Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gerard Butler som Batman? Njaa, tror nok ikke overgangen fra vill spartakriger til Batman blir veldig bra... Men Dotten, hvem var han siste? Han som skulle være Batman ifølge fan'en? Har sett han før i en film.

9542472[/snapback]

Det er James Caviezel, som også er ønsket å spille Supermann av mange (han har selv ytret dette ønsket for et par år siden).

Du har sikkert sett han i rollen som Jesus ;)

Lenke til kommentar
Gerard Butler som Batman? Njaa, tror nok ikke overgangen fra vill spartakriger til Batman blir veldig bra... Men Dotten, hvem var han siste? Han som skulle være Batman ifølge fan'en? Har sett han før i en film.

9542472[/snapback]

Jeg ser ikke problemet. Han har looken, han har fysikken, han har talentet.. Jeg vil se ham i flere filmer, dammit!

Lenke til kommentar

9542472[/snapback]

Det er James Caviezel, som også er ønsket å spille Supermann av mange (han har selv ytret dette ønsket for et par år siden).

Du har sikkert sett han i rollen som Jesus ;)

9542497[/snapback]

Aah, stemmer :wee: Har også sett han i Highwaymen, Deja Vu og Frequency.

9542472[/snapback]

Jeg ser ikke problemet. Han har looken, han har fysikken, han har talentet.. Jeg vil se ham i flere filmer, dammit!

9542503[/snapback]

Ikke misforstå meg nå asså, Gerard er min yndlingsskuespiller etter Christian Bale, og jeg vil så jævlig ha han i flere filmer! Men som Batman? Ser det bare ikke for meg :ermm:

Er det noe jeg vil se Butler i, så er det en real thriller/action sammen med Jessica Biel :love:

Endret av KoffeinKanin
Lenke til kommentar

9542472[/snapback]

9542503[/snapback]

Gled deg til å se han som Snake Plissken i Escape From New York signert Len Wiseman. :D

Jeg er veldig spent på den filmen i allfall. Det er jo rykter om at han spille i Gears of War, veit ikke om de har blitt bekreftet eller ikke.

Lenke til kommentar

Bøkene hans er selvfølgelig lest for lenge siden. De tørre vitsene hans tar seg bedre ut når han fremfører de selv. Litt mer intelligent enn "henge opp ned og og lage mat" typen humor som er så førende i dette landet (noe som igjen er stjålet fra Chaplin blant annet i The Great Dictator).

Men fyren har jo et par med medhjelpere på skribentsiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...