Bob_3 The Builder Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Siden vi er inne på norsk film, skal jeg plage dere med ett siste spørsmål om særemnet: Forslag til filmer fra 70-tallet? Sitter foreløpig med Flåklypa, Vårnatt, og Lasse & Geir. Tenkte kanskje den 'eldre' generasjonen kunne bidra litt, så jeg slipper å søke meg fram til alt Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Kan i hvert fall ta en norsk '70-talls film sånn på rappen, Norske byggeklosser fra 1972 er en film du må se, norsk humor på sitt ypperste, en av mine absolutte favoritter innen norsk film. Edit: Omformulerte litt. Endret 17. oktober 2007 av Bruckiania Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Norske byggeklosser ja Var sikker på at den var fra slutten av 60-tallet jeg. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Jeg fikk nettopp den nye Kubrick-boksen på 10 discer fra USA (releasedato er 23. oktober). Den er verdt pengene sine i gull! Jeg har såvidt kikket på de nyoppussede filmene, og alt ser ekstremt bra ut. Bl.a. ny anamorfisk utgave av The Shining. 2-disc utgaver av 2001, A Clockwork Orange, The Shining og Eyes Wide Shut. 1-disc utgave av Full Metal Jacket. Masse snadder ekstramateriale. Dokumentaren A Life In Pictures er også med. Pent, pent. Vurderer denne selv. Hvor tykk er boksen egentlig? Post gjerne et bilde eller to, om du gidder. Bob_3: Skulle det dukke opp flere lik, så er det bare å ringe... (1970) Endret 17. oktober 2007 av Synthem Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Siden vi er inne på norsk film, skal jeg plage dere med ett siste spørsmål om særemnet:Forslag til filmer fra 70-tallet? Sitter foreløpig med Flåklypa, Vårnatt, og Lasse & Geir. Tenkte kanskje den 'eldre' generasjonen kunne bidra litt, så jeg slipper å søke meg fram til alt Har du valget om Flåklypa så tar du den! Elsker den filmen, den filmen ER norsk filmindustri. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Hey wh1te.. Avataren din, er ikke det plakaten til en ny film som kommer? Kommer ikke på hva det er slags film. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Du tenker kanskje på Eastern Promises? Skal på kino klokken 22:00 i morgen for å se Eastern Promises, gleder meg Endret 17. oktober 2007 av Xtra Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Du tenker kanskje på Eastern Promises? Skal på kino klokken 22:00 i morgen for å se Eastern Promises, gleder meg Correctamundo. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 aha. takker og bukker. Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Er spent på den! David Cronenberg Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Er spent til Transformers kommer på DVD!! Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Så det var utrolig mange billige filmer på Cdon.com's Outlet med bl.a Beerfest for 9kr, er den bra? Lenke til kommentar
Döden Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Så det var utrolig mange billige filmer på Cdon.com's Outlet med bl.a Beerfest for 9kr, er den bra? Rotten IMDb Du får nok det du betaler for, altså en dum High School-komedie. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Jeg har bare hørt noe snakk om den, hvis det er en sånn American Pie-Fjortiss-Drikke-pule-ronke-high school-college Humor film så gidder jeg ikke å spandere de 9 kronene. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Er spent til Transformers kommer på DVD!! Når kommer den? Lenke til kommentar
ttd Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Skal man kjøpe en film til 9,- på cdon.com, så sørg i alle fall for at det er Office Space. Et supertilbud på en grei film. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Er spent til Transformers kommer på DVD!! Når kommer den? R1 ble sluppet i går... Lenke til kommentar
Moff Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Noen som anbefaler the brave one ? Skal på kino, Dette er hva som går her ... Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Så det var utrolig mange billige filmer på Cdon.com's Outlet med bl.a Beerfest for 9kr, er den bra? Jeg har bare hørt noe snakk om den, hvis det er en sånn American Pie-Fjortiss-Drikke-pule-ronke-high school-college Humor film så gidder jeg ikke å spandere de 9 kronene. Det jeg liker med denne filmen er at den har fått så dårlige karrakterer, så jeg hadde hvertfall ingen forventninger til den før jeg så den. Og jeg ble positivt overrasket, synes den var genial Det er ikke den college, spy, sloss, pule humoren som i mange andre dårlige komedier. Er vel mere ølhumor... Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Jeg har bare hørt noe snakk om den, hvis det er en sånn American Pie-Fjortiss-Drikke-pule-ronke-high school-college Humor film så gidder jeg ikke å spandere de 9 kronene. Jeg liker Beerfest. Ganske enkel humor selvfølgelig, men hvis du liker Broken Lizard er den verdt å kjøpe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå