Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hm. La til tre nye i DVD-collection, men kun to av de ville la seg oppdatere til lista online. :(

Noen som har vært bortpå det samme?

7442868[/snapback]

Har vært borti noe av det samme, det er mest sansynelig parental controlen som lager kuk. Du finner dens instillinger under Tools->Options.

Lenke til kommentar

Hvor fikk du 1 time og 56 minutter fra? 1 time og 33 minutter høres bedre ut ja. Er hvertfall ingenting som skjer etter rulleteksten.

I følge IMDb er den 99 min, men det er vel med rulletekst og PAL vs NTSC forskjellen.

Edit: Åja DVD Profiler :)

Endret av Scarface^
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm
Den boka virker faktisk ikke så verst. Den anbefaler 2 Shaw Brothers filmer. Five Deadly Venoms og 36th Chamber of Shaolin. Og da får den mye respekt fra meg. Men jeg trenger ikke en slik bok for å fortelle meg hvilke filmer jeg skal se. Skal klare meg fint på egen hånd :)

7443812[/snapback]

Jøss, 36th chambers ble ikke nevnt i min versjon. Har de endret på hvilke filmer som er med? Jeg kjøpte min i 2003.

Edit: typos

Endret av Slettet-dUuoCe48tm
Lenke til kommentar
Jeg tror det, min utgave av "A Fistful of Dollars" har i hvert fall det (kjøpt hos CD-WoW!).

Edit: Slik er det nok med "For A Few Dollars More" også.

7445953[/snapback]

Ok, takk. Da er den bestilt :)

2001, for a few dollars more og tre ganger clockwork orange kommer i posten om ikke lenge, forhåpentligvis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...