Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tok en liten oppfriskning og så Terminator 2, som jeg av en eller annen merkelig grunn ikke har sett på lenge, sikkert en 4-5 års tid.

Fantastisk, rett og slett fantastisk action, spesialeffekter og one-liners, alt i en og samme film. :love:

(det finnes en del filmer som har dette, men T2 er en av de bedre)

edit: Noen som har erfaringer med/er medlem i HUFF? (Hordaland Ung Filmforening)

Hva er linken til toll.no valutakursene? Har rotet litt rundt inne på sidene deres, men klarer ikke å finne de.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Jeg tror det er umulig. Gudfaren-fanboysene ville spammet den nord og ned så den raste ned lista med en gang det skjedde, omtrent det som skjedde da Return of The King datt fra 4. til 10. Gudfaren-folkene troller Shawshank-forumet mye mer enn Shawshank-folkene troller forumet til Gudfaren, så det er nok sannsynlig at noe sånt kan skje. Sånn som jeg ser det i allfall.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg har sett Terminator 2 to ganger i sommer, og jeg synes den ikke har holdt seg bra i løpet av årene. Den er fremdeles en klassiker, men det synes at den ble laget før CGIens tid, og musikken er ganske forferdelig.

9532187[/snapback]

Før CGI-ens tid? Den vant jo Oscar for beste visuelle effekter. Filmen består jo i høy grad av (god) CGI.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...