Movieheart Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Er det noen av Stanley Kubrick sine filmer det ikke er verdt å skaffe seg? Tenker på å kanskje skaffe alle filmene han har regissert, men hvis det er noen av filmene som ikke er verdte å skaffe seg så kjøper jeg ikke de. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Er det noen av Stanley Kubrick sine filmer det ikke er verdt å skaffe seg? Tenker på å kanskje skaffe alle filmene han har regissert, men hvis det er noen av filmene som ikke er verdte å skaffe seg så kjøper jeg ikke de. Absolutt alle filmene hans er verdt å skaffe seg, men hvis jeg skal velge den dårligste så må det være Spartacus. Har dog ikke sett Killer's Kiss og Lolita, men resten er GULL. Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Det samme tenker jeg å gjøre, så langt har jeg sett Full Metal Jacket, A Clockwork Orange, 2001: A Space Odyssey og Paths of Glory, eier samtlige. Enda ikke blitt skuffet, selv om jeg ikke er helt sikker på hva jeg synes om 2001: A Space Odyssey. Endret 17. oktober 2007 av Cerb89 Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Jeg fikk nettopp den nye Kubrick-boksen på 10 discer fra USA (releasedato er 23. oktober). Den er verdt pengene sine i gull! Jeg har såvidt kikket på de nyoppussede filmene, og alt ser ekstremt bra ut. Bl.a. ny anamorfisk utgave av The Shining. 2-disc utgaver av 2001, A Clockwork Orange, The Shining og Eyes Wide Shut. 1-disc utgave av Full Metal Jacket. Masse snadder ekstramateriale. Dokumentaren A Life In Pictures er også med. Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Har du en link på den boksen der? Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Har du en link på den boksen der? Her er den hos Amazon.com, men du finner den vel overalt der R1 selges. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Den så litt fin ut den boksen ja. Litt dyr da, men må vell regne med å betale en del for det. Det er jo tross alt knallfilmer alt. Så langt har jeg skaffet meg 2001, Full Metal Jacket og A Clockwork Orange fra Kubrick. Har alle i det hvite coveret som det står Stanley Kubrick Collection på. Hadde vært nice om jeg hadde klart å skaffe alle filmene med det coveret. Det hadde tatt så bra ut i samlingen det. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Den så litt fin ut den boksen ja. Litt dyr da, men må vell regne med å betale en del for det. Det er jo tross alt knallfilmer alt. Dyr? Er du gal mann... $55 er et røverkjøp (= 300kr med dagens kurs), selv betalte jeg bare $45 (men det var "special price" hehe). Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Den så litt fin ut den boksen ja. Litt dyr da, men må vell regne med å betale en del for det. Det er jo tross alt knallfilmer alt. Dyr? Er du gal mann... $55 er et røverkjøp (= 300kr med dagens kurs), selv betalte jeg bare $45 (men det var "special price" hehe). Å ja.... Trodde det var i pund jeg. Nei da blir det et røverkjøp ja. Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Bokklubben leverer jo og en Kubrick-boks, den er gratis Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Bokklubben leverer jo og en Kubrick-boks, den er gratis Men den er ikke like nyrestaurert og har ikke alt det nye ekstramaterialet heller. Foreløpig er ikke denne nye DVD-boksen annonsert i Norge (den kommer kanskje en gang?) men de 5 filmene i boksen kommer til Norge i nye HD utgaver (i både HD DVD og Blu-Ray) i slutten av desember. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Mulig dette er månedens latterligste spørsmål, men hva vil sone 0 si? Er det mulig å avspille det på alle maskiner? Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Mulig dette er månedens latterligste spørsmål, men hva vil sone 0 si? Er det mulig å avspille det på alle maskiner? Hvis det er DVD, så betyr det at det ikke er noen sone-koding på platen. Sonefri med andre ord. Kan spilles på alle DVD-spillere. Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Mulig dette er månedens latterligste spørsmål, men hva vil sone 0 si? Er det mulig å avspille det på alle maskiner? Da er den vel sonefri, slik at den kan spilles på alle DVD-spillere? Edit: For sein... Endret 17. oktober 2007 av Bakke Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Okei, takk for raskt svar Titta på noen Criterion Collection-bokser, og så at majoriteten var sone 0. Da fikk vi det oppklart Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Bokklubben leverer jo og en Kubrick-boks, den er gratis Ja. For de som har gavekort ja. Det har ikke jeg... Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Hvordan får jeg gavekort? Mamma er medlem... Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Finnes en egen tråd angående gavekortene. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Til alle dere som hater 5 Løgner, her er et intervju som må få dere til å hate den enda mer: http://www.filmbyen.net/5lies/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Til alle dere som hater 5 Løgner, her er et intervju som må få dere til å hate den enda mer: http://www.filmbyen.net/5lies/ Jeg har ikke sett filmen, men jeg tviler på at jeg er bedre innstilt til den etter å ha sett dette."Onans gleder". :!: Endret 17. oktober 2007 av Slettet-dUuoCe48tm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå