Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fønix kino i kristiansand må være Norges beste kino. De salene med stress less er helt syke. Hadde problemer med med å holde meg våken under Eastern Promises, og det var ikke pågrunn av filmen. :wee: Vincent Cassel spiller forøvrig fantastisk bra i den. Elsker det sleske kjekk-stygge utseende hans :mrgreen:
For å pirke litt: Fredrikstad Kino har blitt årets kino 6 år på rad eller noe. Med mindre a) jeg husker feil b) lokalavisa farer med løgn ;)

Skulle ønske vi hadde så gode kinosaler i Haugesund :ninja:

Endret av Bakke
Lenke til kommentar
For å pirke litt: Fredrikstad Kino har blitt årets kino 6 år på rad eller noe. Med mindre a) jeg husker feil b) lokalavisa farer med løgn ;)

 

Skulle gjerne sett at de ga bedre VIP-sal-tilbud enn gratis kaffe og et lite bord, eller bare kuttet ut ekstraavgiften på 30,- for VIP-sal-billetter. Det er allerede dyrt nok å dra på kino, og dessuten er VIP-salen den nest kjipeste av salene.

Lenke til kommentar
Skulle gjerne sett at de ga bedre VIP-sal-tilbud enn gratis kaffe og et lite bord, eller bare kuttet ut ekstraavgiften på 30,- for VIP-sal-billetter. Det er allerede dyrt nok å dra på kino, og dessuten er VIP-salen den nest kjipeste av salene.

 

Second that. Unødvendig ekstrautgift. Det er en grunn til vi går på kino en sjelden gang, og så ser vi heller alt på kinodagen, Athorb ;)

Lenke til kommentar

Skulle gjærne gått mer på kino selv, men jeg går bare hvis det er filmer jeg har sett frem til lenge og\eller har fått gode kritikker. Samt hvis det passer seg å bli med venner som allerede har tenkt seg ivei. Går så godt som aldri på kino bare for å sjekke ut filmer, må nesten vite litt om de på forhånd. Hadde billettene kostet nærmere 50-lappen ville det vært mye enklere å bare ta seg en tur innom.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm
Hvorfor poster du slikt når jeg sitter på lesesalen og prøver å skrive ferdig eksamen? :(
Spørsmålet er vel heller hva du gjør på forumet når du har en eksamensoppgave å skrive?

Nå synes jeg det ble litt mye offtopic her ;)

 

Grunnen er vel at jeg er ganske sliten av den fordømte Harry Potter (exfacfilmen vår i år)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...