Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Så akkurat Ichi The Killer. Morsomme saker :p

Hvilken skal jeg se nå?

Apocalypse Nå!

Crank

The Usual Suspects

Signs

Passion of The Christ

Mystic River

The Whole Ten Yards

Indiana Jones (en av de tre)

Anchorman

Behind Enemy Lines

Game of Death I

Game of Death II

Archangel

The Whole Ten Yards

Håpløst å bestemme seg med så mange alternativer :roll:

9595311[/snapback]

Føler at jeg ble litt ignorert her :cry:

9595476[/snapback]

Denne?

Lenke til kommentar

Det ryktes at Mike Vogel er den som vil spille Captain James T. Kirk i JJ sin kommende Star Trek film.

Ungutten, som startet som modell, er vel mest kjent for å ha vraket en rolle i storsuksessen X-Men: The Last Stand til fordel for en rolle i fiaskoen Poseidon. Han er også på rollelisten til det kommende mystiske prosjektet til JJ.

Lenke til kommentar
Det ryktes at Mike Vogel er den som vil spille Captain James T. Kirk i JJ sin kommende Star Trek film.

Ungutten, som startet som modell, er vel mest kjent for å ha vraket en rolle i storsuksessen X-Men: The Last Stand til fordel for en rolle i fiaskoen Poseidon. Han er også på rollelisten til det kommende mystiske prosjektet til JJ.

9596750[/snapback]

Jeg ser frem til den "mystiske" filmen til JJ. :D

Åja, Terminator var ganske rå! :dribble:

Lenke til kommentar
Så akkurat på Signs. Den var helt genial. Elsket den altså.

Ville gitt den 10/10  :)

Hva synes dere?

9597102[/snapback]

Var den jeg ville foreslått. Klar 10er fra meg, den er høyt oppe på topp 20-listen min (men husker ikke nøyaktig hvor). I tillegg har den et av de beste soundtrackene jeg vet om. :D

Lenke til kommentar
Så akkurat på Signs. Den var helt genial. Elsket den altså.

Ville gitt den 10/10  :)

Hva synes dere?

9597102[/snapback]

Var den jeg ville foreslått. Klar 10er fra meg, den er høyt oppe på topp 20-listen min (men husker ikke nøyaktig hvor). I tillegg har den et av de beste soundtrackene jeg vet om. :D

9597353[/snapback]

+ En helt fantastisk stemning som nesten ingen film har gitt meg før. Skumlere enn noen grøsser jeg har sett.

Lenke til kommentar

Signs er en av de dårligste filmene jeg vet om.. bare surr og rør hele tida jo!! og jeg HATER filmer der man aldri får vite det egentlig var..

akkurat som Blair Witch og det tullet der, bare irriterende å sitte gjennom en hel film og tro at man skal få vite svaret, også ender det bare helt latterlig med at det forblir ett mysterium.. bortkasta tid mener nå jeg! liker ikke filmer der jeg sitter som ett stort spørsmålstegn når den er ferdig..

eneste grunnen til at jeg følger med på Lost er for å få svar, men ender det også opp som disse idiotiske filmene jeg har nevnt ovenfor, så kommer jeg til å klikke!! aaargh...

*morragretten* :p

Lenke til kommentar

Var den jeg ville foreslått. Klar 10er fra meg, den er høyt oppe på topp 20-listen min (men husker ikke nøyaktig hvor). I tillegg har den et av de beste soundtrackene jeg vet om.  :D

9597353[/snapback]

+ En helt fantastisk stemning som nesten ingen film har gitt meg før. Skumlere enn noen grøsser jeg har sett.

9597394[/snapback]

Det er ikke den skumleste jeg har sett, men husker at Signs var den første filmen jeg ble redd av når jeg så den på kino. Måtte holde meg for øynene i kjellerscenen :ohmy:

Lenke til kommentar
Tror nok du er dømt til å klikke hvis du regner med at manusforfatterne for Lost skal klare å skrive seg ut av historien. Jeg ga opp i begynnelsen av sesong 2.

9597519[/snapback]

Da har du kommet mye lengre enn meg, jeg ga opp etter 4 episoder. Men har klart å sett 8 så langt siden jeg klarte å kjøpe første sesongen på DVD, men med denne farten jeg holder nå så er jeg ferdig med lost om 8 år eller noe sånt...

Lenke til kommentar
Signs er en av de dårligste filmene jeg vet om.. bare surr og rør hele tida jo!! og jeg HATER filmer der man aldri får vite det egentlig var..

9597426[/snapback]

Det var da ikke surr og rør? I så fall, forklar meg hva som var så surrete?

Men fikk jo vite hva detegentlig var. Det var en alien-invasjon på jorda og kornåker-symbolene var noen slags koordinater for alienenes skip.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...