Fredrik Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Jeremy Piven er med ser jeg. Ellers så jo filmen ut som om den kan klare å underholde en gutt i litt under to timer, så den må vel sees. Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 12. oktober i følge Imdb. Har ikke spesielt store forhåpninger, men jeg kommer nok til å se den. Også liker jeg jo Jamie Foxx ganske godt. 9562418[/snapback] Takker for svar Jeg skal nok se den jeg også. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Er Urotsukidoji noe man burde se, fordi det er snuskeoverdose fra start til slutt? 9561962[/snapback] Men seriøst, med din filmsmak (slik jeg oppfatter den) burde du se i hvert fall noe tentakkeldemonshapeshifterübersexvold-anime, og dette er vel blant det bedre (og en klasikker). Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Jeg innser at det er komplett umulig å spille Larry Laffer uten å se likheten til Woody Allen, spesielt karakterene han spiller i Manhattan og Annie Hall. En slags parodi. Jeg vet ikke om det er Woody som gjør Larry enda morsommere eller motsatt. Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Gleder meg sykt til The Dark Knight Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Så nettopp Infernal Affairs. Synes den var et klønete rot av en film. Lenke til kommentar
Dagon Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 .. Ser ut som du bare må akseptere at folk har forskjellig smak. Som deg klarte ikke jeg heller å se ferdig The Aviator. Satt kanskje i 1,5 time før jeg ikke klarte mer, og jeg har ingen planer om å se den igjen med det første, hehe. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Ser ut som du bare må akseptere at folk har forskjellig smak. 9565346[/snapback] Dette sier jo seg selv, men heldigvis er det slik at man kan lære å like noe eller se en film med "nye øyne". Enkelte filmer er bare med ett blitt enda bedre fordi man får mer kunnskap eller med ett ser en film på en ny måte. Jeg vil helst unngå å bli en "usj, jeg liker ikke western/musikal/Hollywoodfilm/*settinnwhatever*". Det er bare begrensende for min egen kulturelle utvikling og fordommene kan med ett ødelegge. Det blir som om arroganse erstatter lidenskap når det kommer til film. En umulig oppgave, men hvorfor ikke prøve? Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Ser ut som du bare må akseptere at folk har forskjellig smak. 9565346[/snapback] Dette sier jo seg selv, men heldigvis er det slik at man kan lære å like noe eller se en film med "nye øyne". Enkelte filmer er bare med ett blitt enda bedre fordi man får mer kunnskap eller med ett ser en film på en ny måte. Jeg vil helst unngå å bli en "usj, jeg liker ikke western/musikal/Hollywoodfilm/*settinnwhatever*". Det er bare begrensende for min egen kulturelle utvikling og fordommene kan med ett ødelegge. Det blir som om arroganse erstatter lidenskap når det kommer til film. En umulig oppgave, men hvorfor ikke prøve? 9565822[/snapback] Rimelig enig, for 1,5-2 år siden hadde jeg en langt lavere toleranse for alle andre filmsjangre enn standardisert Hollywood action (jeg elsker det fortsatt), men nå mener jeg at jeg har utvidet horisonten min litt. Det kommer alltid til å være en sjanger eller to, eller tre, som du liker mindre enn andre, men jeg skal prøve meg på en musical, anime og stumfilm, som er de sjangrene jeg har minst til overs for. Forøvrig likte jeg Aviator godt, selv om den var en smule treg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Er Urotsukidoji noe man burde se, fordi det er snuskeoverdose fra start til slutt? 9561962[/snapback] Men seriøst, med din filmsmak (slik jeg oppfatter den) burde du se i hvert fall noe tentakkeldemonshapeshifterübersexvold-anime, og dette er vel blant det bedre (og en klasikker). 9564343[/snapback] Takker for svar, men jeg greide ikke dy meg og så den 10 minutter etter at jeg postet. Jeg likte faktisk deler av filmen ganske godt, men jeg vet ikke helt om hentai er den sjangeren jeg skal se mest av framover. Var litt vrient å forsvare hvorfor jeg satt å så på tegneserietentakkelvoldtekt når den ene karen fra hybelen lurte på hva i alle dager det var jeg så på. :!: Når jeg først skal se anime tror jeg nok det er smartere å få sett litt mer av studio ghibli. Noen som har noe å si om Kin-Dza-Dza (1986), før jeg setter i gang? Lenke til kommentar
Montag Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Noen som har noe å si om Kin-Dza-Dza (1986), før jeg setter i gang? 9566099[/snapback] Hvor fikk du fatt i den og hvor mye ga du? Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Transformers: Steelbook 2 Disc Special Collectors Edition. Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 The U.S. vs John Lennon har PG-13 rating i USA. I gode gamle Norge har den fått 18 års grense. What? Link Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Så nettopp Infernal Affairs. Synes den var et klønete rot av en film. 9565016[/snapback] Virkelig? The Departed er jo riktignok basert på triologien, men jeg synes Infernal Affairs var mye ryddigere enn den. (kan jo ha noe med at jeg har sett The Departed fra før av) Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 The U.S. vs John Lennon har PG-13 rating i USA. I gode gamle Norge har den fått 18 års grense. What? Link 9568879[/snapback] Filmen er ikke forhåndskontrollert og skal derfor vises med 18-årsgrense. Forklarer det meste Samme var det med Hostel, grunnen til den ble 20 år, var at utgiverne beste aldersgrensa. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Litt smånyheter: Transformers 2 kommer 26.juni 2009. De vil altså ikke utsette produksjonen grunnet streiken som kommer neste sommer. Jessica Biel er i forhandlinger til å spille Wonder Woman i den kommende Justice League filmen. Victoria Hill er også aktuell for rollen. The Rock skal muligens spille Captain Marvel i den kommende Shazam!. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Gutta i SweetSpot diskuterer tre Lynch-filmer; The Elephant Man, Lost Highway og Inland Empire. Interessant for alle som er interessert i Lynch. http://www.filmbyen.net/no/news/21-09-2007...ynch-spesial-1/ Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Litt smånyheter: Transformers 2 kommer 26.juni 2009. De vil altså ikke utsette produksjonen grunnet streiken som kommer neste sommer. Jessica Biel er i forhandlinger til å spille Wonder Woman i den kommende Justice League filmen. Victoria Hill er også aktuell for rollen. The Rock skal muligens spille Captain Marvel i den kommende Shazam!. 9569585[/snapback] w00t?! Transformer 2? Det blir vel ikke Bay i stolen da eller? Han sa jo at det ikke ble noe nummer to. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Bay har trukket tilbake trusselen om å ikke regissere nr.2. Men han er ikke hyret inn, ingen regissør er tilknyttet enda. Så man får vel se hvem som inntar stolen etterhvert. Men Bay er nok i aller høyeste grad aktuell. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Det finnes ikke en regissør i verden som kan toppe Bay, han klarer det kun selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå