Movieheart Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Da har jeg endelig fått bildene inn på PC-en! Kos dere: Utsiden av coveret: Nærbilde av discene: Nærbilde av mappen med bildene og boken: Plastlomme med bildene til venstre og bok til høyre: Endret 4. oktober 2007 av Movieheart Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Nydelig. En slik vil jeg også ha. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Nydelig. En slik vil jeg også ha. 9635991[/snapback] Den kostet bare 29.90 euro, men du må ta deg en tur til Frankrike da. Du bør gjøre det fort også fordi det var ikke mange igjen. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Hehe, tror jeg står over det. Har en kamerat som skal til Paris straks da. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Hehe, tror jeg står over det. Har en kamerat som skal til Paris straks da. 9636117[/snapback] Du kan jo eventuelt bestille den på hjemmesiden deres da. Men blir jo over tollgrensen osv da. Men det er jo opp til deg hvor mye du har lyst på den. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 300 på Blu-ray på meg. Blod i HD Lenke til kommentar
Njål Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Hehe, tror jeg står over det. Har en kamerat som skal til Paris straks da. 9636117[/snapback] Du kan jo eventuelt bestille den på hjemmesiden deres da. Men blir jo over tollgrensen osv da. Men det er jo opp til deg hvor mye du har lyst på den. 9636132[/snapback] Den havner på €24.58 før frakt når fransk mva er trukket fra, så godt under mva-grensa. Frakt er dog relativt dyr, €10.75. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Noen som har noe info om når Wristcutters: A Love Story kommer her til lands? Den har visstnok release 19. oktober, men jeg vet ikke om det gjelder Statene? (Eller om Norge har noe hastverk med å hente inn filmen) Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Noen her som har sett Stardust? Så den på kino her om dagen. Fantastisk film! Robert De Niro som homofil Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Hva skal man gjøre hvis man har kjøpt en film hvor de ikke snakker engelsk (Apocalypto for den som lurte), og det er kun fransk og nederlandsk tekst. Var på flyplassen i Amsterdam og røsket med meg noen filmer uten å se på baksiden av coveret og dermed ente jeg opp med Apocalypto uten engelsk eller norsk tekst. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Du kan jo rippe DVD-en og legge til norsk tekst og så brenne den ut. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Hva skal man gjøre hvis man har kjøpt en film hvor de ikke snakker engelsk (Apocalypto for den som lurte), og det er kun fransk og nederlandsk tekst. Var på flyplassen i Amsterdam og røsket med meg noen filmer uten å se på baksiden av coveret og dermed ente jeg opp med Apocalypto uten engelsk eller norsk tekst. 9639440[/snapback] Sette den i hylla og kalle det en kuriositet eller selge den Gikk på den samme smellen med Dobermann når jeg kjøpte den fra DVDfromKorea for et par år siden eller noe sånn, kun koreansk tekst Jeg byttet den inn et annet sted uten å si så alt for mye om den saken for å si det sånn, det ville ha kostet meg mye mer å sende den i retur siden det var min feil... Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Da har jeg endelig fått bildene inn på PC-en! Kos dere: Utsiden av coveret: Nærbilde av discene: Nærbilde av mappen med bildene og boken: Plastlomme med bildene til venstre og bok til høyre: 9635749[/snapback] Du er syyyyykt heldig Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Hva skal man gjøre hvis man har kjøpt en film hvor de ikke snakker engelsk (Apocalypto for den som lurte), og det er kun fransk og nederlandsk tekst. Var på flyplassen i Amsterdam og røsket med meg noen filmer uten å se på baksiden av coveret og dermed ente jeg opp med Apocalypto uten engelsk eller norsk tekst. 9639440[/snapback] Haha.. Leste det litt fort og tenkte at det var den samleutgaven av 300 som ikke hadde engelsk tale eller tekst Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Du kan jo rippe DVD-en og legge til norsk tekst og så brenne den ut. 9639847[/snapback] Blir jo feil å brenne den ut da. Samtidig så er det ikke alle dvd spillere som tar brente plater heller så da får jeg bare leve med det. Det blir vell sikkert så jeg kjøper filmen når den kommer på tilbud en eller annen plassen. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Hvor mye måtte du gi for filmen da? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Hvor mye måtte du gi for filmen da? 9642287[/snapback] Om du tenker på 300, så nevnte han det over. 29.99EUR. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Tenkte på Apocalypto, som han ikke hadde tekst på. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Skal se Austin Powers filmene idag! Er de bra? Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Tenkte på Apocalypto, som han ikke hadde tekst på. 9642896[/snapback] Tror det var 17 euro eller noe sånt. Men det var for å bruke opp pengene før jeg kom hjem. Har jo ikke bruk for euro her tilands. Men skulle ønske jeg så bak på coveret før jeg kjøpte. Jeg sto mellom Apocalypto og Shooter nemlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå