Dotten Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Åhåhåhåhåååhåhå Rambo 4-trailern er ute. Teaserne har det vært stor ståpikk-faktor på. Blir kos ^^ Live for nothing, or die for something er vel hentet fra siste sesong av 24. Men pyttsan, Rambo kan stjele litt fra Jack bauer han. Do you understand the difference between dying for something and dying for nothing? Today I can die for something. My way. My choice - Jack Bauer Som sikkert er et sitat stjålet fra noe annet igjen.. Men jeg liker 80-talls feelingen over Rambo. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Åhåhåhåhåååhåhå Rambo 4-trailern er ute. Teaserne har det vært stor ståpikk-faktor på. Ser dritfet ut! Han virker jo mer beefcake enn det han var i den første filmen også. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Har de fjernet all volden i traileren for at den skal kunne vises før flere filmer på kino kanksje? Denne traileren var jo pudding i forhold til de andre som er ute. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Det er tendensen i dagens PG13-tider. Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Du kan ikke vise blod og gørr i offentlige trailere. Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Noen venner sa at The Hitcher er bra. Noen som anbefaler den? Jeg mener den nye, ikke remaken. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Jeg mener den nye, ikke remaken. Du mener den gamle? Har hørt at den er ganske bra. Rutger Hauer er jo med. Lenke til kommentar
Dagon Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Den gamle Hitcher er helt kurrant synes jeg. Grei spenningsfilm. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Zeitgeist Anbefaler alle å se litt på den her. Sterke saker. Å HERREGUD! Hvis den noen gang får distributør i USA så skal jeg klappe. Det er kanskje det mest urovekkende jeg har sett. Nettopp sett den ferdig nå, skremmende, indeed. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Synes nesten synd i de onde på dette klippet....snakk om å bli så til de grader EID , LOL !! : http://www.youtube.com/watch?v=Pu35O3rv57I Kommet et nytt ord i ordboka nå : "Don't f**k with Chuck !" Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Man burde vite bedre enn å kødde med Chuck'ern. Da blir det deng, noe vi ser nok av i linken din Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Halloween (2007) Halloween Filmweb Morsomt å se hvor forskjellige film anmelderne er. :!: Tror nok at jeg kommer til å se denne filmen selv så jeg får gjør opp min egen mening. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Arild Abrahamsen beviser igjen at han stort sett gjøre det stikk motsatte av de fleste andre. Noen ganger forfriskende, men de fleste ganger ganske merkelig lesning. Mener å huske at han ga Kill Bill Vol. 1 2-er og Vol. 6-er. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2007 håhåhå, dette blir fett. Lenke til kommentar
edge Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 håhåhå, dette blir fett. Dritbra Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 håhåhå, dette blir fett. Indeed. Oldboy meets Max Payne. Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 håhåhå, dette blir fett. Haha,har ikke ledd så mye siden Machete traileren. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Filmen hadde meg med en gang Wh1te nevnte Max Payne Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 håhåhå, dette blir fett. Takker for denne Da er fredagsfilmen min planlagt ihvertfall Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Arild Abrahamsen beviser igjen at han stort sett gjøre det stikk motsatte av de fleste andre. Noen ganger forfriskende, men de fleste ganger ganske merkelig lesning. Mener å huske at han ga Kill Bill Vol. 1 2-er og Vol. 6-er. Det stemmer. Han mente Tarantino hadde stappet alt som var bra med prosjektet i Vol 2. Jeg hopper vanligvis over anmeldelsene som er signert ham i avisen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå