Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Med "før CGIens tid", mener jeg før CGI ble populært i film og gjorde store fremskritt. CGIen i Terminator 2 er helt forferdelig, ser ut som et gammelt PC-spill.

9534487[/snapback]

Blasfemi :p Syntes CGI-en i T2 er fantastisk, hvertfall til å være 91. Cameron har peil på CGI, The Abyss som ble laget på 80-tallet hadde jo knall CGI.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Veldig enig med Steffy i omtrent alt han sier, selv om jeg ikke synes filmen var ekstremt bra så var den en av fjorårets beste. Denne scenen er den beste med hele filmen, som sagt så kunne ikke Tarantino gjort den siste replikken bedre selv:

r46JtPDtqAk

"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."

:!:

9531904[/snapback]

Det er den beste replikken i hele filmen :!: Holdt på å le meg ihjel. Den er tett etterfulgt av:

- How is your mother

- Good, shes tired of fucking my father

osv.

Lenke til kommentar
Med "før CGIens tid", mener jeg før CGI ble populært i film og gjorde store fremskritt. CGIen i Terminator 2 er helt forferdelig, ser ut som et gammelt PC-spill.

9534487[/snapback]

Blasfemi :p Syntes CGI-en i T2 er fantastisk, hvertfall til å være 91. Cameron har peil på CGI, The Abyss som ble laget på 80-tallet hadde jo knall CGI.

9535434[/snapback]

The Abyss har bra CGI, men animasjonen og sølvgeléen var veldig veldig dårlig i Terminator 2. Men det var jo fantastisk da den ble sluppet, men jeg mener at den ser veldig dårlig ut i dag. Bra film da, bare CGIen som er problemet.

Lenke til kommentar

*finne fremm Jarmo sine lykkepiller for å gi cun* :p

Ellers, noen som gleder seg til å se henholdsvis Jet Li og Jackie Chan i samme film, De Niro og Pacino i samme film og Nicholson og Freeman i samme film?

Er endel god paring her for fremtiden :)

http://www.imdb.com/title/tt0825232/

http://www.imdb.com/title/tt1034331/

http://www.imdb.com/title/tt0865556/

Endret av Dotten
Lenke til kommentar
Har endelig tatt nok undersøkelser på Panel.no til at jeg får et gavekort på 150,- på Platekompaniet - noen som har forslag til noen fete utgaver av en fet film som jeg burde investere i? Taxi Driver er under vurdering.

9536547[/snapback]

Er registrert der jeg også, men mottar bare undersøkelser fra biip.no

Får du fra noen andre du?

Lenke til kommentar

Er registrert hos verdifullmening.no der jeg får gavekort på 50 kr hos Platekompaniet om jeg tar så og så mange tester, men når jeg tar en test tar det en måned før jeg får poengene inn i registeret, og når jeg enderlig har klart opp til 50 tar det enda 1 måned å bekrefte bestillingen på gavekortet, så tar det en måned før jeg får gavekortet. Har ikke fått gavekortet enda, og prossesen begynte i slutten av juli... Blir litt irritert. Unnskyld meg, men har faktisk planer å utføre med den rabatten jeg eventuelt får :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...