Jan Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Jeg så species bare fordi Natasha Henstridge har så deilige pupper, jeg. Hun reddet filmen. Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) Fønix kino i kristiansand må være Norges beste kino. De salene med stress less er helt syke. Hadde problemer med med å holde meg våken under Eastern Promises, og det var ikke pågrunn av filmen. Vincent Cassel spiller forøvrig fantastisk bra i den. Elsker det sleske kjekk-stygge utseende hans For å pirke litt: Fredrikstad Kino har blitt årets kino 6 år på rad eller noe. Med mindre a) jeg husker feil b) lokalavisa farer med løgn Skulle ønske vi hadde så gode kinosaler i Haugesund Endret 23. oktober 2007 av Bakke Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Hva er en kinotur om man ikke kan få refundert billetten etterpå grunnet rygg og nakkesmerter? *mimre om Sleepers og nakkesmerte påført* Lenke til kommentar
athorb Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 For å pirke litt: Fredrikstad Kino har blitt årets kino 6 år på rad eller noe. Med mindre a) jeg husker feil b) lokalavisa farer med løgn Skulle gjerne sett at de ga bedre VIP-sal-tilbud enn gratis kaffe og et lite bord, eller bare kuttet ut ekstraavgiften på 30,- for VIP-sal-billetter. Det er allerede dyrt nok å dra på kino, og dessuten er VIP-salen den nest kjipeste av salene. Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) Satan som jeg digger bowling-fantasien i The Big Lebowski. Må få sett filmen til helga. Tross alt en HÈL halv uke siden jeg så den sist.. Edit: Ja, jeg er ekstremt flink til å ha perioder der visse filmer er konge. Endret 23. oktober 2007 av nirvana1 Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Skulle gjerne sett at de ga bedre VIP-sal-tilbud enn gratis kaffe og et lite bord, eller bare kuttet ut ekstraavgiften på 30,- for VIP-sal-billetter. Det er allerede dyrt nok å dra på kino, og dessuten er VIP-salen den nest kjipeste av salene. Second that. Unødvendig ekstrautgift. Det er en grunn til vi går på kino en sjelden gang, og så ser vi heller alt på kinodagen, Athorb Lenke til kommentar
athorb Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Sant nok, det er jammen et godt tiltak. Men jeg skulle gjerne vært mer på kino. Det kan jo ikke være at prisene heves fordi for få går på kino, jeg mener da å høre det stikk motsatte? Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Skulle gjærne gått mer på kino selv, men jeg går bare hvis det er filmer jeg har sett frem til lenge og\eller har fått gode kritikker. Samt hvis det passer seg å bli med venner som allerede har tenkt seg ivei. Går så godt som aldri på kino bare for å sjekke ut filmer, må nesten vite litt om de på forhånd. Hadde billettene kostet nærmere 50-lappen ville det vært mye enklere å bare ta seg en tur innom. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Hadde de innført 40/50krs-matiné så hadde du funnet meg på kino hver dag før middag. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Gikk på 4 filmer på 3 dager i USA. Fikk litt filmdilla.. En billet kostet 6 $.. 30 kroner for en film var som å komme til himmelen.. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Gamle Frogner kino hadde gode stoler og god plass. Går sjelden på kino. Rett og slett for mye styr - og for dyrt. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Hadde de innført 40/50krs-matiné så hadde du funnet meg på kino hver dag før middag. Meg og, da hadde jeg bodd på kinoen, ihvertfall i sommerperioden Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Tremors 1&2 koster 49 kr på Cdon nå... De filmene er grusomme! Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Hadde de innført 40/50krs-matiné så hadde du funnet meg på kino hver dag før middag. Me too Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2007 Zeitgeist Anbefaler alle å se litt på den her. Sterke saker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Zeitgeist Anbefaler alle å se litt på den her. Sterke saker. Hvorfor poster du slikt når jeg sitter på lesesalen og prøver å skrive ferdig eksamen? Spennende saker forresten. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Hvorfor poster du slikt når jeg sitter på lesesalen og prøver å skrive ferdig eksamen? Spørsmålet er vel heller hva du gjør på forumet når du har en eksamensoppgave å skrive? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Hvorfor poster du slikt når jeg sitter på lesesalen og prøver å skrive ferdig eksamen? Spørsmålet er vel heller hva du gjør på forumet når du har en eksamensoppgave å skrive? Nå synes jeg det ble litt mye offtopic her Grunnen er vel at jeg er ganske sliten av den fordømte Harry Potter (exfacfilmen vår i år) Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Men, nå som det nærmer seg Halloween, hvilke filmer anbefales til den ultimate grøsser-kveld? Nevn gjerne et par filmer som prøver å være skumle istedet for å sprute blod. En hel kveld med kun splatter er ikke alltid like spennende. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Alle andre filmer enn "The Others" burde gå greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå