Dotten Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Hvorfor skal filmer som er remakes trekkes ned fordi historien har blitt gjort før? 9659168[/snapback] Hvem har sagt det trekker filmen ned? Edit: Nå skal listen over de 100 filmene med dårligst kritikk pløyes gjennom. ^^ 9659176[/snapback] Du. The Departed var også et friskt pust, men litt av glorien går jo vekk med tanke på at det er en remake.9659117[/snapback] 9659190[/snapback] Men så er det ikke det jeg sier der. Om du evner å se det i sammenheng med setningen før. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Nå skal listen over de 100 filmene med dårligst kritikk pløyes gjennom. ^^ 9659176[/snapback] Filmer som ikke fortjener å være på den listen: A Man Apart The Whole Ten Yards Deuces Wild Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Nå skal listen over de 100 filmene med dårligst kritikk pløyes gjennom. ^^ 9659176[/snapback] Filmer som ikke fortjener å være på den listen: A Man Apart The Whole Ten Yards Deuces Wild 9659365[/snapback] The Whole Ten Yards er morsom som fy Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Filmer som ikke fortjener å være på den listen: A Man Apart The Whole Ten Yards Deuces Wild Likte alle de filmene jeg Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Jeg sa det samme om The Whole Ten Yards for noen minutter siden, til kompisen min som sitter ved siden av meg. Jeg lo også høyt da jeg så Alone in the Dark på listen, den er så dårlig at jeg ble litt kvalm bare av å tenke på den. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 The Whole Ten Yards når ikke opp til The Whole Nine Yards (ingen flashing ). Men er allikevel en småartig film. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Hva er det som er så ille med A Man Apart? Jeg likte den, den var et lite hakk over middels og forsåvidt kan jeg si meg enig med imdb scoren, bare at jeg da runder den opp til en 6'er. The Big Lebowski var rett og slett helt fantastisk, nå kan jeg virkelig skjønne hvorfor Coen brødrene har blitt genierklært gang på gang, noe jeg ikke helt forsto etter å ha sett middelmådige Fargo (ja du hørte rett) og ganske så gode Miller's Crossing. Hva bør man se av Coen brødrene? No Country For Old Men skal sees på kino og O Brother, Where Art Thou? har jeg i hyllen, men den har jeg ennå ikke sett. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Men så er vel RT sitt system basert på at man får pluss for bedre enn 50% i en anmeldelse og minus for mindre. Så en film som får middels karakter kan fort bli telt som en "rotten" anmeldelse. Filmene på listen er de som har hatt vanskeligheter med å få bedre enn middels karakter hos anmeldere. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) Av de som er på rt.coms bunnliste, hadde jeg kun sett en av de: The Covenant. Den fortjener virkelig sin plass der, da den feiler på omtrent alt som har med film å gjøre. Jeg kommer nok også til å sjekke ut Bloodrayne, bare slik at jeg ser hva Uwe Boll er i stand til, men utenom det er bunnlister en pekepinn på hva man ikke bør bruke pengene på. (det finnes naturligvis unntak) Endret 7. oktober 2007 av Xtra Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Hva er det som er så ille med A Man Apart? Jeg likte den, den var et lite hakk over middels og forsåvidt kan jeg si meg enig med imdb scoren, bare at jeg da runder den opp til en 6'er. The Big Lebowski var rett og slett helt fantastisk, nå kan jeg virkelig skjønne hvorfor Coen brødrene har blitt genierklært gang på gang, noe jeg ikke helt forsto etter å ha sett middelmådige Fargo (ja du hørte rett) og ganske så gode Miller's Crossing. Hva bør man se av Coen brødrene? No Country For Old Men skal sees på kino og O Brother, Where Art Thou? har jeg i hyllen, men den har jeg ennå ikke sett. 9659496[/snapback] Det høres ut som du burde se Fargo en gang til, framfor å gå videre til nye filmer. ^^ Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) Når jeg elsket TBL, og synes Miller's Crossing er en veldig god film, hvorfor skal jeg da ikke se flere filmer av Coen brødrene? Enkelte filmer blir bedre etter flere visninger, f. eks A Clockwork Orange og 2001, men når det gjelder Fargo, ser jeg ikke poenget med å se om igjen. Jeg ser ikke hvorfor Fargo skal være nødvendig å se flere ganger for å gjøre deg opp en endelig mening. Endret 7. oktober 2007 av Xtra Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Jeg er vel den eneste i verden som har Gangs of New York som min Scorsese-favoritt (av de 9-10 filmene hans jeg har sett). 9658992[/snapback] Du er nok rimelig alene der, ja. Høres ikke ut som du ser det samme i Scorsese-filmer som andre, hvis den som gjerne beskrives som svært utypisk ham er den du liker best. 9659066[/snapback] Gangs of New York og The Departed er like gode syns jeg, begge i toppklassen. Scorcese har sansen for Di Caprio han. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Scorsese har vel enda større sans for De Niro. De har vel 6 eller 7 filmer 'sammen', samt det går rykter om en ny Scorsese-film med De Niro i hovedrollen. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Når jeg elsket TBL, og synes Miller's Crossing er en veldig god film, hvorfor skal jeg da ikke se flere filmer av Coen brødrene? Enkelte filmer blir bedre etter flere visninger, f. eks A Clockwork Orange og 2001, men når det gjelder Fargo, ser jeg ikke poenget med å se om igjen. Jeg ser ikke hvorfor Fargo skal være nødvendig å se flere ganger for å gjøre deg opp en endelig mening. Jeg synes nå iallfall at Fargo ble bedre etter at jeg hadde sett den et par-tre ganger. Spesielt etter andre gang jeg så den, men det skal sies at det gikk lang tid mellom første og andre gang. The Big Lebowski nådde toppen etter 7-8 ganger. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 ohhh. XXX2 på Tv1000 om ca. en time. Er den så dårlig som folk skal ha det til? Jeg ser i hvertfall frem til en hjernedød actionfilm med selveste Ice Cube i hovedrollen Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Forestill deg XXX bare 10 ganger så gangstah, så har du den. Og forresten, Vin Diesel er XXX, ingen andre! Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) Kom nettopp hjem fra kino etter å ha sett This Is England. Den syns jeg var bra, litt morsom, litt sterk og bra skuespill. Men det virket som om den slutta så fort, fordi jeg la ikke merke til no vendepunkt. Altså, en god film som endte litt brått. Hva syns dere? 9652843[/snapback] Endret 7. oktober 2007 av Underpants Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 The Big Lebowski nådde toppen etter 7-8 ganger. 9660012[/snapback] Den blir bedre og bedre for hver gang, rett og slett fordi man får en utrolig karakterforståelse. Det er de komplekse, originale karakterene i både Lebow og Fargo som gjør filmene gode, og hver replikk forsterker det. Det beste eksempelet er når Marge sier "Say Lou, didya hear the one about the guy who couldn't afford personalized plates so he went and changed his name to J3L2404?" - vitsen i seg selv er småmorsom og jeg lo første gang, men etterhvert som jeg ble kjent med henne og forstod hvordan hun tenkte, så ble det bare morsommere og morsommere for hver gang hun fortalte den - og ikke minst hvordan hun fortalte den. Filmene er rett og slett utrolig gjennomførte, fra start til slutt. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Da er jeg ferdig med å se The Green Mile og sitter med en sånn WOW! effekt. For det var en fantastisk film. Etter min mening fortjener den en plass lenger opp på 250 lista. Jeg gir den en klar 10'er. Kommer med en litt mer utfyllende annmeldelse i Mini-annmeldelser tråden. Lenke til kommentar
ttd Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 The Green Mile er en film som går deg så rett i strupen at det er umulig å uttale seg objektivt om filmen, i alle fall rett etter første visning. Opplevde at det ble våte flekker på genseren min da jeg så den for et par år siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå