Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Tora! Tora! Tora! skal omhandle angrepet, såvidt jeg har forstått. Pearl Harbor er bedre. Lenke til kommentar
edge Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Personlig syntes jeg Pearl Harbor var rompe, men siden jeg ikke har sett Tora! Tora! Tora! så kan jeg vel strengt tatt ikke uttale meg på det punktet. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Jeg synte Pearl Harbor hadde altfor mye kjærlighet og for lite fokus på selve angrepet. Men det lille som er av angrepet synes jeg er fabelaktig. Michael Bay kan det der med å lage skikkelig actionscener. Hadde filmen kuttet ut litt av all kjærligheten hadde den kommet mye lengre opp på min liste. Tora! Tora! Tora! skal jeg få sett så snart som mulig. Håper den er bra, fordi angrepet på Pearl Harbor er noe av det som facinerer meg mest fra 2. verdenskrig. Tett fulgt av 6. juni og Stalingrad. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Tora! Tora! Tora! skal omhandle angrepet, såvidt jeg har forstått. Pearl Harbor er bedre. fordi.....? Lenke til kommentar
Döden Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Tora! Tora! Tora! skal omhandle angrepet, såvidt jeg har forstått. Pearl Harbor er bedre. fordi.....? Mr. Bay, babey! --- Det ser ut til at QT "betaler tilbake" for Miikes opptreden i Hostel: Hihi, Sukiyaki Western Django. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Dette var da gode nyheter: http://www.dagbladet.no/kultur/2007/10/15/515096.html Ian Mckellen vil spille Gandalf igjen i Hobbiten. Filmen har visst kommet seg på beina igjen etter at NLC og PJ er venner igjen. Han sier han hadde blitt skuffet hvis de ikke ville bruke den orginale Gandalf i The Hobbit også. Så Peter Jackson skal regissere Hobbiten? Husker det var en kampanje som gikk på nettet med _mange_ underskrifter for å beholde han som regissør. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Hvem spilte han i Hostel? Lenke til kommentar
Döden Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Hvem spilte han i Hostel? Den stumme japaneren som får utløp for sine lyster ved å torturere uskyldige mennesker: Endret 15. oktober 2007 av Synthem Lenke til kommentar
Döden Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Han med raka? Det husker jeg ikke. Men det kan du jo selv finne ut ganske enkelt ved å sammenligne "mannen med raka" med han over, for det Takashi M. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Miike står på utsida av "fabrikken", og advarer hovedpersonene om at man kan risikere å bruke mye penger der inne eller noe i den duren. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Hihi, Sukiyaki Western Django. Er så ufattelig irriterende at Miike har begynt å lage filmer med engelsk tale. Viss det er noe negativt med japser, så er det engelsken deres. Endret 15. oktober 2007 av LunarPoet Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Er ikke Hostel drit dårlig, jeg har hørt fra andre at de syns filmen er dårlig. =/ Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Er ikke Hostel drit dårlig, jeg har hørt fra andre at de syns filmen er dårlig. =/ Filmen er helt ok. Men ikke akkurat den du koser deg med god mat til, ganske grotesk. Lenke til kommentar
ttd Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Hvis man vil ha en kort oppsummering av den generelle oppfatningen av en film, så bør man sjekke imdb og rottentomatoes i stedet for å spørre her. Det ligger nok av nyanserte og velbegrunnede meninger der til at man får et innblikk uten å ha sett den aktuelle filmen. Dette er da vitterlig "barnelærdom" på et diskusjonsfora... Lenke til kommentar
Döden Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Satt og leste litt om Herr Uwe Boll på IMDb nå. Kom over dette: Challenged his critics in June 2006 to "put up or shut up". His production company issued a press release stating that Boll would challenge his 5 harshest critics each to a 10 round boxing match. To be eligible, the critic must have written two extremely negative reviews of Boll, in print or on the Web, in 2005. Footage of the fights will be included in his upcoming film Postal. On fighting (and winning) against all of his critics in a boxing ring: "You see what happens when people get hit in the head? They like my movies!" Hahaha. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Han lager fortsatt elendige filmer. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Så The Texas Chainsaw Massacre i går, grei nok film, med sine brister, men underholdningsfaktoren var høy! Men The Beginning, er den noe vært å se? Du burde se originalen og oppfølgeren isteden. Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Den fra 2003 var ikke så dårlig... Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Nei, jeg likte den veldig godt. Var litt guffen stemning og noen skremmende og intense øyeblikk. Jeg likte spesielt gamlingen i rullestol. Bring it, boy! Og vår venn R. Lee Ermey er alltid fornøyelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå