Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
nå begynner jeg å bevege meg mot HD jeg også, ny tv er på vei(bare 768p) men det skal jo være HD det også

 

men jeg syns det var litt rart da det sto PAL/SECAM, trodde alle nye tv'r var NTSC kompatible jeg?

 

viss den ikke er det sender jeg den tilbake, da halve dvd sammlinga mi er sone 1 NTSC

Lite sannsynlig den ikke klarer NTSC, men lettere å svare sikkert hvis du oppgir modellen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Masters of The Flying Guillotine anbefales til alle! For en merksnodig crapfilm.

 

Note to self: ikke forsøk å fikse hodetelefoner med noe skarpt når man er trøtt... Det gikk ikke bra, og hodetelefonene er fortsatt like lite fungerende.

Lenke til kommentar
Masters of The Flying Guillotine anbefales til alle! For en merksnodig crapfilm.

"Crapfilm"? :p Men den anbefales ja. Noen av de mektigste scenene som finnes på film er i denne. Da tenker jeg på dem hvor munken dukker opp, og Neu! - Super 16 spilles. Den sangen fungerer faktisk bedre enn Darth Vader theme i Star Wars.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Vel, jeg vil ikke gå så langt at jeg kaller den en god film i hvertfall ;)

 

Munken var filmens høydepunkt, vanvittig badass type. Eneste svakhet var at han ikke tålte å bli skutt økser på :!:

Endret av Slettet-dUuoCe48tm
Lenke til kommentar

Hehe, må bare elske fanboys og deres reaksjoner nå som manusforfatterne til Superman: Man of Steel er ute av dansen.

 

post-15355-1193042771_thumb.jpg

 

 

Dette betyr vel enten at franchisen er død, eller at manusforfatteren Chris McQuarrie (Usual Suspects) skriver filmen. Om Singer forsvinner så blir det vel fint lite mer av Supermann (bortsett fra i JL), med mindre de tar en "Hulk".

Lenke til kommentar
Å ta en Hulk er altså ny skuespiller og regissør? Det hadde ikke vært krise, tbh.

 

"Fresh start" det er snakk om ja.

 

Personlig så syntes jeg det var manusforfatterne som rotet det til i SR. Singer er jeg mer likegyldig til, men er jo tvilsomt om han regisserer uten sine faste skribentkompiser. Den jeg syntes synd på er Brandon Routh. Han gjorde en god Supermannfigur, men kan fort bli offer for andres feilgrep.

 

Hadde for ordens skyld en artig filmdag med guttungene i går. Så den overcampye Superman III først (men ungene elsket den jo, de fant jo den barnslige humoren morsom) og så var det Batman (1989) etterpå. Der satt de som støpt og var nærmest inne i tv'en. Skummel var den og de var fascinert av den "rare mannen" (The Joker, spilt av Jack Nicholson). Var en stor suksess, for å si det mildt. :D

Lenke til kommentar
Hadde for ordens skyld en artig filmdag med guttungene i går. Så den overcampye Superman III først (men ungene elsket den jo, de fant jo den barnslige humoren morsom) og så var det Batman (1989) etterpå. Der satt de som støpt og var nærmest inne i tv'en. Skummel var den og de var fascinert av den "rare mannen" (The Joker, spilt av Jack Nicholson). Var en stor suksess, for å si det mildt. :D

Høres koselig ut det. Hadde selv en Star Wars-peride med min lillebror før jeg flyttet. Alltid kjekt å se hvor engsjert de små kan være når de ser enkelte filmer.

Endret av Henrik Hauken
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...