Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 fredag=indiana jones etterfulgt av anchor man\crank Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Mystic River om du ønsker en god krimdrama. Indiana Jones hvis du er i eventyrstemning, Crank for litt morsom og lett action. The whole Ten Yards levde ikke opp til den første og Behind enemy Lines er ikke allverden. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Så akkurat Ichi The Killer. Morsomme saker Hvilken skal jeg se nå? Apocalypse Nå! Crank The Usual Suspects Signs Passion of The Christ Mystic River The Whole Ten Yards Indiana Jones (en av de tre) Anchorman Behind Enemy Lines Game of Death I Game of Death II Archangel The Whole Ten Yards Håpløst å bestemme seg med så mange alternativer 9595311[/snapback] Føler at jeg ble litt ignorert her 9595476[/snapback] Denne? Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Se The Usual Suspects! Genial slutt og genialt skuespill. Anbefales på det aller sterkeste. Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Enig,The Usual Suspect har en utrolig slutt.Jeg oppdager noe nytt med filmen hver gang jeg ser den. Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Spacey stråler i den filmen. Jeg tror han vant Oscar også. Lenke til kommentar
Thorvis Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Likte ikke the usual suspects så veldig godt. Den ble litt kjedelig for min del. Jeg ville valgt å se en av de tre Indiana Jones filmene (eller alle tre etter hverandre ) som er klassikere. Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Digget alt jeg så av The usual suspects men gikk glipp av masse pga. masete venner... Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 The Usual Suspects er en virkelig flott film. Slutten er storslagen, selv om jeg hadde en sterk følelse av hvordan den ville ende. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 The Usual Suspects er en fin film. Kanskje på tide å se den igjen? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Det ryktes at Mike Vogel er den som vil spille Captain James T. Kirk i JJ sin kommende Star Trek film. Ungutten, som startet som modell, er vel mest kjent for å ha vraket en rolle i storsuksessen X-Men: The Last Stand til fordel for en rolle i fiaskoen Poseidon. Han er også på rollelisten til det kommende mystiske prosjektet til JJ. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Så akkurat på Signs. Den var helt genial. Elsket den altså. Ville gitt den 10/10 Hva synes dere? Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Det ryktes at Mike Vogel er den som vil spille Captain James T. Kirk i JJ sin kommende Star Trek film. Ungutten, som startet som modell, er vel mest kjent for å ha vraket en rolle i storsuksessen X-Men: The Last Stand til fordel for en rolle i fiaskoen Poseidon. Han er også på rollelisten til det kommende mystiske prosjektet til JJ. 9596750[/snapback] Jeg ser frem til den "mystiske" filmen til JJ. Åja, Terminator var ganske rå! Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Så akkurat på Signs. Den var helt genial. Elsket den altså. Ville gitt den 10/10 Hva synes dere? 9597102[/snapback] Var den jeg ville foreslått. Klar 10er fra meg, den er høyt oppe på topp 20-listen min (men husker ikke nøyaktig hvor). I tillegg har den et av de beste soundtrackene jeg vet om. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Så akkurat på Signs. Den var helt genial. Elsket den altså. Ville gitt den 10/10 Hva synes dere? 9597102[/snapback] Var den jeg ville foreslått. Klar 10er fra meg, den er høyt oppe på topp 20-listen min (men husker ikke nøyaktig hvor). I tillegg har den et av de beste soundtrackene jeg vet om. 9597353[/snapback] + En helt fantastisk stemning som nesten ingen film har gitt meg før. Skumlere enn noen grøsser jeg har sett. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Signs er en av de dårligste filmene jeg vet om.. bare surr og rør hele tida jo!! og jeg HATER filmer der man aldri får vite det egentlig var.. akkurat som Blair Witch og det tullet der, bare irriterende å sitte gjennom en hel film og tro at man skal få vite svaret, også ender det bare helt latterlig med at det forblir ett mysterium.. bortkasta tid mener nå jeg! liker ikke filmer der jeg sitter som ett stort spørsmålstegn når den er ferdig.. eneste grunnen til at jeg følger med på Lost er for å få svar, men ender det også opp som disse idiotiske filmene jeg har nevnt ovenfor, så kommer jeg til å klikke!! aaargh... *morragretten* Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Tror nok du er dømt til å klikke hvis du regner med at manusforfatterne for Lost skal klare å skrive seg ut av historien. Jeg ga opp i begynnelsen av sesong 2. Lenke til kommentar
Thorvis Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Var den jeg ville foreslått. Klar 10er fra meg, den er høyt oppe på topp 20-listen min (men husker ikke nøyaktig hvor). I tillegg har den et av de beste soundtrackene jeg vet om. 9597353[/snapback] + En helt fantastisk stemning som nesten ingen film har gitt meg før. Skumlere enn noen grøsser jeg har sett. 9597394[/snapback] Det er ikke den skumleste jeg har sett, men husker at Signs var den første filmen jeg ble redd av når jeg så den på kino. Måtte holde meg for øynene i kjellerscenen Lenke til kommentar
Manx Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Tror nok du er dømt til å klikke hvis du regner med at manusforfatterne for Lost skal klare å skrive seg ut av historien. Jeg ga opp i begynnelsen av sesong 2. 9597519[/snapback] Da har du kommet mye lengre enn meg, jeg ga opp etter 4 episoder. Men har klart å sett 8 så langt siden jeg klarte å kjøpe første sesongen på DVD, men med denne farten jeg holder nå så er jeg ferdig med lost om 8 år eller noe sånt... Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Signs er en av de dårligste filmene jeg vet om.. bare surr og rør hele tida jo!! og jeg HATER filmer der man aldri får vite det egentlig var.. 9597426[/snapback] Det var da ikke surr og rør? I så fall, forklar meg hva som var så surrete? Men fikk jo vite hva detegentlig var. Det var en alien-invasjon på jorda og kornåker-symbolene var noen slags koordinater for alienenes skip. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå