Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Justice League har ikke engang startet innspillingen men har allerede fått en spin-off.

 

Det er også blitt kjent at hele manus og setting til JL var et forsøk på å skape et univers fremfor en gazillion forskjellige DC univers med solo-filmer. Men ryktene skal ha det til at Nolan satte foten ned, siden manus til JL er litt tilknyttet til Batman Begins. Både Bale og Routh skulle altså være med i filmen og var jo positiv til det, men Nolan ble pottesur når han hørte at en av filmens skurker blant annet var tilknyttet Batman Begins, selv om da manus var meget godt. Så Nolan ble sur, Bale måtte velge mellom å støtte Nolan eller de som betaler lønnen og når Bale var ute så droppet WB også Routh og filmens univers vil være et annet enn BB og SR sitt.

 

Synd Nolan ble så egenrådig, men han har vel lite ønske om at "sin" Batman skulle eksistere i samme univers som Supermann og co. Så grunnet Nolans nei så døde alt håp om et samlet univers for trikotheltene. Og vi får ikke sett Bale denge løs på Routh, da den største hendelsen i JL vistnok er Batman og Wonder Woman som kjemper mot Supermann. WB vil altså bruke JL til å skape grunnlag for andre solofilmer (som The Flash) og skape økt oppmerksomhet om Nolans Batman-franchise og Singers Supermann-franchise. Noe som er forståelig og grunn til at man ikke vil vente fem til ti år med dette prosjektet slik Nolan ønsker. For da måtte man ha skrinlagt flere filmprosjekter til fordel for Nolans tredje Batman-film.

 

Men er jo forsåvidt greit med alle de forskjellige universene, men vel vitende om hva vi kunne fått så er jeg litt snurt på Nolan. Men det går nok over :wee:

Lenke til kommentar
Sitter å vurderer å begynne å se på The Adventures of Young Indiana Jones. Tror ikke jeg har sett noen episoder. Noen som har sett denne serien, å kan anbefale eller fraråde den?

 

mange som ikke liker den, selv digger jeg den, gikk på tv3 for en del år siden, ser mye fra WW1 osv også er Sean Patrick Flanery kul som Indiana

 

venter på at den skal komme på dvd

Lenke til kommentar
Sitter å vurderer å begynne å se på The Adventures of Young Indiana Jones. Tror ikke jeg har sett noen episoder. Noen som har sett denne serien, å kan anbefale eller fraråde den?

Har sett to episoder og synes serien var helt grei. Liker du Indiana Jones filmene liker du sikkert serien også :)

 

Tror faktisk jeg skal laste den ned selv.

Lenke til kommentar

Joda, den er ute. Eller del 1 er ute.

 

The Adventures of Young Indiana Jones: Volume One - The Early Years October 23, 2007

 

The Adventures of Young Indiana Jones: Volume Two - The War Years December 18, 2007

 

The Adventures of Young Indiana Jones: Volume Three Spring 2008

 

Tror nesten jeg skal ta å bestille meg den første der. Er sugen på litt Indiana Jones :)

Endret av JimRamse
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...