Melisma Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Det er bedre å være bedre. True story. 9601460[/snapback] QFT! og hver sine meninger om film også folk liker jo forskjellig filmer og sjangre heldigvis.. Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Jeg skal se "War" nå. Håper den er bra Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Underholdende actionfilm med noen små, ekstra fornøyeligheter og Jason Stratham i sin vanlige rolle: Mean, sur og rappkjefta tøffing. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 [...]Jason Stratham i sin vanlige rolle: Mean, sur og rappkjefta tøffing. 9601873[/snapback] Would not want it any other way ^^ Vet ikke hva det er med den fyren, men jeg blir aldri lei av rollene hans. I Crank fikk han jo virkelig utfolde seg i det han kan best. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 *Pirkemodus* Jason Statham /exit *Pirkemodus* Lurer på å sette på Silent Hill, men Heroes er så forbanna bra at jeg ikke klarer å se på annet. Blir filmopplevelsen bedre av at man har spilt Silent Hill? Jeg har nemlig aldri spilt spillet, knapt hørt om det Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Har heller aldri spilt spillet, men filmen var en svært positiv overraskelse. Visuelt sett det beste jeg har sett fra en spill-til-film-konvertering, skikkelig creepy i perioder. Bare ikke forvent en typisk hjernedød shoot'em up. Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Jeg visste ikke at det var et spill =0 Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Det er bare det skumleste spillet jeg noensinne har vært borti. Husker da jeg prøvde demoen som fulgte med Metal Gear Solid i 1999, har aldri opplevd et mer hjertedunkende grøsserspill. Synd at filmen ikke var like skummel, den grenset til småtåpelig til tider, men for det meste glimret den med veldig ekkel stemning, som da vi først får se Pyramidhead Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Angrer på at jeg ikke har sett Transformers før (ja, dessverre måtte jeg ty til *hysj-hysj* metoder)... Makan til visuell perle har jeg aldri sett. Fantastisk... 9601327[/snapback] Jeg skal love deg den var enda bedre på kino! For en opplevelse. Overrasket av at så mange syntes Ratatouille var så bra. Ville gitt den en 3 (4 hvis den var på engelsk.) Det bra: Fantastisk animasjon. Det dårlige: Ganske så dum historie og selvfølgelig: Dårlig oversatt til norsk. "Koke"? "Sjef"? Kunne de ikke bare brukt de rette ordene "lage mat" og "kokk"? 9601442[/snapback] Du ser ikke animasjonsfilmer på norsk, så er det sagt! Jeg ga det helt opp etter jeg så Stor Ståhai på norsk. "Sjekk kåååååååken da!" Men cun: Hva med når han river av jenta huden? Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 (endret) Ehe... feil tråd, anmeldelsen er flyttet Endret 30. september 2007 av Xtra Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Når du nevner Memento, det var en super film synes jeg. Bra skuespill og genial handling. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Slutten på 2001 hadde jeg nok mislikt hvis jeg ikke hadde lest boken først, men det er ikke lett å si med sikkerhet. 9600593[/snapback] Hele filmen var en fantastisk opplevelse, men den kryptiske slutten hevet den flere hakk. Lurer på om jeg skal lese boka, vet egentlig ikke om jeg vil ha ting forklart (hvis ikke boken også er like kryptisk). Må også trekke frem scenen hvor HAL Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 'dør', utrolig hvordan det at en datamaskin, og en ond en attpåtil, skrus av kan være så hjerteskjærende. Lenke til kommentar
ttd Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Les boka. Den er rett og slett flott. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Så Date-Movie igår pga en kammerat ville se den(Han ville heller se den en Sin City!!) Fy søren så den sugde, men spørsmålet var egentlig er det noen gode nye komedier i den sjangeren? pga settt de flese gamle Lenke til kommentar
Manx Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Tror det kun er en måte å svare på det spørsmålet: NEI! Så kan du i samme slengen gi den kompisen din en runde med bank. Velge Date Movie fremfor Sin City Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 (endret) Angående komedier, har noen et utvalg komedier som er morsome ? (Eller bra for og si det sånn) Endret 30. september 2007 av Revolution Lenke til kommentar
athorb Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Hva som helst med Monty Python. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Det er bare det skumleste spillet jeg noensinne har vært borti. Husker da jeg prøvde demoen som fulgte med Metal Gear Solid i 1999, har aldri opplevd et mer hjertedunkende grøsserspill. 9602830[/snapback] Amen! Tilbake i 99`var jeg 10 og den demoen gjorde et semi- permanent inntrykk på meg Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 En stor skam at filmen ikke er i nærheten av å skape den samme jævlige og gysende stemninga som de tre spillene klarte. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 (endret) Så Date-Movie igår pga en kammerat ville se den(Han ville heller se den en Sin City!!) Fy søren så den sugde, men spørsmålet var egentlig er det noen gode nye komedier i den sjangeren? pga settt de flese gamle 9604448[/snapback] Superbad kan jeg anbefale, den er ikke fantastisk morsom, men den er en av de bedre komediene jeg har sett, som er "nye". Så må jeg legge til at jeg ikke ville sett mer film med han kameraten din, evt prøvd å påvirke han til å se andre typer film. edit: endret det til et litt mer korrekt utsagn Endret 30. september 2007 av Xtra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå