Dimitrij Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Fikk Alien Quadrilogy-boksen i dag Skikkelig bra boks. Eneste jeg la merke til var faktisk at den sømløse flettinga noenganger hadde problemer med å skille med de to versjonene i den tredje filmen. Hvis jeg spolte gjennom filmen uavhengig av versjon valgte den forskjellig noenganger, plutselig var det hunden som hadde alienen i spesialversjonen og en annen gang var det kua i kinoversjonen. Noen andre som har merka dette? Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Fikk "The Good, Bad and The Ugly" i dag. Ja, jeg fikk også "For A Few Dollars More" Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Jeg vil nevne at jeg liker både Damon, Cruise, Craig og Clive Owen, og rangering er ikke så viktig når jeg tenker meg om. Craig er en knallgod Bond, Damon var den perfekte Bourne, Clive Owen er enestående som Dwight og Cruise er en av vår tids beste. Dette er våre McQueens, Eastwoods og Newmans. Lenke til kommentar
edds Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Trenger anbefaling til filmkveld. 3 Gutter, helst noe actionfyllt og ikke for dypt. Noen som har sett noe bra i det siste? Zombiefilmer er alltid velkommne. (vi har sett Dawn of the Dead, Night of the Living Dead og 28 Days later) Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Bourne/Bond/Dwight (Sin City)/McClane? Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Shooter er et bra tips, veldig bra guttefilm og filmkveld-film generelt. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Jeg vil nevne at jeg liker både Damon, Cruise, Craig og Clive Owen, og rangering er ikke så viktig når jeg tenker meg om. Craig er en knallgod Bond, Damon var den perfekte Bourne, Clive Owen er enestående som Dwight og Cruise er en av vår tids beste. Dette er våre McQueens, Eastwoods og Newmans. 9549604[/snapback] Nja... Vet ikke om jeg vil dra det så langt. Spesielt Newman og Eastwood banker fortsatt bådet Bond, Bourne og hvem det nå skal være som blir sendt etter dem Ingen av dem har sjarmen til Newman eller tøffheten til Eastwood. Men på den andre siden er både Damon, Cruise, Craig og Owen mer som poteter (de kan brukes til litt av hvert), mens Newman og Eastwood er mer krydder og spesialiserte i sine roller. McQueen er uber han også, men blir litt mer lik Newman, bare litt mer lettvekter. Det var vel Matt Damon som ble omtalt som "det intelligente publikum sin favoritt". Men strengt talt så er det vel Depp som banker alle de "yngre" som er nevnt, om man skal snakke "vår tids største". Sammen med Brad Pitt og Tom Cruise. Hvermansen aner ofte fortsatt ikke hvem Craig og Owen er. Lenke til kommentar
edds Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Shooter kunne jeg godt tenkt meg å se, men de andre hadde vist sett de. Bond/Bourne/Dwight er uaktellt da alt er sett, men kanskje McClane hadde vært noe? Kunne også tenkt meg å leie noe Hong-Kong action (Hard Boiled kanskje?) men har erfart at de ikke forekommer så ofte blandt utleie i videobutikker. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Depp er ingen Eastwood. Han er kanskje en Cary Grant eller James Stewart, men han er langt ifra tøff nok til å være en Eastwood eller en McQueen. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Depp er ingen Eastwood. Han er kanskje en Cary Grant eller James Stewart, men han er langt ifra tøff nok til å være en Eastwood eller en McQueen. 9549721[/snapback] Jeg sa da ikke at Depp er en Eastwood? Nå tror jeg du misforstod Men Depp er en bedre skuespiller enn Eastwood. Depp er veld en ultimate potet. En potet med krydder. Det ultimate krydderet er for ordens skyld Jack Nicholson. Og nå er jeg sulten. Jeg blir sur om ikke pizzaen er godt krydret. Hvem er vår tids Jack Lemmon? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Kanskje dyktigere, men han vil aldri huskes som bedre. For å si det sånn, vår tids dyktigste skuespiller er William H. Macy, men han vil aldri bli blant de største. Vår tids Jack Lemmon.. tja.. Jeff Daniels?^^ Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Trenger anbefaling til filmkveld. 3 Gutter, helst noe actionfyllt og ikke for dypt. Noen som har sett noe bra i det siste? Zombiefilmer er alltid velkommne. (vi har sett Dawn of the Dead, Night of the Living Dead og 28 Days later) Action: Four Brothers, Running Scared, In Hell, Wake of Death, Ronin. Zombie: Land of the Dead, 28 Weeks Later, The Evil Dead, Re-Animator, The Return of the Living Dead. Kunne også tenkt meg å leie noe Hong-Kong action (Hard Boiled kanskje?) men har erfart at de ikke forekommer så ofte blandt utleie i videobutikker. Kommer helt ann på butikken, jeg har sett flere slike filmer. Sjekk om de har Fulltime Killer fra 2001. Den er ikke helt der oppe blandt de beste, men er ny nok til at selv en random videosjappe kanskje har den. Og absolutt verdt en titt. Jackie Chan filmer pleier vel å være vanlige? Fordi et enda bedre valg er Police Story fra 1985. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Trenger anbefaling til filmkveld. 3 Gutter, helst noe actionfyllt og ikke for dypt. Noen som har sett noe bra i det siste? Zombiefilmer er alltid velkommne. (vi har sett Dawn of the Dead, Night of the Living Dead og 28 Days later) 9549623[/snapback] A Better Tomorrow 1 & 2 så har du 3 timer med action Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Shooter er et bra tips, veldig bra guttefilm og filmkveld-film generelt. 9549654[/snapback] Den filmen er veldig bra! Tro det eller ei, vi så den på skolen Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Kanskje dyktigere, men han vil aldri huskes som bedre. For å si det sånn, vår tids dyktigste skuespiller er William H. Macy, men han vil aldri bli blant de største. 9549807[/snapback] Macy? Huff da. Han har noen skikkelig gode prestasjoner, men han sliter med typecast og det er fint lite med hans prestasjoner som vitner om at han er vår tids dyktigste. Til det må han vise at han takler å være fleksibel i rollene. Kanskje han klarer å utvide sitt spillområde når han spiller i The Yes Man, eller kanskje om han noensinne opplever drømmen sin om å spille stjernen i en big-budget actionfilm Depp vil også huskes som en bedre skuespiller enn Eastwood. Det gjør vel de fleste den dag i dag? Eastwood er først og fremst en fantastisk regissør men Depp vil jeg påstå allerede gjort seg minst like kjent og anerkjent som Eastwood når det kommer til skuespillere. Gleder meg til å se Depp i Shantaram, hvor han spiller med Bollywood-stjernen Amitabh Bachchan Men mest av alt gleder jeg meg til The Rum Diary. Depp, Nolte, Del Toro og Hartnett (kun Depp som jeg vet skal være sikker på rollelisten) klinger jo godt i ørene. Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Gleder meg til "The Kingdom". Ser veldig bra ut spør du meg. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Jeg ser mer potensiale i Macy enn noen andre for tiden, og det kan jeg basere på to roller: The Cooler og Magnolia. Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Kan anbefale Crash, Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Gleder meg til "The Kingdom". Ser veldig bra ut spør du meg. 9550285[/snapback] Høstens store actionfilm for min del Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 tenkte å enten se transformers eller the invisble idag... hmmm http://www.imdb.com/title/tt0435670/ <--- noen som har sett den som har noe de vil si? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå