NightKeeper Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Med "før CGIens tid", mener jeg før CGI ble populært i film og gjorde store fremskritt. CGIen i Terminator 2 er helt forferdelig, ser ut som et gammelt PC-spill. 9534487[/snapback] Blasfemi Syntes CGI-en i T2 er fantastisk, hvertfall til å være 91. Cameron har peil på CGI, The Abyss som ble laget på 80-tallet hadde jo knall CGI. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Veldig enig med Steffy i omtrent alt han sier, selv om jeg ikke synes filmen var ekstremt bra så var den en av fjorårets beste. Denne scenen er den beste med hele filmen, som sagt så kunne ikke Tarantino gjort den siste replikken bedre selv: r46JtPDtqAk "I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself." :!: 9531904[/snapback] Det er den beste replikken i hele filmen :!: Holdt på å le meg ihjel. Den er tett etterfulgt av: - How is your mother - Good, shes tired of fucking my father osv. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Med "før CGIens tid", mener jeg før CGI ble populært i film og gjorde store fremskritt. CGIen i Terminator 2 er helt forferdelig, ser ut som et gammelt PC-spill. 9534487[/snapback] Blasfemi Syntes CGI-en i T2 er fantastisk, hvertfall til å være 91. Cameron har peil på CGI, The Abyss som ble laget på 80-tallet hadde jo knall CGI. 9535434[/snapback] The Abyss har bra CGI, men animasjonen og sølvgeléen var veldig veldig dårlig i Terminator 2. Men det var jo fantastisk da den ble sluppet, men jeg mener at den ser veldig dårlig ut i dag. Bra film da, bare CGIen som er problemet. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 syns T2 effektene har holdt seg veldig bra. effektene skiller seg ikke ut og det er alt man kan be om Lenke til kommentar
samebob Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 noen som kan si meg hvilken film de sier: " Thats a huge ass robot" i? Har fundert lenge på hvilken, men husker det ikke. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Transformers? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Feil tråd. Du har det samme spørsmålet her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=9535570 Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Hva er linken til toll.no valutakursene? Har rotet litt rundt inne på sidene deres, men klarer ikke å finne de. 9532114[/snapback] Omregningskurser 9532777[/snapback] Takk. Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Equalibrium er veldig bra! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 For det første heter filmen Equilibrium, for det andre kan du jo kanskje fortelle litt mer om hvorfor du syns den er bra istedenfor å bare komme med et slikt utbrudd uten mål og mening? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Har endelig tatt nok undersøkelser på Panel.no til at jeg får et gavekort på 150,- på Platekompaniet - noen som har forslag til noen fete utgaver av en fet film som jeg burde investere i? Taxi Driver er under vurdering. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 (endret) *finne fremm Jarmo sine lykkepiller for å gi cun* Ellers, noen som gleder seg til å se henholdsvis Jet Li og Jackie Chan i samme film, De Niro og Pacino i samme film og Nicholson og Freeman i samme film? Er endel god paring her for fremtiden http://www.imdb.com/title/tt0825232/ http://www.imdb.com/title/tt1034331/ http://www.imdb.com/title/tt0865556/ Endret 20. september 2007 av Dotten Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Har endelig tatt nok undersøkelser på Panel.no til at jeg får et gavekort på 150,- på Platekompaniet - noen som har forslag til noen fete utgaver av en fet film som jeg burde investere i? Taxi Driver er under vurdering. 9536547[/snapback] Er registrert der jeg også, men mottar bare undersøkelser fra biip.no Får du fra noen andre du? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Får fra masse greier, jeg. Får invitasjon på e-post. Siste jeg tok nå var fra Telenor. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Får fra masse greier, jeg. Får invitasjon på e-post. Siste jeg tok nå var fra Telenor. 9536732[/snapback] Får bare fra biip.no jeg. Men kan være fordi jeg registrerte meg gjennom Biip.no Skal prøve å registrere meg via panel.no Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Er registrert hos verdifullmening.no der jeg får gavekort på 50 kr hos Platekompaniet om jeg tar så og så mange tester, men når jeg tar en test tar det en måned før jeg får poengene inn i registeret, og når jeg enderlig har klart opp til 50 tar det enda 1 måned å bekrefte bestillingen på gavekortet, så tar det en måned før jeg får gavekortet. Har ikke fått gavekortet enda, og prossesen begynte i slutten av juli... Blir litt irritert. Unnskyld meg, men har faktisk planer å utføre med den rabatten jeg eventuelt får Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 (endret) Noen som har sett Slacker og vil si noen ord om den? Endret 20. september 2007 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Artikkel i Dagbladet om en database hvor skuespillere linkes til hverandre. Kanskje noen finner det interessant. Link Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 For det første heter filmen Equilibrium, for det andre kan du jo kanskje fortelle litt mer om hvorfor du syns den er bra istedenfor å bare komme med et slikt utbrudd uten mål og mening? 9536520[/snapback] https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=833751 Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Har QT virkelig anbefalt Kill Buljo? En parodi som ikke er morsom... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå