Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf
Noen her som liker Kevin Smith sine filmer? Jeg liker alle filmene utenom Jersey Girl, den var dårlig.

Men Clerks, Clerks 2, Mallrats, Dogma, Chasing Amy, Jay And Silent Bon Strikes Back er absolutt å anbefale.

Jeg liker alle filmene utenom Dogma, den er oppskrytt. Clerks er favoritten, med Chasing Amy like bak. Hvem er Silent Bon?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen her som liker Kevin Smith sine filmer? Jeg liker alle filmene utenom Jersey Girl, den var dårlig.

Men Clerks, Clerks 2, Mallrats, Dogma, Chasing Amy, Jay And Silent Bon Strikes Back er absolutt å anbefale.

Jeg liker alle filmene utenom Dogma, den er oppskrytt. Clerks er favoritten, med Chasing Amy like bak. Hvem er Silent Bon?

ELSKER Clerks. Clerks 2 er vel den jeg liker minst sammen med Dogma. Ikke sett Jersey Girl tho.

Lenke til kommentar

For de interesserte. Fikk mail av kinosonen/Oslokino i dag.

RINGENES HERRE nattmaraton

Se verdens beste filmtrilogi i ett - LØRDAG 3. NOVEMBER KL 23:45

(natt til søndag 4. november) - i forbindelse med Den Store Kinodagen

Stålsett deg for en lang natts ferd mot Mordor! I Colosseum blir det våkenatt med filmvisning av hele Ringenes Herre trilogien. "Den store kinodagen" er en kjærkommen anledning for et gjensyn med Frodo, Sam, Gandalv og resten av det utrolige karaktergallereiet som lever i Tolkiens eventyrverden, Midgard. Tenk å synke ned i mørket i en god kinostol å la hele historien utfolde seg, uten forstyrrelser, på kinoen som er skapt for slike opplevelser - Colosseum.

Billetter

Du får 3 filmer for 150 kroner: Ringens brorskap - To tårn - Atter en konge. Alt selges under ett, ingen enhetspris per film.

Kjøreplan for RINGENES HERRE nattmaraton - 3. november (natt til søndag 4.11)

Kl 23:45 Ringens brorskap (slutt 02:45)

Kl 03:10 To tårn (slutt 06:10)

Kl 06:40 Atter en konge (slutt 10:00)

Lenke til kommentar

Dogma har sin sjarm da. ;)

Lenke til kommentar
Noen som har sett Switch?

Jeg så den i går, og synes den var drit bra !

Var litt merkelig å se han verdenskjente skuespilleren fra blant annet Prison Break snakke svensk-norsk-engelsk på en norsk film :p

Jeg så den på søndag, og jeg synes den ikke var bra..

Passer nok best for aldersgruppen 10-14 år sånn ca.

Eneste som var noe særlig var måten Peter Stormare spilte "Tommen" på i filmen.

Lenke til kommentar
Så 28 uker senere i helgen, aaaaahh så deilig soundtrack 28 serien har. :)

Genial film det. Noen som vet om det kommer en oppfølger? 28måneder senere? :S

Første film i serien er 28 dager senere så 28 uker senere, eller er det omvedt? :p

Jeg må spørre om noe :p

Kan noen si rekkefølgen til Jason Bourne filmene?

Er Gåten Jason Bourne film 1 eller 2?

Det er nummer 2.

The Bourne Identity, The The Bourne Supremacy og til slutt The Bourne Ultimatum.

Endret av Cerb89
Lenke til kommentar

Så Irréversible forleden, og den første halvtimen var faktisk fysisk vanskelig å se på, jeg ble helt surrete i hodet. Skal jaggu være glad for at jeg ikke har epilepsi.(Da hadde jeg vært på gulvet i fosterstilling etter rulleteksten) Når det er sagt, var det en god film.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...