Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

*Pirkemodus*

Jason Statham

/exit *Pirkemodus*

Lurer på å sette på Silent Hill, men Heroes er så forbanna bra at jeg ikke klarer å se på annet. :love:

Blir filmopplevelsen bedre av at man har spilt Silent Hill? Jeg har nemlig aldri spilt spillet, knapt hørt om det :hmm:

Lenke til kommentar

Det er bare det skumleste spillet jeg noensinne har vært borti. Husker da jeg prøvde demoen som fulgte med Metal Gear Solid i 1999, har aldri opplevd et mer hjertedunkende grøsserspill.

Synd at filmen ikke var like skummel, den grenset til småtåpelig til tider, men for det meste glimret den med veldig ekkel stemning, som da vi først får se Pyramidhead :cool:

Lenke til kommentar
Angrer på at jeg ikke har sett Transformers før (ja, dessverre måtte jeg ty til *hysj-hysj* metoder)... Makan til visuell perle har jeg aldri sett. Fantastisk...

9601327[/snapback]

Jeg skal love deg den var enda bedre på kino! For en opplevelse. :love:

Overrasket av at så mange syntes Ratatouille var så bra. Ville gitt den en 3 (4 hvis den var på engelsk.)

Det bra: Fantastisk animasjon.

Det dårlige: Ganske så dum historie og selvfølgelig: Dårlig oversatt til norsk. "Koke"? "Sjef"? Kunne de ikke bare brukt de rette ordene "lage mat" og "kokk"?

9601442[/snapback]

Du ser ikke animasjonsfilmer på norsk, så er det sagt!

Jeg ga det helt opp etter jeg så Stor Ståhai på norsk. "Sjekk kåååååååken da!" :roll:

Men cun: Hva med når han river av jenta huden? :wee:

Lenke til kommentar
Slutten på 2001 hadde jeg nok mislikt hvis jeg ikke hadde lest boken først, men det er ikke lett å si med sikkerhet.

9600593[/snapback]

Hele filmen var en fantastisk opplevelse, men den kryptiske slutten hevet den flere hakk. Lurer på om jeg skal lese boka, vet egentlig ikke om jeg vil ha ting forklart (hvis ikke boken også er like kryptisk).

Må også trekke frem scenen hvor HAL

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
'dør', utrolig hvordan det at en datamaskin, og en ond en attpåtil, skrus av kan være så hjerteskjærende.
Lenke til kommentar
Så Date-Movie igår pga en kammerat ville se den(Han ville heller se den en Sin City!!) Fy søren så den sugde, men spørsmålet var egentlig er det noen gode nye komedier i den sjangeren? pga settt de flese gamle

9604448[/snapback]

Superbad kan jeg anbefale, den er ikke fantastisk morsom, men den er en av de bedre komediene jeg har sett, som er "nye".

Så må jeg legge til at jeg ikke ville sett mer film med han kameraten din, evt prøvd å påvirke han til å se andre typer film.

edit: endret det til et litt mer korrekt utsagn

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...