Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-dUuoCe48tm
Zeitgeist

 

Anbefaler alle å se litt på den her. Sterke saker.

 

Å HERREGUD! Hvis den noen gang får distributør i USA så skal jeg klappe. Det er kanskje det mest urovekkende jeg har sett.

Seconded, nå som jeg har sett den ferdig. Slutten var bare skummel.

Lenke til kommentar
Zeitgeist

 

Anbefaler alle å se litt på den her. Sterke saker.

 

Å HERREGUD! Hvis den noen gang får distributør i USA så skal jeg klappe. Det er kanskje det mest urovekkende jeg har sett.

Enda en av disse konspirasjonsteorifilmene publisert på Internett. Fortellermessig er den lik andre filmer i samme sjanger, slik som Loose Change. Udokumentare påstander slynges ut. Dessuten er det veldig rotete fortalt. Ikke noe for en som liker seriøse dokumentarer, men underholdene og suggererende er det. Propagandafilmer er som oftest det ;) Endret av computerwelt
Lenke til kommentar
Shoot 'Em Up klokken 23:00 i kveld, er lett klar for kick-ass action :yes:

 

Kick-ass (eller er det kickass?) action, bra tempo gjennom filmen, hvis man ser bort i fra en 3-4 minutter.

 

Akkurat det jeg trengte, en no-brainer actionfilm, og det fikk jeg.

 

Filmen er kanskje ikke bra, men på underholdningskalaen leverer den godt, da den har action av typen over-the-top i bøtter og spann, cheesy lines og Monica Belucci. Det jeg savnet var de gode gamle overdrevne eksplosjonene man blant annet finner i Commando og Eraser (de to mest opplagte eksemplene).

 

Shoot 'Em Up er perfekt underholdning, og kan anbefales til alle som trenger en stor porsjon overdreven action.

 

(dette høres kanskje ut som en anmeldelse, men det er ikke det)

 

Burde fått med meg In The Valley of Elah og Zwartboek (Black Book). Noen som har sett de nevnte, eller The Ghosts of Abu Ghraib? (dette er da på BIFF)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...