Cuneax Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Har nettopp sett på oldboy og dæven jeg ble helt lamslått over hvor SYK og RÅ den gripende og sinnsyk spennende historien var.. merker også at den er "gammel" men jeg må innrømme at den ikke var så fristende å se på foruten den syke ratingen på imdb.. Herregud tenk deg å gå glipp av en sånn film. Helt perfekt var den ikke men det skal vel mye til for å komme i næheten av et sånt mesterverk.. Gammel? Den er fra 2003 Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) Kan være han mener gammel som i "lenge siden jeg burde sett". Jeg har ofte en tendens til å si at "den er det lenge siden jeg har sett", selv om filmer er to-tre år gamle, fordi jeg ser en del film innimellom. Jo flere filmer du ser, jo "eldre" blir de andre filmene, selv om de bare er noen år gamle. Endret 14. oktober 2007 av HenHau Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Gammel blir rett og slett sjokkerende å si. Men Oldboy er en knallgod film, gleder meg til å se Lady Vengeance snart. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Gammel blir rett og slett sjokkerende å si. Men Oldboy er en knallgod film, gleder meg til å se Lady Vengeance snart. Selv fikk jeg kanskje ikke så stort sjokk, men nei; den er ikke så veldig gammel. Andre enn meg som har store forventninger til American Gangster ? Så traileren på kino i går. Gleder meg til den kommer ! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Og nå kommer hvert øyeblikk en liten godfilm med stjernen Wilson på TV2: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Sitter og ser Cast Away nå, har ikke sett den før. Angående Oldboy så er det en av mine topp 5 favorittfilmer. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) Søren, den skulle jeg ha fått med meg, jeg som er så glad i Tom Hanks. Noen som så Fellinis 8½ i dag? Er interessert i en anmeldelse. (ja fra forumet) Endret 14. oktober 2007 av Xtra Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Cast Away er bra. Oldboy er bra. Jeg så Fellinis 8½ da jeg var yngre. Jeg sovna. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Søren, den skulle jeg ha fått med meg, jeg som er så glad i Tom Hanks. Noen som så Fellinis 8½ i dag? Er interessert i en anmeldelse. (ja fra forumet) Zaeira har jo skrevet et par ord om 8½ før... Lenke til kommentar
athorb Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Zaeira har jo skrevet et par ord om 8½ før... Med tittelen Filmhistoriens beste film? Ja. heves forventningene betraktelig. Gleder meg til å få denne i posten. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Leste en av kommentarene, hvor det sto at man kanskje burde begynne med La Strada. Noen som er bevandret i Fellini's verden, og kan bidra med noen tanker? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Å nei! Forventninger... Jeg må tipse igjen: IKKE les for mye om en film før dere ser den! Vit minst mulig! Da blir forventningene mindre og man ser filmen mer ut i fra sine egne prinsipper, og ikke eksterne impulser som skaper falske forhåpninger. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Litt seint nå, Cun. Forventningene er skyhøye. Har vært med på det å bli massivt skuffa før, særlig ved Requiem For A Dream. En massiv hype fra et par kompiser ødela hele opplevelsen. Husker jeg så Citizen Kane uten å vite noe særlig om den, det trur jeg var bra Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Leste en av kommentarene, hvor det sto at man kanskje burde begynne med La Strada. Noen som er bevandret i Fellini's verden, og kan bidra med noen tanker? Jeg likte ikke La Strada. Ble for mye method-acting for min del. Litt stumfilmaktig overspilling. (Skal sies at jeg ikke har sett 8½, og derfor ikke kan uttale meg om den filmen) Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Hvis forventningene er skyhøye, les negativ kritikk av filmen Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Finnes det negativ kritikk av 8 1/2 da? Trudde det var en film alle likte, og hvis man ikke likte den, så sier man at man at man likte den uansett. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Jeg tenkte jeg skulle grave opp noen negative anmeldelser, men på RottenTomatoes har filmen 100%, så jeg tror forventningene blir hvor de er. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) Finnes det negativ kritikk av 8 1/2 da? Trudde det var en film alle likte, og hvis man ikke likte den, så sier man at man at man likte den uansett. Da får du spørre LarsP. Endret 14. oktober 2007 av cun Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Okei, da er LarsP på lista over folk jeg skal snakke med Får vel foreta et søk i anmeldelse-tråden, se om jeg finner noe 'dritt'. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Har vært med på det å bli massivt skuffa før, særlig ved Requiem For A Dream. En massiv hype fra et par kompiser ødela hele opplevelsen.Husker jeg så Citizen Kane uten å vite noe særlig om den, det trur jeg var bra Ble mer skuffet over Citizen Kane enn Requiem for a Dream. Requiem er en av favorittfilmene mine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå