Moff Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor "In The Name Of A King: A Dungeon Siege Tale" er den verste filmen jeg har sett. Uwe Boll står bak alt dette selvfølgelig. 9555496[/snapback] haha , er denne basert på spillet "Dungeon Siege " ? Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Blir spennende å se Bare lurer på om det er sååå dårlig, eller om karakterene bærer preg av at man 'ikke skal like Uwe Boll'. Noen som har sett noe Uwe Boll og vil uttale seg? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Don't go there 9555619[/snapback] Så det er fortsatt noen Beta og VHS fotsoldater som tråler forumet? 9555655[/snapback] BETA er best, dette fordi pappaen min sa det. Det var en sorgens dag når det ikke lenger var mulig å leie BETA i videosjappa. Vi måtte gå til innkjøp av en VHS maskin. Naboen vår, når vi bodde i Olsvik, kjøpte alle BETA videoene når videosjappa solgte dem. Han hadde et eget rom som så ut som en videobutikk, lurer på om han har det rommet fortsatt Glemmer ikke når "Mr.Bean" gjorde en sketsj ut av det på norsk tv. Skulle vise et klipp, men han hadde kun med seg en VHS og NRK kjørte ting på BETA-system. Så da måtte den oppfinnsomme Mr.Bean slå til. Dette er vel muligens alle formatkrigers mor. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Blir spennende å se Bare lurer på om det er sååå dårlig, eller om karakterene bærer preg av at man 'ikke skal like Uwe Boll'. Noen som har sett noe Uwe Boll og vil uttale seg? 9555710[/snapback] Det er så dårlig, tro det eller ei. Er ikke bare for de det er populært å hate mannen (noe det også er en grunn for). Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Er det virkelig ingen som har noe som helst interesse for Persepolis? Skuffende. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 (endret) Var denne jeg siklet på, men da er vel håpet ute.. EDIT- Noen som vet om noen andre kule Transformers-utgaver i R2, da? 9554618[/snapback] Takk for tipset. Betalte med paypal, så da ble det gratis frakt. Og de trakk fra 2 $ siden den sendes ut av australia, ikke noe moms mao. = 129kr Har ikke sonefri dvd spiller jeg heller, men jeg har en ps2 slim som er sonefri, tipper jeg bruker den. Den er jo verdt det for coveret alene Endret 23. september 2007 av Thomas_H Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Er det virkelig ingen som har noe som helst interesse for Persepolis?Skuffende. 9555834[/snapback] Etter å ha sett animasjonen fristet det dessverre ikke mer. Jeg hater når gode konsepter blir ødelagt av slik animasjon, det ødelegger hele filmopplevelsen for meg. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Jeg syns den virker meget interessant, jeg. Animasjonen ligger vel tett opp til stilen fra tegneseriene? Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 (endret) Vær så snill, ikke la faktumet at det er en tegnefilm skremme dere. Er det noe jeg er meget misfornøyd med angående dette temaet så er det hvordan så mange direkte forbinder animasjon eller tegneserie med noe barnslig, eller kvalitetssenkende, o.l. Påstår dog ikke at det slik i ditt tilfelle, SteffyPants. Uansett så var tegnestilen forbløffende god, en fikk følelsen av at den var rent kunstnerisk. Det tok virkelig ikke lang tid før jeg og resten i salen (tilsynelatende) levde seg inn i den tegnefilmen, den grep et godt tak i oss, og ville ikke gi slipp før Creditsene var ferdig. Persepolis er et godt eksempel på en film en ikke kan dømme ut i fra bilder og trailere, en må oppleve det hele med egne øyne - forran storskjermen. Stemningen og atmosfæren var helt vidunderlig. Så dere som våger må bare hive dere utti det, jeg oppfordrer på det sterkeste. Er 100% sikker på at de fleste av dere som ser filmen vil føle at dere tjente noe på det Endret 23. september 2007 av Motoko Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Kjøpte nettopp The Skeleton Key... Noen som synes den er bra? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Nei den er heller dårlig synes jeg, kjedelig film for å si det rett ut... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Enig med Manx. Ikke noe å hoppe i taket for. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 (endret) Under feltet adress på play.com, hvordan har dere skrevet det? Slik har jeg det: Gateadresse Husnummer Område Fylke Får "account declined" og jeg er sikker på at kortinfoen er korrekt, og ja det er et fullverdig VISA. Noen forslag? Jeg har også prøvd å skrive inn kortinfoen en gang til. (skrev det samme i guide til kjøp av, er sikkert feilplassert, så jeg prøver å skrive det her) Endret 23. september 2007 av Xtra Lenke til kommentar
Manx Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Under feltet adress på play.com, hvordan har dere skrevet det? Slik har jeg det: Gateadresse Husnummer Område Fylke Får "account declined" og jeg er sikker på at kortinfoen er korrekt, og ja det er et fullverdig VISA. Noen forslag? Jeg har også prøvd å skrive inn kortinfoen en gang til. (skrev det samme i guide til kjøp av, er sikkert feilplassert, så jeg prøver å skrive det her) 9557285[/snapback] Hører mer hjemme i den andre tråden Gateadresse og nr. sted... Ola Norman Veienveien 35 Karasjokk 3492 Norge Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Flotters, nå burde det fungere. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Får satse på det, er i hvertfall sånn det ser ut hos meg Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Kjøpte nettopp The Skeleton Key... Noen som synes den er bra? 9556910[/snapback] Ganske middelmådig film, med en overaskende bra slutt. Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Ok, har ikke sett filmen enda. Fikk den med Xbox 360 som broren min kjøpte. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 For alle dere actionfans der ute, sjekk ut denne unike traileren til Rambo La oss ikke glemme Lenke til kommentar
athorb Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Rambo blir ren gladvold, det liker jeg. Virker som en film det blir kult å se på kino. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå