Gunfreak Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Hitman har aldri vært noen thrillerserie. Det har, og handler fortsatt om action og spenning. spiller man hitman sånn som missione skal spilles, så dreper du skjeldent mer enn 1-2 folk pr. mission. du gjør de "feil" viss du skyter deg gjennom hele brettet du skal få silent assassin på alle brett, da dreper du ingen andre enn de som er missionet. det er slik hitman jeg vil se, ikke en der han skyter seg gjennom alle Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) det er slik hitman jeg vil se, ikke en der han skyter seg gjennom alle Da blir det plutselig Rambo og ikke Hitman, som er en vesentlig forskjellig. Endret 13. oktober 2007 av Xtra Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Seriøst, Hitman er en snikmorder. Dette må de ikke ødelegge i filmen. Om fyren i filmen bare løper rundt og plaffer i vilden-sky så er det HINO (Hitman In Name Only). Lenke til kommentar
ttd Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Hitman har aldri vært noen thrillerserie. Det har, og handler fortsatt om action og spenning.Reorganize, plz. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Da blir det plutselig Rambo og ikke Hitman, som er en vesentlig forskjellig. ja det er jo det jeg sier Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Noen som kan anbefale en god side som har oversikt over når filmer slippes på dvd? Hvis ikke, noen som vet når disse filmene slippes (kanskje allerede kommet ut?) ? - Zodiac - The Simpsons The Movie - Reign over Me Lenke til kommentar
athorb Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Zodiac har allerede kommet ut, i alle fall. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) [...]aldri vært noen thriller[...] handler fortsatt om [...] spenning. Dette er da selvmotsigende? Alle spenningsfilmer er rene thrillere? spiller man hitman sånn som missione skal spilles, så dreper du skjeldent mer enn 1-2 folk pr. mission. du gjør de "feil" viss du skyter deg gjennom hele brettet du skal få silent assassin på alle brett, da dreper du ingen andre enn de som er missionet. det er slik hitman jeg vil se, ikke en der han skyter seg gjennom alle I alle Hitman-spillene går noen oppdrag til helvete, og det uten at det kan forhindres. Oppdraget i Hitman 4 hvor man skal ta en viss person i det Hvite Hus. ...Jeg regner med at det er noe sånn som skjer i Hitman-filmen også. Ser da ut som han bruker kløkt. Men som sagt, av og til går ting til helvete. Gleder meg fortsatt som bare det. Endret 13. oktober 2007 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Sitter å gløtter litt på Charlie og Sjokoladefabrikken nå og oppdaget en morsom ting i en av scenene. Det er i den scenen hvor Willy Wonka overfører en sjokolade til en TV. På tven vises det en scene fra 2001: A Space Odyssey. Den scenen hvor apene hopper opp og ned rundt en stor monolitt. Har aldri oppdaget det før nå. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Alle spenningsfilmer er thrillere? De henger tett sammen og er ikke motsetninger, som man kunne tolke det ut i fra ditt utsagn. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Noen som kan anbefale en god side som har oversikt over når filmer slippes på dvd? Her finner du alt du trenger. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Noen som har sett traileren til The Golden Compass? Ser utrolig bra ut. Har lest boken for lenge siden og jeg husker at når jeg leste den at det hadde blitt utrolig bra om denne hadde blitt filmatisert. Og så oppdager jeg plutselig at den har premiere om ikke så lenge! Å! Som jeg gleder meg! Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Såg nettop Desperado fra Rodrigez og elsket den. Fantastisk film. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 De henger tett sammen og er ikke motsetninger, som man kunne tolke det ut i fra ditt utsagn. Vel la meg omformulere meg: Er alle spennende filmer thrillere? Uansett, da fjerner vi ganske enkelt "spenning" fra det første innlegget, og sier bare "action". Hitman er da aldri noe "skummelt" (nei, jeg sammenligner ikke med horror-sjangeren nå - derfor bruker jeg hermetegnene). Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Noen her som har sett The Kingdom? Skulle se den i går men noe kom i veien. Så den i dag, og synes ikke den var like dårlig som mange sier. Starten, der den skulle ta opp den politiske situasjonen og årsaken til 9/11 var elendig, men jeg begynte å like filmen litt utover. Lenke til kommentar
Moff Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Det burde jo være noe alla kle seg ut som en eskimo og ta lakserende middel i suppa til offeret ditt og vente på han på dass med en own pirker i hitman filmen ! hvertfall noen kreative mord. Så ikke så mye av det i traileren, men gleder meg vel litt Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Hvis du ser litt etter, så ser du vel et klipp hvor hitman har på seg svart parykk, det ligna hvertfall på han som spiller hitman. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Noen som har sett traileren til The Golden Compass? Ser utrolig bra ut. Har lest boken for lenge siden og jeg husker at når jeg leste den at det hadde blitt utrolig bra om denne hadde blitt filmatisert. Og så oppdager jeg plutselig at den har premiere om ikke så lenge! Å! Som jeg gleder meg! Så rimelig kul ut ja Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Noen som har sett traileren til The Golden Compass? Ser utrolig bra ut. Har lest boken for lenge siden og jeg husker at når jeg leste den at det hadde blitt utrolig bra om denne hadde blitt filmatisert. Og så oppdager jeg plutselig at den har premiere om ikke så lenge! Å! Som jeg gleder meg! Så trailern nettopp. Jeg er på siste boka nå og har også hele tia tenkt på hvordan jeg ville lagd det på film. Filmen så brukbar ut, men Lyra var ikke sånn jeg hadde forestilt meg henne, men hvis Asriel er han som jeg tror det er på filmen, så er han kliss lik som jeg hadde forestilt meg. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Så trailern nettopp. Jeg er på siste boka nå og har også hele tia tenkt på hvordan jeg ville lagd det på film. Filmen så brukbar ut, men Lyra var ikke sånn jeg hadde forestilt meg henne, men hvis Asriel er han som jeg tror det er på filmen, så er han kliss lik som jeg hadde forestilt meg. Jeg husker så og si ingenting fra bøkerne. Men det når jeg satt å så filmen fikk jeg masse flashbacks og tenkte "det var sånn det var ja". Så tror jeg kommer til å kjenne igjen det meste når jeg ser filmen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå