Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Grindhouse er en meget fin samling... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Grøsserkveld: Cube, Hypercube og Cube: Zero. Jeg anbefaler alkohol til. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Grøsserkveld: Cube, Hypercube og Cube: Zero. Jeg anbefaler alkohol til. Spesielt til Hypercube. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Zeitgeist Anbefaler alle å se litt på den her. Sterke saker. Å HERREGUD! Hvis den noen gang får distributør i USA så skal jeg klappe. Det er kanskje det mest urovekkende jeg har sett. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Hvilken film er dette, om jeg tør spørre? Sjekka imdb, og alt jeg fant var American Seitgeist (2006). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Zeitgeist Anbefaler alle å se litt på den her. Sterke saker. Å HERREGUD! Hvis den noen gang får distributør i USA så skal jeg klappe. Det er kanskje det mest urovekkende jeg har sett. Seconded, nå som jeg har sett den ferdig. Slutten var bare skummel. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) Zeitgeist Anbefaler alle å se litt på den her. Sterke saker. Å HERREGUD! Hvis den noen gang får distributør i USA så skal jeg klappe. Det er kanskje det mest urovekkende jeg har sett. Enda en av disse konspirasjonsteorifilmene publisert på Internett. Fortellermessig er den lik andre filmer i samme sjanger, slik som Loose Change. Udokumentare påstander slynges ut. Dessuten er det veldig rotete fortalt. Ikke noe for en som liker seriøse dokumentarer, men underholdene og suggererende er det. Propagandafilmer er som oftest det Endret 24. oktober 2007 av computerwelt Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Shoot 'Em Up klokken 23:00 i kveld, er lett klar for kick-ass action Lenke til kommentar
mushi Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Herregud, dette kommer til å bli legendarisk! Se filmen hos Youtube imdb A worldwide epidemic encourages a biotech company to launch an organ-financing program similar in nature to a standard car loan. The repossession clause is a killer, however. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Nightwish the Movie starring Paris Hilton. Below me, Trebek. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 En slasher musikal? tvilsom, men musikken var tøff. :!: Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Zeitgeist Anbefaler alle å se litt på den her. Sterke saker. Nettopp startet å se den. Hvem er stand-up komikeren som snakker i starten? Er det Lewis Black? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Det er George Carlin. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Filmen mistet all kredibiliet hos meg, etter jeg så at de har quota David Icke. Der har du en mann med vrangforestillinger. Reptilaliens anyone? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Det er George Carlin. Danke Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Shoot 'Em Up klokken 23:00 i kveld, er lett klar for kick-ass action Kick-ass (eller er det kickass?) action, bra tempo gjennom filmen, hvis man ser bort i fra en 3-4 minutter. Akkurat det jeg trengte, en no-brainer actionfilm, og det fikk jeg. Filmen er kanskje ikke bra, men på underholdningskalaen leverer den godt, da den har action av typen over-the-top i bøtter og spann, cheesy lines og Monica Belucci. Det jeg savnet var de gode gamle overdrevne eksplosjonene man blant annet finner i Commando og Eraser (de to mest opplagte eksemplene). Shoot 'Em Up er perfekt underholdning, og kan anbefales til alle som trenger en stor porsjon overdreven action. (dette høres kanskje ut som en anmeldelse, men det er ikke det) Burde fått med meg In The Valley of Elah og Zwartboek (Black Book). Noen som har sett de nevnte, eller The Ghosts of Abu Ghraib? (dette er da på BIFF) Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Mad Max 4 på vei? Skal si Miller er en opptatt man fremover. Den eneste oppfølgeren som mangler nå er vel nok en Jaws-film.... Men Mad Max uten Mel gibson blir jo som Jaws uten en hai. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) Mad max uten Mel blir bare ikke det samme. Håper ikke det blir en film de pøser masse CGI og faenskap på. Nei gi oss en film i god gammel madmax-tradisjon Endret 25. oktober 2007 av L4r5 Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Eventuelle som kan spille Max da? Russell Crowe? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Åhåhåhåhåååhåhå Rambo 4-trailern er ute. Teaserne har det vært stor ståpikk-faktor på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå