wwwerner Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) Noen som vet om Ringenes Herre - Atter en Konge: Extended version, er kortere enn originalen? Hva betyr Extended? Forkortet? Endret 23. oktober 2007 av wwwerner Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) Hva betyr Extended? Forkortet? Utvidet. Endret 23. oktober 2007 av Fisker Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Noen som vet om Ringenes Herre - Atter en Konge: Extended version, er kortere enn originalen? Hva betyr Extended? Forkortet? Utstrakt. Som i forlenget Lenke til kommentar
Jan Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Noen som vet om Ringenes Herre - Atter en Konge: Extended version, er kortere enn originalen? Off... I dag blir det Le Haine og American Psycho på skjermen. Får se hvordan det går med den kombinasjonen. Lenke til kommentar
cFc Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Må være et av de beste spørsmålene forumet har sett. Merkelig at folk ikke forstod at wwwerner var ironisk. Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Merkelig at folk ikke forstod at wwwerner var ironisk. Jeg var da ikke ironisk? Jeg syntes det var rart at den kun varte i 2 timer, og jeg visste da ikke hva Extended betyr! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 I dag blir det Le Haine og American Psycho på skjermen. Får se hvordan det går med den kombinasjonen. Jeg tror du vil finne en del likhetstrekk om du ser dem på rad. Svært gode filmer begge to, selv om jeg foretrekker sistnevnte av mange mange grunner. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Merkelig at folk ikke forstod at wwwerner var ironisk. Jeg var da ikke ironisk? Jeg syntes det var rart at den kun varte i 2 timer, og jeg visste da ikke hva Extended betyr! Den varer i 4. Å ta en Hulk er altså ny skuespiller og regissør? Det hadde ikke vært krise, tbh. <a href="http://www.kulturo.no/nyheter/film/superma...orfattere/44578" target="_blank">http://www.kulturo.no/nyheter/film/superma...orfattere/44578</a> Jeg føler meg kopiert Designer Weta draktene? Hva fa...? Det er ikke noe merkelig med det. De har en avdeling for design (Weta Workshop) og en for CGI (Weta Digital) Jepp. De lagde og en ekte Warthog for de Halo kortfilmene regissert av Neill Blomkampf. Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Noen som vet om Ringenes Herre - Atter en Konge: Extended version, er kortere enn originalen? Off... I dag blir det Le Haine og American Psycho på skjermen. Får se hvordan det går med den kombinasjonen. American Psycho er bra! Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) Noen som vet om Ringenes Herre - Atter en Konge: Extended version, er kortere enn originalen? Off... I dag blir det Le Haine og American Psycho på skjermen. Får se hvordan det går med den kombinasjonen. American Psycho er bra! Tror den kombinasjonen går greit. I går så jeg Ratatouille og Baise-moi rett etterhverandre. Terningkast 6 vs 1. American Psycho har jeg ikke sett på mange år. La Haine er forøvrig en solid femmer. Endret 23. oktober 2007 av tjalla Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Merkelig at folk ikke forstod at wwwerner var ironisk. Jeg var da ikke ironisk? Jeg syntes det var rart at den kun varte i 2 timer, og jeg visste da ikke hva Extended betyr! Den varer i 4. Ahh, den var fordelt på to disker! :!: Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Jepp. De lagde og en ekte Warthog for de Halo kortfilmene regissert av Neill Blomkampf. Visste jeg ikke. Er egentlig lite kjent med WETA Workshop sin design utover det de laget i LOTR (Hvor WETA Digital sto for CGI) og i Narnia. Men det har jo i noen år nå gått rykte om at de laget en helt rå Batman-drakt for noen år siden (de var tilknyttet et eller annet Batman-prosjekt en periode, muligens det var Batman Begins men er ikke sikker). Skulle gjerne likt å se concept art på akkurat den, spesielt om de går for den mer tradisjonelle drakten fremfor den mer sorte varianten i Batman Begins. Begge varianter kan nok bli bra, så lenge det ikke blir noen batnipples ^^ (noen som har den fantastiske gif'en med batbutt og batnipples forresten? Har rotet min vekk) Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Merkelig at folk ikke forstod at wwwerner var ironisk. Jeg var da ikke ironisk? Jeg syntes det var rart at den kun varte i 2 timer, og jeg visste da ikke hva Extended betyr! Det er to plater for å se filmen Lenke til kommentar
cFc Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Merkelig at folk ikke forstod at wwwerner var ironisk. Jeg var da ikke ironisk? Jeg syntes det var rart at den kun varte i 2 timer, og jeg visste da ikke hva Extended betyr! Den varer i 4. Ahh, den var fordelt på to disker! :!: Fantastisk Jeg så ikke at du var den som stillte spørsmålet, så jeg trodde det bare var et ironisk svar som skulle påpeke at siden den het extended så var den lengre. Menneh, så du halvparten og trodde den var ferdig eller? Må ha virket jævli rart. Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Menneh, så du halvparten og trodde den var ferdig eller? Må ha virket jævli rart. Begynte å lure når det sto at den fortsatte på neste disk. Men så fikk jeg jo to timer til med Ringenes Herre! Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Hadde ikke WETA effektene i The Host også? Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Hva betyr Extended? Forkortet? Nesten så jeg må ha det i signaturen min Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Menneh, så du halvparten og trodde den var ferdig eller? Må ha virket jævli rart. Nja. Det er en historie som er delt opp i tre deler i utgangspunktet. Men noe jeg bare må få ut. Jeg syns den nye norske filmen Switch ser så forbanna dritt ut. For de som ikke har hørt om den er historien ca slik: Tøff skatergutt må flytte fra Oslo til Hemsedal (eller noe) der han må lære seg å stå på snowboard for å vinne skolens peneste jente sitt hjerte. Dessverre er hun sammen med en skikkelig bad boy som også er skolens beste på snowboard. Det hele ender i en stor snowboardkonkuranse. Har du hørt noe så dritt? Om noen har fått betalt for å skrive den pitchen blir jeg sinna! Og det mest irriterende er at nordens beste skuespiller for tiden, Peter Stormare, har blitt lurt med på filmen. Hvem gir penger til slik? Jeg så at blant annet Norsk Filmfond hadde donert penger. HVORFOR?! Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Ingen som har skrivd den, i det siste ihvertfall. Det er en ripoff av Karate Kid, som handler om nogetlunde det samme, bare i et litt annerledes samfunn og sted Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Som Dagbladet skrev: Det er nok ikke mange over 16 år som kommer til å få noe utbytte av denne filmen, men til gjengjeld vil nok de under 16 år nyte den stort. Eller noe i den duren Karate Kid på snø, med Peter Stormare i en tilsynelatende skrekkelig rolle. Men må liksom se den også, bare for å kunne ta et standpunkt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå