Venerable Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) Sjekk også ut Deep Rising. Endret 28. oktober 2007 av LunarPoet Lenke til kommentar
Manx Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) Holder på litt mer under vann enn over men du har jo Leviathan og når man først er under vann så er det jo også The Abyss. Hvis du ikke vil under vann så kan man jo også se Virus... Endret 28. oktober 2007 av Manx Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Justice League har ikke engang startet innspillingen men har allerede fått en spin-off. Det er også blitt kjent at hele manus og setting til JL var et forsøk på å skape et univers fremfor en gazillion forskjellige DC univers med solo-filmer. Men ryktene skal ha det til at Nolan satte foten ned, siden manus til JL er litt tilknyttet til Batman Begins. Både Bale og Routh skulle altså være med i filmen og var jo positiv til det, men Nolan ble pottesur når han hørte at en av filmens skurker blant annet var tilknyttet Batman Begins, selv om da manus var meget godt. Så Nolan ble sur, Bale måtte velge mellom å støtte Nolan eller de som betaler lønnen og når Bale var ute så droppet WB også Routh og filmens univers vil være et annet enn BB og SR sitt. Synd Nolan ble så egenrådig, men han har vel lite ønske om at "sin" Batman skulle eksistere i samme univers som Supermann og co. Så grunnet Nolans nei så døde alt håp om et samlet univers for trikotheltene. Og vi får ikke sett Bale denge løs på Routh, da den største hendelsen i JL vistnok er Batman og Wonder Woman som kjemper mot Supermann. WB vil altså bruke JL til å skape grunnlag for andre solofilmer (som The Flash) og skape økt oppmerksomhet om Nolans Batman-franchise og Singers Supermann-franchise. Noe som er forståelig og grunn til at man ikke vil vente fem til ti år med dette prosjektet slik Nolan ønsker. For da måtte man ha skrinlagt flere filmprosjekter til fordel for Nolans tredje Batman-film. Men er jo forsåvidt greit med alle de forskjellige universene, men vel vitende om hva vi kunne fått så er jeg litt snurt på Nolan. Men det går nok over Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Nei, den filmen var kjedelig, tragisk og dårlige effekter.1 Skjerpings! To riktige og en feil. Noen av de flammeeffektene var helt ville. Det var det morsomste med hele filmen å se på det. Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Hva syns folket om Resident Evil Extinction? Jeg er nå veldig fornøyd. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) Hva syns folket om Resident Evil Extinction? Jeg er nå veldig fornøyd. Filmen er ganske dårlig. Jeg ga den vel en 4/10, pga enkelte kule actionsekvenser og Milla Jojovich/Ali Larter. Endret 28. oktober 2007 av Xtra Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Ja, det er action det handler om. Derfor jeg er fornøyd. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Er redd for å se den etter hva traileren viser. Ser ut som en soleklar 1/10. Men jeg bør ikke dømme før jeg har sett den. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Lol, American Gangster er allerede ute på nett. (Premieren i USA er den 2. November) Og ja, den er autentisk. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Lol, American Gangster er allerede ute på nett. (Premieren i USA er den 2. November) Og ja, den er autentisk. Jepp, regner med det er DVD Screeneren du hinter til. Bra den, men bildet er litt "svakt" på den. Uansett, veldig bra film. Storkoste meg med den Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) Er redd for å se den etter hva traileren viser. Ser ut som en soleklar 1/10. Men jeg bør ikke dømme før jeg har sett den. Jeg har sett hele, du kan trygt si 1/10. Takk for tipse om American Gangster. Endret 28. oktober 2007 av Frysning Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Den har ennå ikke kommet på kino, allikevel ligger den på #147 hos IMDB Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Den har ennå ikke kommet på kino, allikevel ligger den på #147 hos IMDB Stor spredning, har den snart selv Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Sitter å vurderer å begynne å se på The Adventures of Young Indiana Jones. Tror ikke jeg har sett noen episoder. Noen som har sett denne serien, å kan anbefale eller fraråde den? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Sitter å vurderer å begynne å se på The Adventures of Young Indiana Jones. Tror ikke jeg har sett noen episoder. Noen som har sett denne serien, å kan anbefale eller fraråde den? mange som ikke liker den, selv digger jeg den, gikk på tv3 for en del år siden, ser mye fra WW1 osv også er Sean Patrick Flanery kul som Indiana venter på at den skal komme på dvd Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Har kommet litt på DVD nå. http://www.play.com/DVD/Region_1/4-/347278...;searchsource=0 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 nja, er ikke ute enda, kommer til jul på Sone 1 likte serien godt, en del episoder er ren krig fra WW1, både i europa og afrika masse flotte sener der mye morsome karakter. senere blir episodene mer eventyr som filmene, med overnaturlige ting og tang Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Sitter å vurderer å begynne å se på The Adventures of Young Indiana Jones. Tror ikke jeg har sett noen episoder. Noen som har sett denne serien, å kan anbefale eller fraråde den? Har sett to episoder og synes serien var helt grei. Liker du Indiana Jones filmene liker du sikkert serien også Tror faktisk jeg skal laste den ned selv. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) Joda, den er ute. Eller del 1 er ute. The Adventures of Young Indiana Jones: Volume One - The Early Years October 23, 2007 The Adventures of Young Indiana Jones: Volume Two - The War Years December 18, 2007 The Adventures of Young Indiana Jones: Volume Three Spring 2008 Tror nesten jeg skal ta å bestille meg den første der. Er sugen på litt Indiana Jones Endret 28. oktober 2007 av JimRamse Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Good God, American Gangster er dritt lang jo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå