Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hot Fuzz er morsom den ja. Trodde på starten at det var en ganske seriøs film, men etterhvert freaker den jo helt ut.

Ble utrolig skuffa jeg. Fra å være en litt spydig semiseriøs thriller til action/gore-greier? Filmen var ferdig fire-fem ganger, men tok aldri slutt. Så store brudd er en uting i film.

Lenke til kommentar

Så lenge de gir han et større budsjett til oppfølgeren så blir jeg fornøyd.

 

Her er for ordens skyld draktene til Supes og Batty i JL (med de nye skuespillerne):

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
a_wfshh_suprbat.jpg

:green:

 

 

Edit: Hehe, kom over et flott sitat angående Bay og Singer:

 

That is the difference between Bay and Singer. Bay does things in a more "fantastic" way than Singer. What I mean by that, is that Bay doesn't try and ground everything into reality. Actually, Bay is Singer's Bizzaro. Everything Singer does, Bay does the opposite.

 

You can bet if Bay did Superman Returns there would be alien invasions, robotic guards, scenes of Superman and the American flag. Singer's polar opposite.

 

:D

 

(Bizarro er for ordens skyld en slem Supermann, hans strake motsetning).

Endret av Dotten
Lenke til kommentar
Den slemme supermannen var i en av de gamle filmene, tror jeg? Eller var det bare Superman som ble ond av en type kryptonitt de ga ham....

 

jeg husker hvertfall han bare fløy rundt og gjorde faenskap og dreit i alt.

 

Det var vel en slags versjon av Bizarro (Supermann III hadde merkelige "versjoner/alternativer" av litt av hvert, blant annet Brainiac). I Supermann III blir han affisert av kunstig kryptonitt, så Supermann blir likegyldig (eller menneskelig vil noen hevde). Så han:

flyr rundt og retter på det skjeve tårn i Piza, drikker seg full mens han knipser peanøtter og blåser ut den olympiske ild, for å nevne noe.

 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Transformers slår til på DVD-fronten. Ikke overaskende akkurat. Er blitt en pengemaskin. Så blir det spennende å se hvordan det vil slå ut for fremtidige filmer.

 

Edit: Og nå skal WETA sitt førsteutkast til draktene i JL være klare. Ryktene har det til at spesielt Batmans drakt skal være helt uber.

 

Designer Weta draktene? Hva fa...?

Lenke til kommentar
Å ta en Hulk er altså ny skuespiller og regissør? Det hadde ikke vært krise, tbh.

 

<a href="http://www.kulturo.no/nyheter/film/superma...orfattere/44578" target="_blank">http://www.kulturo.no/nyheter/film/superma...orfattere/44578</a>

 

Jeg føler meg kopiert :(

 

:green:

 

Designer Weta draktene? Hva fa...?

 

Det er ikke noe merkelig med det. De har en avdeling for design (Weta Workshop) og en for CGI (Weta Digital) :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...