Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Denne har jeg tenkt til å legge inn en pre-order på snarlig.

Ikke like kul som den andre, men den er nå et alternativ.

9554961[/snapback]

Var den jeg endte på og.

Men kan se ut som DVD-spilleren vi har på stua er blitt sonefri( :innocent: ) så spørs om det ikke blir den fra ezydvd likevel :wee:

Men det kan hende at jeg har slengt meg på HD DVD-toget før jeg får bestilt og.

Lenke til kommentar
Men det kan hende at jeg har slengt meg på HD DVD-toget før jeg får bestilt og.

9555037[/snapback]

Det betyr jo ikke at man ikke kjøper fete utgaver på DVD for å si det sånn ;)

Edit:

Det var jo denne jeg siklet på, men den ble jo relativt fort borte. Så det kan hende at det blir bare den utgaven som edge linket til...

Endret av Manx
Lenke til kommentar

Mtp at den eneste forskjellen mellom DVD og HD er kvaliteten på bildet, så tror jeg at jeg holder meg til DVDene mine en god stund til. Jeg er ingen pixelhore uansett, jeg ser flere filmer i DivX enn DVD uansett, men når det ikke er en slik drastisk forskjell som vi så sist (vhs->dvd) så gidder jeg ikke bytte inn filmene mine i versjoner med styggere cover og bedre bilde. ^^

Lenke til kommentar
Mtp at den eneste forskjellen mellom DVD og HD er kvaliteten på bildet, så tror jeg at jeg holder meg til DVDene mine en god stund til. Jeg er ingen pixelhore uansett, jeg ser flere filmer i DivX enn DVD uansett, men når det ikke er en slik drastisk forskjell som vi så sist (vhs->dvd) så gidder jeg ikke bytte inn filmene mine i versjoner med styggere cover og bedre bilde. ^^

9555294[/snapback]

Til tider så er forskjellen STOR og ikke bare på bildet men lyden er et par "små" hakk bedre også :)

Har kost meg med Heroes på HD DVD de siste dagene :love:

Edit:

@Xtra: Det gjør det, enn så lenge så er den sonefri på HD DVD men er sone låst på vanlig dvd. Men håpet er jo at det forsvinner etterhvert...

Endret av Manx
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg samler fortsatt på VHS så jeg er kanskje den siste som går over til HD. Kommer vel uansett til å konvertere til Blu-Ray når den tid er inne.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Saetre: Bruk gjerne denne tråden til slike innlegg. Skriv også mer enn bare "dette var den verste filmen jeg har sett" så får kanskje vi andre også noe ut av posten din :)

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...