Saetre Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Tror ikke Hitman kommer til å bli super bra eller dårlig egentlig. Tror den er sånn midt på treet. Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Fordi skuespiller er en god skuespiller og etter traileren å dømme ser den ikke så veldig dårlig ut. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Den ser ut som den er på god vei til å bli den beste filmatiseringen av et spill ja Å nei, hvordan vil Uwe ta dette? Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Hahaha. Uwe er jo en sykt god director han vel... Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Hva syns egentlig folk om Micheal Moore sin nye film, sicko ? Jeg syns egentlig ikke den var noe særlig, men budskapet nådde jo fram.. Ellers er Planet terror noe av det dårligere jeg har sett, med blant annet Bruce Willis. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Hvorfor var Planet Terror dårlig? Har ikke sett den sjøl, venter på Grindhouse.. Men mener å huske at det er Planet Terror som trekkes fram som den beste filmen. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 planet terror er årets beste film. den TAR AV venter på at DVD-en min blir sent fra usa snart Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) Ellers er Planet terror noe av det dårligere jeg har sett, med blant annet Bruce Willis. Ja, da har du virkelig ikke sett mye dårlig film Hvorfor er den noe av det dårligere du har sett? Hvor er begrunnelsen din? Forøvrig synes jeg Planet Terror fungerte overraskende bra, både splatter- og humorelementene i filmen, den er en god del bedre enn Death Proof. Endret 14. oktober 2007 av Xtra Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Jeg elsker Planet Terror,jeg sitter å ler gjennom hele filmen. Skikkelig kickass action. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Planet Terror var den positive siden av Grindhouse. Artig og overdreven. Kanskje litt vel mye "gørr" til tider for min egen smak, men jeg syntes den passet perfekt inn i konseptet til Grindhouse. Death Proof derimot var den negative siden av "duetten". Ikke helbom, men definitivt stang ut. Noe av den værste og mest kjedelige filmdialogen noensinne og det attpåtil i en Tarantino-film. Didn't see that coming. Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Er enig at Death Proof ikke var like bra som Planet Terror men alt i alt så likte jeg Grindhouse konseptet,sånn så det ble vist i USA. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Jeg for min del fikk mye mer igjen for Death proof enn Planet terror. Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Death Proof derimot var den negative siden av "duetten". Ikke helbom, men definitivt stang ut. Noe av den værste og mest kjedelige filmdialogen noensinne og det attpåtil i en Tarantino-film. Didn't see that coming. Faktisk helt enig. Kjedet meg omtrent gjennom hele filmen. Hva skjer med verden? Lenke til kommentar
Valent Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Har nettopp sett på oldboy og dæven jeg ble helt lamslått over hvor SYK og RÅ den gripende og sinnsyk spennende historien var.. merker også at den er "gammel" men jeg må innrømme at den ikke var så fristende å se på foruten den syke ratingen på imdb.. Herregud tenk deg å gå glipp av en sånn film. Helt perfekt var den ikke men det skal vel mye til for å komme i næheten av et sånt mesterverk.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Noen som har noen formeninger om Oceans Twelve? Den ligger her på bordet og skal snart stappes inn i DVD-spilleren. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Noen som har noen formeninger om Oceans Twelve? Den ligger her på bordet og skal snart stappes inn i DVD-spilleren. Den store skuffelsen i den nåværende filmserien, men den er fortsatt ikke direkte dårlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Personlig mener jeg at det skal mye til for at den blir dårligere enn Oceans Eleven, men jeg får se. Lenke til kommentar
Moff Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 har hørt rykter om GUDFAREN IV :o atte san ? Lenke til kommentar
ttd Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Har nettopp sett på oldboy og dæven jeg ble helt lamslått over hvor SYK og RÅ den gripende og sinnsyk spennende historien var.. merker også at den er "gammel" men jeg må innrømme at den ikke var så fristende å se på foruten den syke ratingen på imdb.. Herregud tenk deg å gå glipp av en sånn film. Helt perfekt var den ikke men det skal vel mye til for å komme i næheten av et sånt mesterverk..Hva i all verden prater du om? "Gammel"? Den er jo fra 2003! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå