Hamsterino Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 På tide å se The Lives of Others. 9544880[/snapback] Wow, fantastisk film. En 9/10 for min del. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Paris har jo uttalt at hun vil fremstå som et godt forbilde, og som en intelektuell. Hun lurer ikke meg. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Ho ender nok opp med å leie 'One Night In Paris', som forøvrig er et dårlig valg. Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Aldri hørt om den filmen Paris holder... Lenke til kommentar
athorb Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Det har nok ikke hun heller. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Aldri hørt om den filmen Paris holder... 9546361[/snapback] Så les litt om den: http://en.wikipedia.org/wiki/La_Dolce_Vita Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Litt morsomt at Paris holder den. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Noen som har sett Coming Home? Med tanke på at John Voight vant Oscar for beste mannlige hovedrolle, foran De Niro (The Deer Hunter) så bør jo det være en helt sinnsyk prestasjon fra Voight i den filmen. Så lurte på om den er verdt å bestille. Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Har ikke sett den men kanskje jeg sjekker den. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Bourne er insane. Han er offisielt kulere enn Ethan Hunt. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Jeg tror det ikke før jeg ser det. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Ultimatum rocker, men ikke vent med å se den. Forventninger, IMDb og å ikke se den på kino kan fort føre til skuffelser og påstander om overvurdering. btw thrust, du har en syk 250-liste. =D Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Har hatt Magnolia i hyllen i ca 3 måneder, og i dag så jeg den. En rekke gode skuespillerprestasjoner, men Julianne Moores stadige overspilling trekker ned, pluss det at filmen har 7 (overdrevet, men dere som har sett den skjønner nok hva jeg mener) slutter, pluss det faktum at siste timen, minus slutten, er av langt dårligere kvalitet enn resten av filmen. "Respect the cock!" Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Julianne Moore er jo faktisk tidenes kvinnelige skuespiller! Hun er helt forbanna utrolig i den filmen, når hun går amok på apoteket så føler jeg at det er meg hun kjefter på - og alt hun sier er virkelig treffende. Jeg får dårlig samvittighet som dømmer henne for handlinger jeg sikkert kunne gjennomført selv. Noen filmer er samfunnskritisk, men akkurat den filmen er Stefan-kritisk. Jeg kjenner meg igjen i samtlige character-flaws, og det er utrolig hvor ekte og dyp hver karakter er. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 (endret) Ultimatum rocker, men ikke vent med å se den. Forventninger, IMDb og å ikke se den på kino kan fort føre til skuffelser og påstander om overvurdering. btw thrust, du har en syk 250-liste. =D 9546872[/snapback] Jeg må det, jeg har klart å styre unna forventninger hittil siden jeg er ganske distansert fra Bourne-serien hittil. Men så har jeg ikke sett noen av dem på kino, satser på å se Ultimatum på søndag. Takk forresten, det er for det meste et resultat av et veddemål som jeg gjerne vil vinne, i tillegg til at det er nesten utelukkende bra filmer på listen da. EDIT: Wow, blir mye filmseing fremover. Har 17 filmer som jeg skal se i løpet av omtrent en uke, så jeg kan få sett ferdig alle de DVDene jeg har kjøpt men ikke sett enda. Endret 21. september 2007 av Thrusthamster Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 (endret) Julianne Moore er jo faktisk tidenes kvinnelige skuespiller! Hun er helt forbanna utrolig i den filmen, når hun går amok på apoteket så føler jeg at det er meg hun kjefter på - og alt hun sier er virkelig treffende. Jeg får dårlig samvittighet som dømmer henne for handlinger jeg sikkert kunne gjennomført selv. Noen filmer er samfunnskritisk, men akkurat den filmen er Stefan-kritisk. Jeg kjenner meg igjen i samtlige character-flaws, og det er utrolig hvor ekte og dyp hver karakter er. 9546886[/snapback] Hun er dyktig, men når hun overspiller gjennom hele filmen, blir det for mye. Joda, filmen har karakterdybde, og tar seg god tid til å introdusere personene den handler om, men problemet mitt var nok at jeg hadde enorme forvetninger til denne filmen, da den har blitt skrytt opp i skyene her på forumet og andre steder. Endret 21. september 2007 av Xtra Lenke til kommentar
athorb Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Bourne er insane. Han er offisielt kulere enn Ethan Hunt. 9546820[/snapback] Matt Damon > Tom Cruise Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 zOMG, blasphemy! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Må nok si meg uenig med akkurat den påstanden, Cruise er mye dyktigere i de alvorlige rollene hans. Damon har til gode å spille noe særlig annet enn Will Hunting, men han kan fort ende opp med å bli en legende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå