Labraxas Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) Tar jeg feil, eller har Gjensidige forsikring stjålet melodien i sin TV-reklame fra scoret til The Fountain? Endret 5. oktober 2007 av Bruckiania Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Skal se Austin Powers filmene idag! Er de bra? 9643267[/snapback] Jeg elsker dem men så har jeg på en måte vokst opp med dem da Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) Er Lotr Limited Editon det samme som Lotr Extended? Så ikke at jeg hadde postet en post over Endret 5. oktober 2007 av x-nobbit Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Er Lotr Limited Editon det samme som Lotr Extended?Så ikke at jeg hadde postet en post over 9646039[/snapback] Limited edition er både kino versjonen og extended versjonen på en og samme plate. Men det er en dobbeltsidig plate så du må snu den midt i filmen. Og så er covrene på limited edition utgaven mye penere da. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Tøfft Kjøpte Lotr 3 Extended 4 Disc på cdon for noen dager siden for 129.-! Nå ser jeg alle Limited Editon for 619.- Lenke til kommentar
EDB Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Lurer på noe bare for å være sikker. Man skal se The Pretender 2001 før The Pretender: Island of the Haunted? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Se The Pretender 2001 først, så får du med deg handlingen fra den cliffhangeren i siste episode av serien. Filmene er desverre litt skuffende, spesielt den siste. Men hvem vet, kanskje du liker de bedre? Uansett litt greit å få vite hva som skjedde etter cliffhangeren Er lenge siden jeg har sett noe til Michael T. Weiss nå. Lurer på hva han driver på med. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Micheal T Weiss har lagt på seg kraftig ivertfall, spilte i filmen Bones (med Snop Dog)sist jeg så han Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Tøfft Kjøpte Lotr 3 Extended 4 Disc på cdon for noen dager siden for 129.-!Nå ser jeg alle Limited Editon for 619.- 9646219[/snapback] Hmm... Jeg kjøpte 2'ern og 3'ern for 99,- stykket på Elkjøp da. Mulig at vi ikke snakker om samme versjon. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) Er Lotr Limited Editon det samme som Lotr Extended?Så ikke at jeg hadde postet en post over 9646039[/snapback] LOTR Extended har langt mer bonusmateriale enn limited, mens limited har en dokumentar du kun finner på limited edition. Big Fish var en fantastisk film, Tim Burton utfolder seg visuelt, mens det samtidig på herlig vis tar opp de essensielle spørsmål. Og jeg må si meg totalt "blown away" av skuespillerne, da spesielt Albert Finney og Ewan McGregor. Den kan helt klart anbefales til alle som er påjakt etter et velspilt og godt gjennomført drama. Endret 5. oktober 2007 av Xtra Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Litt på etterskudd....9.9.07 markerer 10 år siden Burgess Meredith døde , noen av hans roller : Pingvinen , Batman-serien Mickey , Stallones mentor Rocky I-III far'n til Jack Lemmon , Gretne Gamle Gubber Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Hehe, glemmer ikke kommentaren til karakteren hans i Gretne Gamle gubber. "Kids; Can't live with them, can't shoot them." Lenke til kommentar
edds Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Så akkurat filmen Rules of Attraction. Overraskende god film, veldig interessant ihvertfall. Noen andre som har sett den? Ligger på 6.6 eller noe på IMDB, synes den fortjener minst 7. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Rules of Attraction overasket også meg stort da jeg så den, svært god film, som jeg føler ikke har fått den anerkjennelsen den fortjener. Både filmens stil, og handling er på ett veldig høyt nivå. Lenke til kommentar
EDB Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Da var The Pretender 2001 og The Pretender: Island of the Haunted sett. Ble ikke veldig mye klokere av dem. Kommer alltid flere og flere spørsmål og færre or færre svar. Lenke til kommentar
edds Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Rules of Attraction overasket også meg stort da jeg så den, svært god film, som jeg føler ikke har fått den anerkjennelsen den fortjener. Både filmens stil, og handling er på ett veldig høyt nivå. 9648290[/snapback] Enig. Stilen var det første som slo meg, og at den kanskje er markedsført litt feil. Intrykket jeg har fått av trailere osv er at den er en slags mainstream holywood college-film om kjærlighet og tenåringsproblemer, men den var mye "mørkere" og mer brutal en hva jeg hadde trodd. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Rules of Attraction overasket også meg stort da jeg så den, svært god film, som jeg føler ikke har fått den anerkjennelsen den fortjener. Både filmens stil, og handling er på ett veldig høyt nivå. 9648290[/snapback] Jeg er også en liten skapfan av RoA, faktisk. Den har en sinnsykt fet splitscreen-scene mot slutten. Dere som har sett den vet hva jeg snakker om. Lenke til kommentar
ttd Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Jeg har digget RoA siden jeg så den for første gang for flere år siden. Morsom liten sak. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Kan noen anbefale noen Fantasy/Middelalder filmer? Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) Hei er det noen som vet om noen norske nettbutikker som selger Grindhouse T-skjorter? Har sett noen utenlandske nettbutikker som selger men vil helst kjøpe fra en norsk. Endret 6. oktober 2007 av Feltherre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå