HeHauken Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Blockbuster-filmene fra statene har jeg i det siste hatt meget imot... det være seg Spiderman, Superman eller Indiana Jones... Lages KUN for å tjene penger, og de stiller seg nesten likegyldig til kvalitet... Gleder meg riktignok til John Rambo, men i prinsippet gjelder det også den. Mexico er for tiden spennende, da de har en bølgeperiode. Hollywood synker nye dybder. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Blockbuster-filmene fra statene har jeg i det siste hatt meget imot... det være seg Spiderman, Superman eller Indiana Jones... Lages KUN for å tjene penger, og de stiller seg nesten likegyldig til kvalitet... Synes du. Og du tar skammelig feil. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Andre enn meg som gleder seg enormt til "The Golden Compass"? har lest triologien. på norsk vel og merke, og en filmatisering virker bare for godt til å være sant. Historien filmen tar utgangspunkt i er bare helt fantastisk, og om de gjør dette bra kan det bli en riktig så god opplevelse. Så får man bare håpe at den unge skuespilleren som spiller Lyra ikke ødelegger filmen totalt, eller andre skuespillere for den saks skyld. Jeg gleder meg skikkelig jeg også. Leste triologien på norsk jeg også. Var litt morsomt at når jeg leste den så tenkte jeg at det hadde vært utrolig kult om den hadde blitt filmatisert. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Blockbuster-filmene fra statene har jeg i det siste hatt meget imot... det være seg Spiderman, Superman eller Indiana Jones... Lages KUN for å tjene penger, og de stiller seg nesten likegyldig til kvalitet... Synes du. Og du tar skammelig feil. Selvfølgelig er det min mening... på overlaten riktignok... jeg gleder meg til noen filmer. Det er et diskusjonsforum dette, "dette er riktignok min mening" skal være uvesentlig i denne sammenheng. Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Indiana Jones er jo geniale filmer, jeg liker alle tre filmene. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 fikk min extended and unrated av planet terror i dag, gleder meg som faen, vanlige var jo bare rå, så denne må bli enda bedre Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 fikk min extended and unrated av planet terror i dag, gleder meg som faen, vanlige var jo bare rå, så denne må bli enda bedre Hvor kjøpte du den? Er det sone 1 da? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Blockbuster-filmene fra statene har jeg i det siste hatt meget imot... det være seg Spiderman, Superman eller Indiana Jones... Lages KUN for å tjene penger, og de stiller seg nesten likegyldig til kvalitet... Gleder meg riktignok til John Rambo, men i prinsippet gjelder det også den. Mexico er for tiden spennende, da de har en bølgeperiode. Hollywood synker nye dybder. Den moderne blockbusterperioden starta med Jaws og Star Wars i 75/77 og varer enda. Det er nok ikke filmene som er i endring, det er nok bare du som har vokst og krever noe annet enn lett underholdning. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) De er vel foreløpig kun sluppet i USA med R1 koding ja. Men, var det ikke Extended Cut-en som ble vis på kino i Europa da? Edit: Trykkleif Endret 20. oktober 2007 av Bruckiania Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Men, var det ikke Extended Cut-en som ble vis på kino i Europa da? Det stemmer. Planet Terror og Death Proof som gikk på kino i Europa er lengre enn versjonene som gikk som Grindhouse på kino i USA. Skulle de vist de utvidete versjonene så hadde Grindhouse blitt veldig lang, nærmere 4 timer. Så Unrated-utgivelsene i USA er kinoversjonene i Europa. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 faen da, de hadde ikke lagt til missing reel. dette er den jeg allerde hadde sett Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Tough luck. Venter fortsatt på at Grindhouse skal gis ut jeg, men har fortsatt ikke hørt eller lest noe angående det. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 faen da, de hadde ikke lagt til missing reel. Det er jo laget slik med vilje da, feil som det var vanlig i USAs 70-talls "Grindhouse"-kinokultur. Tviler på at den biten noensinne blir lagt til. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 syns Michael Biehn faktisk ser kulere ut sånn som han gjør nå i planet terror en i de andre filmene han har spillt, alderen kler han. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Da er en streik enda mer sannsynlig: http://news.yahoo.com/s/ap/20071020/ap_en_tv/hollywood_labor Members of Hollywood's film and television writers union have overwhelmingly voted to authorize a strike anytime after their contract expires at the end of the month. More than 5,000 members of the Writers Guild of America cast ballots, with 90percent voting in favor of authorizing the strike, the union said Friday evening. Members voted Thursday. "Writers do not want to strike, but they are resolute and prepared to take strong, united action to defend our interests," guild President Patric Verrone said in a news release. "What we must have is a contract that gives us the ability to keep up with the financial success of this ever-expanding global industry."Since July, the guild has been in talks with film studios and production companies represented by the Alliance of Motion Picture and Television Producers. Both sides acknowledge they have not made progress. Nick Counter, the alliance's president, said he was not surprised by the vote. "Our focus is on negotiating a reasonable agreement with the WGA," he said in a news release.A key issue dividing producers and writers, as well as actors, whose contract expires next June, is compensation for DVD sales and productions that get distributed on the Internet or in other new media formats. The writers' current three-year contract expires Oct. 31, and their vote gives the union's leaders authorization to call a strike anytime after that day. Studios and TV networks have accelerated filming of shows and movies and begun stockpiling scripts in case of a strike. The last strike in 1988 lasted 22 weeks. Losses to the industry were put at $500 million. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Om Texs Chainsaw Massacre(1974) er bra? ALtså sånn får en 14åring? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Om Texs Chainsaw Massacre(1974) er bra? ALtså sånn får en 14åring? kjedeligste filmen laget på EVER, en av veldig få filmer jeg ikke orker å se ferdig, har prøvd 3 ganger, 1 av gangene sovent jeg og de 2 andre kjeda jeg meg så mye at jeg slo av og satte på en episode av futurama i stede Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Blockbuster-filmene fra statene har jeg i det siste hatt meget imot... det være seg Spiderman, Superman eller Indiana Jones... Lages KUN for å tjene penger, og de stiller seg nesten likegyldig til kvalitet... Gleder meg riktignok til John Rambo, men i prinsippet gjelder det også den. Mexico er for tiden spennende, da de har en bølgeperiode. Hollywood synker nye dybder. Skulle vi latt være å produsere kommersiell film, ville vi vært foruten mange kultfilmer i dag Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Om Texs Chainsaw Massacre(1974) er bra? ALtså sånn får en 14åring? Det er en god film som spiller mer på spenning og generelt det uhyggelige framfor grafisk horror. Blir kanskje en liten downer å se den hvis man har sett remaken først, ettersom remaken er mer tilpasset et moderne publikum på mange måter. Da originalen kom i 1974 vakte den stor oppmerksomhet og var banebrytende på mange måter. Det er kanskje ikke så lett å forstå i dag, når man er vant til pang-pang tut-tut kræsj Endret 20. oktober 2007 av cun Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Jeg ser på det som kanskje tidenes beste skrekkfilm. Genial på alle måter, og er en av de få filmene som inneholder ekte skrekkscener. I stedet for de kjedelige standard-høy lyd-kjapp bevegelse-hoppe scenene som skrekkfilmer bare består av. I tillegg har den en av de ekleste soundtrackene, og stemningen er helt ufyselig herlig. Det kommer helt på hva slags 14 åring vi snakker om. Er sikker på at det finnes mange 14 åringer som hadde elsket den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå