lubo.carson Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Filmene som vil lide om det virkelig blir streik i november blant manusforfattere/skribenter: *Liste Bloodrayne 3 9619954[/snapback] Woot?! Finnes 2'ern? :O Lenke til kommentar
Manx Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Filmene som vil lide om det virkelig blir streik i november blant manusforfattere/skribenter: *Liste Bloodrayne 3 9619954[/snapback] Woot?! Finnes 2'ern? :O 9623878[/snapback] Dette er jo en grunn for å ønske streiken velkommen. Det er jo ikke filmen som vil lide, det er vi som vil lide hvis den blir laget... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Hva er folks synnspunkter på Giorgio Moroders versjon av Metropolis? Høres veldig spennende ut, i hvertfall for italodiscoentusiaster Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Filmene som vil lide om det virkelig blir streik i november blant manusforfattere/skribenter: *Liste Bloodrayne 3 9619954[/snapback] Woot?! Finnes 2'ern? :O 9623878[/snapback] Uwe Boll, baby. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 "Newton, life is like a penis. When it's hard you get screwed. When it's soft you can't beat it." =D Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Jeg så "Azumi" her om dagen og det var noe av det råeste jeg har sett. Noen som veit om andre filmer som ligner? Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Herregud, Bloodrayne 3 ville vært grusomt. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Jean-Pierre Jeunet (Amélie, Delicatessen) skal filmatisere boken Historien om Pi av Yann Martel. Kanskje min favorittbok, blir spennende å se hvordan den blir overført til lerretet, da den stort sett foregår på en livbåt midt ute i havet, med en mann og en tiger ombord, altså ingen dialog. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Tja, minner jo litt om Cast Away. Nærmest null dialog i store deler av den filmen, fungerte nå greit nok. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) Du sier noe. Cast Away burde jeg strengt tatt ha tenkt på. Her tror jeg derimot det blir en del voice-over, som det jo ikke var i CA. Det stemmer bedre med boka, men hvis vi ikke ser på filmen som en filmatisering, hadde jeg foretrukket den uten voice-over. Endret 3. oktober 2007 av athorb Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Cast Away er ganske bra synes jeg men jeg er ganske enige med dere. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) Da fikk jeg Alien Quadrilogy i posten, og i den sammenheng lurer jeg på hvilke versjoner av filmene som er best? Er det Theatrical (jeg vet jeg har sett alle i theatrical) eller er det special edition som er best? Endret 3. oktober 2007 av Xtra Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Liker klart best Special Edition. Aliens (altså 2'eren) er jo bare helt suverent mye bedre i extended utgaven enn den var i kino utgaven. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 "I like to thank Chris Nolan for getting rid of those bloody nipples and bringing some dignity back to the Dark Knight."- Christian Bale Priceless Dødt løp mellom 300 og Transformers forresten: http://movies.yahoo.com/feature/movi...WrSR7VWalfVXcA Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Så akkurat på The Usual Suspects, finfin film, men jeg ble litt forvirret på slutten. Ang. hvem som var Keyser Søze og sånn. Hvis noen vil forklare meg det hadde det vært flott Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) Personen som prater med politiet i avhøret er Keyser Søze. #Spoiler lagt i, ja, spoilertags# Endret 3. oktober 2007 av cun Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Personen som prater med politiet i avhøret er Keyser Søze. #Spoiler lagt i, ja, spoilertags# 9630175[/snapback] Det var det jeg trodde også Men hvordan fant de ut det? Kan du utdype litt mer? Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Det var det jeg trodde også Men hvordan fant de ut det? Kan du utdype litt mer? 9630225[/snapback] De fant det ikke ut, det er hele opplegget. Det er en stund siden jeg så den, men greien er at man mistenker alle, bortsett fra han som egentlig er Keyser. Så han slipper unna, og lurer politiet trill rundt. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Husker ikke helt, er en stund siden jeg såg filmen nå. dessverre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Det var det jeg trodde også Men hvordan fant de ut det? Kan du utdype litt mer? 9630225[/snapback] De fant det ikke ut, det er hele opplegget. Det er en stund siden jeg så den, men greien er at man mistenker alle, bortsett fra han som egentlig er Keyser. Så han slipper unna, og lurer politiet trill rundt. 9630241[/snapback] You prodigy, you. Hvis du ikke skjønte filmen, så er du kanskje ikke klar for den enda. Den er strengt tatt ikke akkurat komplisert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå