Thend Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Noen som har tenkt å se Taxidermia? Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Ja! Jeg så plakaten for den uten å ha hørt noe om den fra før, den ser spennende ut. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Hm. La til tre nye i DVD-collection, men kun to av de ville la seg oppdatere til lista online. Noen som har vært bortpå det samme? Lenke til kommentar
Swome Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Denne må alle legge til på ønskelisten sin. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Denne må alle legge til på ønskelisten sin. 7442895[/snapback] Den fikk man til bursdag. Sant Steffy? Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Denne må alle legge til på ønskelisten sin. 7442895[/snapback] Den kjøpte jeg i mars.. Dumt at den stopper i 2002, da... Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Hm. La til tre nye i DVD-collection, men kun to av de ville la seg oppdatere til lista online. Noen som har vært bortpå det samme? 7442868[/snapback] Har vært borti noe av det samme, det er mest sansynelig parental controlen som lager kuk. Du finner dens instillinger under Tools->Options. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Det funket Bruckiania. Forøvrig så jeg at spilletiden på Reservoir Dogs var oppgitt til 1time og 56 minutter? Jeg mener rulleteksten kom etter 1:33 eller .no? Hørte da på litt av musikken før jeg skrudde av. Fortsetter den etter rulleteksten eller no? Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Reservoir Dogs varer i 99 min, må være opgitt feil i profileren. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Hvor fikk du 1 time og 56 minutter fra? 1 time og 33 minutter høres bedre ut ja. Er hvertfall ingenting som skjer etter rulleteksten. I følge IMDb er den 99 min, men det er vel med rulletekst og PAL vs NTSC forskjellen. Edit: Åja DVD Profiler Endret 6. desember 2006 av Scarface^ Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Haha, da var jo ganske nøyaktig tippet med 1:33. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Denne må alle legge til på ønskelisten sin. 7442895[/snapback] Oi, det var da dyrt. Så reklame for en eller annen bokhandel i stad, de hadde den til halve prisen. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Den boka virker faktisk ikke så verst. Den anbefaler 2 Shaw Brothers filmer. Five Deadly Venoms og 36th Chamber of Shaolin. Og da får den mye respekt fra meg. Men jeg trenger ikke en slik bok for å fortelle meg hvilke filmer jeg skal se. Skal klare meg fint på egen hånd Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Har den faktisk selv på ønskelisten. 1001 filmer er en del - er redd for at det er mye å skamme seg over i den boken også, men får være en del av moroa. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Hadde den på lista i fjor, men fikk den desverre ikke, og nå glemte jeg selvfølgelig å sette den på lista i år. ' Og forstår jeg folka mine riktig så har de allerede kjøpt gave til meg, så da blir det vel en gave fra meg til meg da Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Knallbok, utrolig lettvint og oversiktlig, med gode anmeldelser og jeg er rimelig sikker på at 2001 fikk to sider. <3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) Den boka virker faktisk ikke så verst. Den anbefaler 2 Shaw Brothers filmer. Five Deadly Venoms og 36th Chamber of Shaolin. Og da får den mye respekt fra meg. Men jeg trenger ikke en slik bok for å fortelle meg hvilke filmer jeg skal se. Skal klare meg fint på egen hånd 7443812[/snapback] Jøss, 36th chambers ble ikke nevnt i min versjon. Har de endret på hvilke filmer som er med? Jeg kjøpte min i 2003. Edit: typos Endret 7. desember 2006 av Slettet-dUuoCe48tm Lenke til kommentar
atsjoo Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) Noen som vet om denne har sånn papircover? Vil jo gjerne at den skal matche de to andre i serien, som jeg allerede har Endret 7. desember 2006 av atsjoo Lenke til kommentar
Döden Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) Jeg tror det, min utgave av "A Fistful of Dollars" har i hvert fall det (kjøpt hos CD-WoW!). Edit: Slik er det nok med "For A Few Dollars More" også. Endret 7. desember 2006 av Synthm Lenke til kommentar
atsjoo Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Jeg tror det, min utgave av "A Fistful of Dollars" har i hvert fall det (kjøpt hos CD-WoW!). Edit: Slik er det nok med "For A Few Dollars More" også. 7445953[/snapback] Ok, takk. Da er den bestilt 2001, for a few dollars more og tre ganger clockwork orange kommer i posten om ikke lenge, forhåpentligvis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå