster-paradise.com er siden Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Der ja! Takk for tipsene. Skal se om jeg finner noen jeg liker. Kanskje lurest å bestille for poster-paradise.com siden det ligger i Norge? Lenke til kommentar
cFc Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Poster-Paradise Regner med MVA uansett :S Når jeg bestiller en plakat til 99 og en til 79 med moms, bør jo momsen gå vekk når man skal bestille? VAT (mva) information:25% merverdiavgift (mva) er inkludert i oppgitte priser og skal kun betales av kunder bosatt i Norge. 25% VAT (mva) applies to residents of Norway only. Sykt rasistisk :@ Lenke til kommentar
cFc Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Åja, det ligger i norge ja. Det forandre saken Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Har sett litt på movieposter.com siden nå og finner egentlig ikke det jeg er ute etter. Er ute etter horisontale bilder som jeg kan ramme inn og henge opp på rommet mitt. Fant et bilde jeg kunne ha tenkt meg. Dette Noen som vet om sider hvor de selger mer av sånne type bilder? Lenke til kommentar
blured Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) (nå som vi er inne på postere...) Så sykt fet denne var. Endret 31. oktober 2007 av manamind Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (nå som vi er inne på postere...)Så sykt fet denne var. Den henger på veggen bak meg, tøff den=) Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (nå som vi er inne på postere...)Så sykt fet denne var. Var litt digg den ja. Syntes denne var ganske digg også jeg da. Ser etter posters som jeg i første grad skal henge opp på rommet mitt for så i mitt framtidlige hjemmekino rom. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Når vi snakker plakater så kan jeg jo nevne denne: http://www.postermandan.com/images/apocalypseJAP4.jpg Endret 31. oktober 2007 av Slettet-dUuoCe48tm Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) http://www.poster-paradise.com/system/webs...;session=135360 Endret 31. oktober 2007 av Batnobbit Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 http://www.poster-paradise.com/system/webs...;session=135360 Nice! Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Jeg har også plakater! Har et par til, men gidder ikke å knipse bilder akkurat nå (de består iallfall av et utitulert bilde fra Dalí, 'female figure with head of flowers', og 'Reefer Madness'). Pretty awesome. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Nice 2001-plakat! Må virkelig få skaffet meg noen rammer snart selv. Planen er å få opp en fin blanding av klassikere (den gamle metropolis-plakaten er nylig bestilt) og horrorkitch her (har en hot, japansk Zombie Holocaust-plakat jeg må få opp). Lenke til kommentar
blured Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Det som irriterer meg med så mange postere, er at de er så stapped med idiotisk tekst som ser teit ut. Skjønner ikke at det ikke i større grad blir produsert enkle postere, med et bra bilde fra filmen + navnet på filmen nederst og that's it. Man trenger ofte ikke mer enn det. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Bestemte meg for å se hele Bourne Trioligien ikveld. Beste valget på lenge. Sett de alle før, men var morro å se alle etter hverandre. Sinnsykt bra filmer. Endret 31. oktober 2007 av JimRamse Lenke til kommentar
Döden Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Det som irriterer meg med så mange postere, er at de er så stapped med idiotisk tekst som ser teit ut. Skjønner ikke at det ikke i større grad blir produsert enkle postere, med et bra bilde fra filmen + navnet på filmen nederst og that's it. Man trenger ofte ikke mer enn det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå