Döden Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Wh1te, er det denne? National Geographic: Situation Critical - North Hollywood Shootout. Veldig vellaget dokumentar. Den er delt opp i flere deler på YouTube. 9581377[/snapback] Jepp, det stemmer. Har begynt å like Situation Critical-dokumentarene til NGC, jeg. 9581396[/snapback] Indeed. Good stuff. 9581437[/snapback] Jeg har sett den dokumentaren før, og kom tilfeldigvis over den mens jeg så på TV etter en halvdårlig bytur på fredag. Et makabert, perverst ran som utrolig nok ikke endte med tap av andre enn ranerenes liv, heldigvis. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 3000 skudd og de to mennene som fyrte av mesteparten var de eneste som døde. Det er fascinerende. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Huff, jeg får fortsatt abstinenser når jeg hører Varg Veum reklame og fyren snakker østlandsk. Står det så dårlig til med skuespillere at de ikke makter å legge til en bergensdialekt? I tillegg har han med ett ikke barn, han har ikke et løst forhold til alkohol og han har ikke konflikter angående familielivet (siden han ikke har familie). Er spent på om dette blir en Varg Veum film eller en film som er Varg Veum in name only. Er jo et under at de ikke bare vraket Bergen som by og flyttet alt til Oslo... Det som kunne vært en ide til en mini-serie i Norge ville vært på Gunnar Staalesens tre romaner 1900. Morgenrødm, 1950. High Noon og 1999. Aftensang. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Jeg gleder meg til Bitre Blomster i morgen uansett hvilken dialekt Varg Veum har. Dette er norges svar på blonde Daniel Craig, så det ender opp med en awesome film. Jeg setter fem kroner på at det er årets beste norske. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 (endret) Det blir som å ha en James Bond som snakker med texasdialekt... Varg Veum er en bergenser, det er ingen logisk grunn til å gjøre han til en østlending. Skuespilleren nektet å snakke bergensk, så da ble det slik. Dumt er nå det. Edit: For en bergenser så er det bittert å se Bitre Blomster hvor Varg er spilt av en utlending fra Norge. Endret 26. september 2007 av Dotten Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 James Bond med Texasdialekt er jo Chuck Norris, aka tidenes fyr. =D Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 3000 skudd og de to mennene som fyrte av mesteparten var de eneste som døde. Det er fascinerende. 9582586[/snapback] Synes det også er fascinerende at politiet klarte ikke å treffe dem i hodet etter gud veit hvor mange runder de skyt på dem, og at "the bad guys" klarte å stå oppreist selv om de hadde på seg skuddsikre klær. Allikevel, flaks at ingen andre døde. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 (endret) Politiet bruker stort sett 9mm eller 38 Police Special. Er ikke rare rekylen i de, å den som blir truffet merker ikke mer til trøkket enn de som skyter. Samme kraften for å stoppe kulen, som det er for å få den igang. Men hodet er jeg enig i. Men er jo ikke store målet å sikte etter da når de hele tiden er i bevegelse, å spesielt når de skyter med helauto på deg Endret 26. september 2007 av JimRamse Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Hehe, når man først tror man har sett Jim Carrey overspille så mye som man tror er mulig, så kommer man over klipp som dette: I AM GAY Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Urrm, kan noen si meg noen ord om Astenicheskiy sindrom/Asthenic Syndrom (1989)? Har sett halvparten og jeg vet ikke helt hva jeg skal si... Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Håper du kødder nå KoffeinKanin. Er skikkelig underholdende de du også viser til her men så sinnsykt overdrevne. Det er det som gjør de totalt underlegne scenene i Heat og Colleteral. Men selvsagt, det er bare min mening da 9580866[/snapback] Legg merke til at jeg nevnte når det kommer til skytinga. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Skal si Zwart har litt av et stjernegalleri i Pink Panther oppfølgeren. Steve Martin, John Cleese, Jeremy Irons, Jean Reno, Andy Garcia og Alfred Molina. Lurer på hvordan han skal få lurt inn FFK-effekter i denne filmen ^^ Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 (endret) Layer Cake var en fin-fin film, med en herlig slutt, men den var ikke like morsom som Lock, Stock & Two Smoking Barrels eller Snatch. Man må bare elske engelsk slang Endret 27. september 2007 av Xtra Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Sitter her med to lekkerbisker som frister, tenkte å ta for meg den ene nå i natt, eller eventuelt i morgen tidlig. Jeg snakker selvfølgelig om to angivelige flotte filmer (dere som tenker annet, fysj med dere for deres skitne tanker): The Philadelphia Story og The Flight of the Phoenix (originalen fra 65'). Det er jo selvfølgeli Jimmy Stewart som gjør at filmene bare må sees, for en ytterst fantastisk skuespiller. Så da er jo spørsmålet hvilken film jeg skal begi meg ut på. I den førstnevnte vant han jo Oscar (utrolig at han kun har en av dem). Den har jo også Grant og Hepburn. Men jeg har på følelsen at jeg kanskje har sett den for lenge lenge siden, men er ikke helt sikker. Noen som har sett dem og som har noen anbefaling å komme med? Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 En av mine favoritt scener fra filmverdenen må være fra Vampires, når sjefsvampyren Valek og de andre vampyrene, reiser seg opp fra under bakken og går bortover mot klostrene for å gjøre faenskap og herje løs.. :!: Det finnes ikke no tøffere i hele verden enn akkurat den scenen! Valek ER den tøffeste vampyren i hele verden Noen bilder fra scenen jeg snakker om: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 This is the end... Apocalypse Now Redux har blitt sett for andre gang. Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 (endret) This is the end... Apocalypse Now Redux har blitt sett for andre gang. 9591355[/snapback] My only friend, the end Endret 28. september 2007 av TomJ Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Jeg gleder meg til Bitre Blomster i morgen uansett hvilken dialekt Varg Veum har. Dette er norges svar på blonde Daniel Craig, så det ender opp med en awesome film. Jeg setter fem kroner på at det er årets beste norske. 9582795[/snapback] Sett Blodsbånd? Tror nok VV-filmen blir en slager hos folket. En svært populær bokserie må jo bare tiltrekke seg et stort publikum. Tviler dog på at den er topp3 av norske filmer fra dette året. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Jeg begynner å bli spent på Southland Tales (trailer). Traileren forteller jo ingenting, men allikevel så får man lyst til å se den. Sånn er det for meg i allfall. Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Rarely has a picture been so self-consciously designed to be a culturally meaningful touchstone, and fallen so woefully short, as Southland Tales. - Variety 20% på Rotten Tomatoes. Tror ikke denne ville falle i smak hos meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå