Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Noen som har planer om å se film på kinodagen i helga? Er ikke like stas å være med på maraton lenger, så i år blir det 2-3 filmer, toppen.

Vi fikk helt fnatt da kinosjefen annonserte Grindhouse-visning, men skuffelsen ble stor da det viste seg å være visning av de to filmene separat, etter hverandre.

 

Tenkte jeg skulle kjøre Superbad og The Bourne Ultimatum, kanskje også Saw 4.

Når det er halv pris på en kinobillett, trenger du ikke å be meg to ganger. ;)

Endret av TomJ
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som har planer om å se film på kinodagen i helga? Er ikke like stas å være med på maraton lenger, så i år blir det 2-3 filmer, toppen.

Vi fikk helt fnatt da kinosjefen annonserte Grindhouse-visning, men skuffelsen ble stor da det viste seg å være visning av de to filmene separat, etter hverandre.

 

Skal ikke se bort ifra at jeg tar meg en tur for å se film på Kinodagen . Eastern Promises tror jeg står først på listen over hva jeg skal se i så fall.

Lenke til kommentar
Noen som har sett Switch?

 

Jeg så den i går, og synes den var drit bra !

Var litt merkelig å se han verdenskjente skuespilleren fra blant annet Prison Break snakke svensk-norsk-engelsk på en norsk film :p

 

Jeg så den på søndag, og jeg synes den ikke var bra..

Passer nok best for aldersgruppen 10-14 år sånn ca.

 

Eneste som var noe særlig var måten Peter Stormare spilte "Tommen" på i filmen.

Jeg synes den var sånn midt på treet. Men var en film jeg absolutt måtte få med meg ettersom jeg er over gjennomsnittet snowboardinntresert, jeg synes det var artig å kjenne igjen kjørere jeg har stått med selv på filmen. Selve filmen var grei, selv om snowboardmiljøet blir helt feil fremstilt var det at temaet handlet om snowboard et pluss for meg. Passer nok best for ungdommer.

Lenke til kommentar

Dårlig film, men ikke helt håpløs. Ga den vel en svak 4/10.

 

Utifra de norske filmene jeg har sett hittil (til særemnet mitt), vil jeg si meg positivt overrasket over nivået. Men det har nok mye med å gjøre at jeg har sett de antatt beste :hmm:

 

Edit: La inn avsnitt, så ut som om jeg refererte til Switch i hele innlegget mitt.

Endret av Bob_3
Lenke til kommentar

Bond er Bond, sånn er det bare. Filmene har sjarm, en helt egen stil. Helt enig med Movieheart at Bourne har de tøffeste action scenene, bedre effekter og filmene er mye mer realistiske. Men jeg liker Bond filmene bedre.

 

007! :w00t:

 

Har dere noen gang tenkt på at James Bond og Jason Bourne's navn er litt like?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...