TomJ Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) Noen som har planer om å se film på kinodagen i helga? Er ikke like stas å være med på maraton lenger, så i år blir det 2-3 filmer, toppen. Vi fikk helt fnatt da kinosjefen annonserte Grindhouse-visning, men skuffelsen ble stor da det viste seg å være visning av de to filmene separat, etter hverandre. Tenkte jeg skulle kjøre Superbad og The Bourne Ultimatum, kanskje også Saw 4. Når det er halv pris på en kinobillett, trenger du ikke å be meg to ganger. Endret 30. oktober 2007 av TomJ Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Så 28 uker senere i helgen, aaaaahh så deilig soundtrack 28 serien har. Vel, jeg er fortsatt bitter for at de recycla det geniale soundtracket fra 28DaysLater og overbrukte det, istedenfor å legge litt arbeid i det og finne på no nytt. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Blir nok Michael Clayton i helgen, har sett det meste som er interessant på kino. (i Norge) Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Vært litt på latsiden angående kino det siste halvåret, jobben i Platekompaniet + Bokklubb-tilbudet har gjort at jeg ser dvd som aldri før, men at jeg dessverre sjeldent tar meg tid til kino. Tenkte derfor det var greit å få sett unna noen titler i helga. F.eks Saw 4, som jeg tviler på er verdt en fullpris-billett. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Noen som har planer om å se film på kinodagen i helga? Er ikke like stas å være med på maraton lenger, så i år blir det 2-3 filmer, toppen. Vi fikk helt fnatt da kinosjefen annonserte Grindhouse-visning, men skuffelsen ble stor da det viste seg å være visning av de to filmene separat, etter hverandre. Skal ikke se bort ifra at jeg tar meg en tur for å se film på Kinodagen . Eastern Promises tror jeg står først på listen over hva jeg skal se i så fall. Lenke til kommentar
Moff Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 For en syk og overaskende film Fight Club var !! Snudde vei 2 ganger gjennom filmen og virka nesten som det kunne egentlig blitt 3 forskjellige filmer. Haha er det mulig ! jeg likte den ^^, Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Oldboy på TV i kveld... 21.25 - NRK3 Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Noen som har sett Switch? Jeg så den i går, og synes den var drit bra ! Var litt merkelig å se han verdenskjente skuespilleren fra blant annet Prison Break snakke svensk-norsk-engelsk på en norsk film Jeg så den på søndag, og jeg synes den ikke var bra.. Passer nok best for aldersgruppen 10-14 år sånn ca. Eneste som var noe særlig var måten Peter Stormare spilte "Tommen" på i filmen. Jeg synes den var sånn midt på treet. Men var en film jeg absolutt måtte få med meg ettersom jeg er over gjennomsnittet snowboardinntresert, jeg synes det var artig å kjenne igjen kjørere jeg har stått med selv på filmen. Selve filmen var grei, selv om snowboardmiljøet blir helt feil fremstilt var det at temaet handlet om snowboard et pluss for meg. Passer nok best for ungdommer. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) Dårlig film, men ikke helt håpløs. Ga den vel en svak 4/10. Utifra de norske filmene jeg har sett hittil (til særemnet mitt), vil jeg si meg positivt overrasket over nivået. Men det har nok mye med å gjøre at jeg har sett de antatt beste Edit: La inn avsnitt, så ut som om jeg refererte til Switch i hele innlegget mitt. Endret 30. oktober 2007 av Bob_3 Lenke til kommentar
Avløpsrens Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Nå er det tid for Oldboy på NRK3! Kongefilm Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Nettopp sett The Bourne Ultimatum. Fantastisk film. En av de beste action filmene i år. En verdig avslutning på en fantastisk serie. Jeg vil ha mer Bourne! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Lille speil på veggen der, hvem er den tøffeste agenten av de to her? I'd rather crack one open with Bond, but Bourne has my back at the end of the day Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Kan egentlig ikke si hvem jeg liker best av de to der. Bond har stilen, men Bourne har de tøffeste action scenene. En film med de to sammen en gang i tiden hadde vært kult. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Vanskelig valg mellom de to, egentlig. Bond har jo all verdens slags duppeditter, mens Bourne rett og slett vet hva han driver med(eller, han gjør vel ikke det). Alt i alt, vinner Bond, på grunn av elegansen. Skal vi sammenligne Craig/Damon, vinner Damon. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Den er vanskelig den der. Hadde dette gjaldt Pierce Brosnan hadde det vært noe anna :!: Nei, jeg går for Bourne selvom. Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Ja takk begge deler. Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Bond er Bond, sånn er det bare. Filmene har sjarm, en helt egen stil. Helt enig med Movieheart at Bourne har de tøffeste action scenene, bedre effekter og filmene er mye mer realistiske. Men jeg liker Bond filmene bedre. 007! Har dere noen gang tenkt på at James Bond og Jason Bourne's navn er litt like? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Bond er Bond, ja, og begge agentene er spennende å se på lærrettet, men personlig setter jeg Bourne-triologien høyere. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Har aldri vært noen superfan av Bond, vet egentlig ikke hvorfor. Fin underholdning, men ikkeno mer. Dermed faller nok valget på Bourne. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Personlig setter jeg Bourne-triologien høyere. Helt enig. Er i en annen liga i mine øyne ihvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå