Dorian Gray Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Jeg har digget RoA siden jeg så den for første gang for flere år siden. Morsom liten sak. 9648766[/snapback] Jeg så kun europamontasjen hvor han tok syre og fant jenter han fikk komme på. Jeg fikk lyst til å se mer, får vel finne den et annet sted. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Noen som har sett den siste nykommeren på IMDB top 250 lista, Sunrise og har lyst å kommentere? Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 http://www.imdb.com/title/tt0435761/ Noen so har Imdb pro? Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 - Cinemateket kan legges ned Lenke til kommentar
quakie Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) Så The Island nå, den var jo slettes ikke dårlig. Hadde inntrykk av at den filmen har fått litt midt på treet-kritikk og at den er middelmådig, men den anbefales! Endret 6. oktober 2007 av quakie Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Huff, kom over en "bursdagshilsen" til Mr. Reeve (født 25. september). k2I4xn1fGdk Ble litt trist der, gitt. Supermannforbannelsen er et merkelig fenomen. Mange tilfeldigheter. If you intend to play the strongest man on Earth, you will either die or end up in the weakest position possible. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Herregud... hvorfor syns jeg det var trist da!? Jeg kjente jo ikke mannen en gang! Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Det eneste triste i det klippet var den idiotiske pianomusikken. Reeve var en flott skuespiller, helt unødvendig å tvinge på slik suppemusikk. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) Kom nettopp hjem fra kino etter å ha sett This Is England. Den syns jeg var bra, litt morsom og litt sterk. Men det virket som om den slutta så fort, fordi jeg la ikke merke til noe ordentlig vendepunkt. Altså, en god film som endte litt brått. Hva syns dere? Endret 6. oktober 2007 av Underpants Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Det eneste triste i det klippet var den idiotiske pianomusikken. Reeve var en flott skuespiller, helt unødvendig å tvinge på slik suppemusikk. 9652649[/snapback] Hehe, for de som får abstinenser av litt pianomusikk så kan man se det hele her. Flott tale han holder om filmens verden. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Jeg så Sahara nå, med mora mi! Den var... ahahahah! :!: Så tragisk! Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) Ingenting er som å se flopper med mor Begynner å nærme seg tid for The Darjeeling Limited. Hvem andre gleder seg? Endret 6. oktober 2007 av nirvana1 Lenke til kommentar
athorb Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) Jeg likte The Royal Tenenbaums, ser ut til at jeg kan like denne også. Forresten, hvor er det det blir av Aune Sands Dådyr? Endret 6. oktober 2007 av athorb Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Forresten, hvor er det det blir av Aune Sands Dådyr? 9653203[/snapback] Håper da for anti-christs skyld vi ikke får sett noe til den Lenke til kommentar
athorb Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Du vil ikke se norsk filmpoesi med Aylar i hovedrollen? Det kan du ikke mene. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Du vil ikke se norsk filmpoesi med Aylar i hovedrollen? Det kan du ikke mene. 9653284[/snapback] Aylar, i som "I like to fuck boys" Aylar?! Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 "I like to fuck boys? In norwesian we ssay: Jeg elsker å knulle gutter!" - Aylar?? Lenke til kommentar
athorb Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) Jepp, den Aylar. (Hehe, Aune har noen herlige sitater i dette intervjuet.) Endret 7. oktober 2007 av athorb Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) Herregud, hvor mange Aylar'er finnes det Underpants? Edit:Kan dama ha en finger med når det gjelder forsinkelsen? A. Sand: Gjør klar for scene 1, takning 253. Forts: Lys, Kamera... Kutt! Aylar, du må huske innlevelsen! Endret 7. oktober 2007 av nirvana1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Jeg har digget RoA siden jeg så den for første gang for flere år siden. Morsom liten sak. 9648766[/snapback] Jeg så kun europamontasjen hvor han tok syre og fant jenter han fikk komme på. Jeg fikk lyst til å se mer, får vel finne den et annet sted. 9648997[/snapback] Glitterati Footage was originally shot in October 2001 for a brief 5-minute sequence within The Rules of Attraction (2002). Shot as a three-person cast and crew (Kip Pardue, Roger Avary, and Greg Shapiro), using two miniDV cameras, the shoot quickly blew up to 70 tapes worth of footage. Avary subsequently decided (during the trip) to buy the rights to "Glamorama" and attach Pardue to the project to reprise his role as Victor Ward. The 70 tapes of footage therefore are being re-edited into a feature-length piece, entitled "Glitterati", which will act as a sort of bridge between "Rules of Attraction" and "Glamorama". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå