Coffey Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Gerard Butler som Batman? Njaa, tror nok ikke overgangen fra vill spartakriger til Batman blir veldig bra... Men Dotten, hvem var han siste? Han som skulle være Batman ifølge fan'en? Har sett han før i en film. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Gerard Butler som Batman? Njaa, tror nok ikke overgangen fra vill spartakriger til Batman blir veldig bra... Men Dotten, hvem var han siste? Han som skulle være Batman ifølge fan'en? Har sett han før i en film. 9542472[/snapback] Det er James Caviezel, som også er ønsket å spille Supermann av mange (han har selv ytret dette ønsket for et par år siden). Du har sikkert sett han i rollen som Jesus Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Gerard Butler som Batman? Njaa, tror nok ikke overgangen fra vill spartakriger til Batman blir veldig bra... Men Dotten, hvem var han siste? Han som skulle være Batman ifølge fan'en? Har sett han før i en film. 9542472[/snapback] Jeg ser ikke problemet. Han har looken, han har fysikken, han har talentet.. Jeg vil se ham i flere filmer, dammit! Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 (endret) Gerard Butler som Batman? Njaa, tror nok ikke overgangen fra vill spartakriger til Batman blir veldig bra... Men Dotten, hvem var han siste? Han som skulle være Batman ifølge fan'en? Har sett han før i en film. 9542472[/snapback] Det er James Caviezel, som også er ønsket å spille Supermann av mange (han har selv ytret dette ønsket for et par år siden). Du har sikkert sett han i rollen som Jesus 9542497[/snapback] Aah, stemmer Har også sett han i Highwaymen, Deja Vu og Frequency. Gerard Butler som Batman? Njaa, tror nok ikke overgangen fra vill spartakriger til Batman blir veldig bra... Men Dotten, hvem var han siste? Han som skulle være Batman ifølge fan'en? Har sett han før i en film. 9542472[/snapback] Jeg ser ikke problemet. Han har looken, han har fysikken, han har talentet.. Jeg vil se ham i flere filmer, dammit! 9542503[/snapback] Ikke misforstå meg nå asså, Gerard er min yndlingsskuespiller etter Christian Bale, og jeg vil så jævlig ha han i flere filmer! Men som Batman? Ser det bare ikke for meg Er det noe jeg vil se Butler i, så er det en real thriller/action sammen med Jessica Biel Endret 21. september 2007 av KoffeinKanin Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Litt feilpostet kanskje, men har hørt at det er toll uansett pris hvis man bestiller plakater fra play.com. Er dette sant eller gjelder den vanlige 200kr-grensen her også? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Greit nok, jeg er fan av Kevin James og det nok er grunn til å se I Now Pronounce You Chuck and Larry, men siste del av traileren var ikke akkurat noe som gjør filmen mindre aktuell.... http://www.kulturo.no/video/2617 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 (endret) Greit nok, jeg er fan av Kevin James og det nok er grunn til å se I Now Pronounce You Chuck and Larry, men siste del av traileren var ikke akkurat noe som gjør filmen mindre aktuell.... http://www.kulturo.no/video/2617 9543449[/snapback] Den så jo bra ut da :!: Også, Jessica BIEL! De siste 15 sekundene der.... Endret 21. september 2007 av KoffeinKanin Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Gerard Butler som Batman? Njaa, tror nok ikke overgangen fra vill spartakriger til Batman blir veldig bra... Men Dotten, hvem var han siste? Han som skulle være Batman ifølge fan'en? Har sett han før i en film. 9542472[/snapback] Jeg ser ikke problemet. Han har looken, han har fysikken, han har talentet.. Jeg vil se ham i flere filmer, dammit! 9542503[/snapback] Gled deg til å se han som Snake Plissken i Escape From New York signert Len Wiseman. Jeg er veldig spent på den filmen i allfall. Det er jo rykter om at han spille i Gears of War, veit ikke om de har blitt bekreftet eller ikke. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Tarantino drømmer om å lage svensk sex-film Sikkert nok av norske fanboys som kunne tenke seg en rolle i en slik film. Skremmende nok sikkert i en rolle med Tarantino selv. Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 (endret) Må si at jeg gleder meg mer til Inglorious Bastards enn denne evuntuelle svenske sex-filmen. Men er en fan av Tarantino så. :!: Endret 21. september 2007 av Feltherre Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Tarantino drømmer om å lage svensk sex-film Sikkert nok av norske fanboys som kunne tenke seg en rolle i en slik film. Skremmende nok sikkert i en rolle med Tarantino selv. 9543976[/snapback] Vel, da lager han kanskje noe annet enn en tributefilm i det minste. Men sannsynligvis ikke. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Er det snakk om en type film som den i Taxi Driver? (Blir nok en tributefilm uansett. Eller postmodernisme, som jeg liker å kalle det) Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Greit nok, jeg er fan av Kevin James og det nok er grunn til å se I Now Pronounce You Chuck and Larry, men siste del av traileren var ikke akkurat noe som gjør filmen mindre aktuell.... http://www.kulturo.no/video/2617 9543449[/snapback] Den så jo bra ut da :!: Også, Jessica BIEL! De siste 15 sekundene der.... 9543484[/snapback] Damn! Må nok se denne ja....kremt. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Seriøst, noen må virkelig være forelsket i Tom Welling og ha mye fritid: 0NIFvrV4VP4 Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 På tide å se The Lives of Others. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Pinglemafia - Mafia som kommer med et tilbud du godt kan avslå Knut Nærum er en genial mann (kommentaren kom han med i Nytt på Nytt). Skulle likt å se han forfatte et manus full av tørre vitser og sitater man bare må le av ^^ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Det er bare å kjøpe en av de halvmorsomme bøkene hans. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Problemet er å finne ut hva man skal kalle negerdagen alle de andre dagene. Apropos bøker, så er Almaas' "Bare så du vet det" å anbefale. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Bøkene hans er selvfølgelig lest for lenge siden. De tørre vitsene hans tar seg bedre ut når han fremfører de selv. Litt mer intelligent enn "henge opp ned og og lage mat" typen humor som er så førende i dette landet (noe som igjen er stjålet fra Chaplin blant annet i The Great Dictator). Men fyren har jo et par med medhjelpere på skribentsiden. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 28 Dager Senere går forresten på tv3 i kveld. For de som ikke har sett den, se den! Definitivt en av mine favorittfilmer. Litt synd jeg ikke har tv3... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå