Xtra Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Nuovo Cinema Paradiso, hvilken versjon bør man se? Står opplyst følgende på imdb.com: Runtime: 155 min / Italy:123 min (International version) / Italy:170 min (director's cut) What say you? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Kom akkurat hjem fra kino, var og så "The Bourne Ultimatum". Herregud for en tøff film! Fikk sånne "boja!" følelser gjennom hele filmen (hvis dere skjønner hva jeg mener...) 9560183[/snapback] Selfølgelig! Får BOJAAA hver gang jeg ser Save Private Ryan jeg Lenke til kommentar
athorb Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 3:10 Yuma ser fantastisk ut! 9559644[/snapback] 87% på rt.com og top250 på imdb.com. Jesse James går det ikke like bra med, men jeg skal se begge to. 9560154[/snapback] Pokker, jeg syntes JJ virket mye mer interessant. Hører vaffal at Casey Affleck leverer en knallprestasjon. Jeg tror det er en fyr med mye potensiale, og en skuespiller for framtiden. Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Jeg har The Bourne Identity og Supremacy men jeg har ikke sett Ultimatum enda. Kjøper den når den kommer på DvD. Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Nuovo Cinema Paradiso, hvilken versjon bør man se? Står opplyst følgende på imdb.com: Runtime: 155 min / Italy:123 min (International version) / Italy:170 min (director's cut) What say you? 9560254[/snapback] Director's Cut-en, uten tvil. Den fungerer mye bedre. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Nuovo Cinema Paradiso, hvilken versjon bør man se? Står opplyst følgende på imdb.com: Runtime: 155 min / Italy:123 min (International version) / Italy:170 min (director's cut) What say you? 9560254[/snapback] Har selv kun sett den internasjonale versjonen og den alene er veldig bra. Men tommelfinger er at er en DC tilgjengelig så se heller den. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Jeg så den internasjonale, siden det var den som hadde fått Oscar og all skryten. Men jeg tror at Director's Cut er veien å gå, siden det er noe saker som er med der som jeg skulle ønske jeg hadde sett. Og den er 170 minutter lang, så jeg tviler på at jeg orker å se den bare for de 20 minuttene. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Nuovo Cinema Paradiso, hvilken versjon bør man se? Står opplyst følgende på imdb.com: Runtime: 155 min / Italy:123 min (International version) / Italy:170 min (director's cut) What say you? 9560254[/snapback] Jeg spurte om dette for en stund siden her. Da fikk jeg ikke noe generellt svar, og valgte å se den internasjonale versjonen, noe jeg er ganske fornøyd med. Man trenger rett og slett ikke å vite alt man får vite i DC. Men jeg har jo ikke sett begge, så jeg vet det vel egentlig ikke. Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Fight Club er en av de beste filmene som er lagd. Skuespillet, handlingen og musikken er fantastisk. David Fincher's mesterverk. Lenke til kommentar
ttd Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 (endret) God dag, mann! Fight Club. Endret 24. september 2007 av egeulf Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Fight Club er en av de beste filmene som er lagd.Skuespillet, handlingen og musikken er fantastisk. David Fincher's mesterverk. 9561434[/snapback] Fight Club har jeg ikke sett siden den gikk på kino, da var det blandede følelser når jeg gikk ut av salen. Den må nok sees igjen for å se om førsteinntrykket kan bedres. The Matrix har jo blitt bedre med årene, jeg skjønte ikke helt hypen med den filmen når den kom. Den teologiske biten (synet på verden) var jo noe jeg hadde gått rundt og fantasert om siden jeg først fikk pc på 80-tallet, så jeg ble litt skuffet over hva "The Matrix" var. Ble langt mer imponert over å lese Sofies Verden, for å si det slik. Men i ettertid så har jeg likt filmen bedre og bedre, så kanskje det samme kan skje med Fight Club? Alt i alt er det ganske irriterende å ikke bli bergtatt av filmer som så mange andre liker. Har en lang liste med filmer nå som jeg må prøve å finne mer glede av i senere tid; Raging Bull, 2001: A Space Odyssey, The Usual Suspects, American Beauty, Laberinto del fauno, El, A Clockwork Orange, The Treasure of the Sierra Madre, North by Northwest, Sunset Blvd., Strangers on a Train, The Big Sleep, Donnie Darko, Kill Bill, 8½ og Stalker for nevne ikke rent få. 2001 aner jeg ikke hvor mange ganger jeg har sett uten å ense noe håp. Stalker var dørgende kjedelig, makter kun å ta glede av det flotte visuelle og i Raging Bull finner jeg ikke annen glede enn De Niro sitt skuespill, personen han spiller blir rett og slett for slitsom og "over the top". Jeg har vel bare en eller annen sperre for å sitte over 2 timer og se en overdreven paranoid kar fjase rundt med beskyldninger. Men forhåpentligvis kan jeg finne mer glede av filmen i fremtiden, enkelte filmer blir jo bedre med flere visninger. En annen Scorsese film, The Aviator, må jeg forsøke å se igjen. Så kun første halvdel før jeg ble tvunget til å slå av. Den fenget bare ikke og har aldri funnet motivasjonen til å slå den på igjen på nytt, men tror jeg får gjøre det denne uken. Uansett, noen som har sett The Age of Innocence? Kan ikke huske å ha sett den selv, men er i humør til å se litt Daniel Day-Lewis. Virkelig synd at den karen er så motvillig til å være skuespiller. Men det er jo forståelig, det finnes vel knapt den skuespiller som lever seg så inn i rollene, til og med mellom opptak. Så det tærer vel på både han og omgivelsene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Er Urotsukidoji noe man burde se, eller er det snuskeoverdose fra start til slutt? Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Du brude se Fight Club om igjen ja. Synes den var bedre andre gangen jeg så den Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 (endret) Fight Club har jeg ikke sett siden den gikk på kino, 9561832[/snapback] You bastard! Hadde vært knall å se den på kino. Endret 24. september 2007 av TomJ Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Jeg var 8 år da den gikk på kino. Filmen er 18 så jeg var 10 år for liten Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Og jeg som våknet opp og følte meg så ung.... Ah well Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 (endret) Ta det med ro Dotten, du blir aldri gammel! Noen som gleder seg til The Kingdom? Peter Berg står for regien og Jamie Foxx har hovedrollen. Her er en trailer fra filmen: Endret 24. september 2007 av Saetre Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Noen som gleder seg til The Kingdom?Peter Berg står for regien og Jamie Foxx har hovedrollen. Her er en trailer fra filmen: 9562158[/snapback] Gleder meg som en unge.. Michael Mann er produsent også. Har en nice wallpaper fra filmen på PC-en.. Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Nice wallpaper! Ja, hørte at Mann også var med på å lage filmen. Noen som vet når den kommer på kino i Norge? Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 12. oktober i følge Imdb. Har ikke spesielt store forhåpninger, men jeg kommer nok til å se den. Også liker jeg jo Jamie Foxx ganske godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå