Venerable Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) Traileren til Waru (2006) har tydeligvis vært ute lenge, men jeg har ikke sett den før nå. Ser vanvittig bra ut - Last ned her Det lukter som en thriller på samme nivå som Kôshônin (2003), Memories of Murder (2003) og Se7en (1995). Edit: Fant ut at Se7en også var et god eksempel og legge til. Endret 5. desember 2006 av Scarface^ Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Waru ser lovende ut. Leste om den for lenge siden, men gikk i glemmeboken. Takk for at du minnet meg på den igjen, Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Sett to filmer i dag: Whispering Corridors og Cactus Jack. Whispering Corridors var ikke helt det jeg ventet. Det var mer en dramafilm om vennskap og kritikk mot samfunnet enn en horrorfilm. Men fortsatt, fin twist slutt, og ellers helt grei. 5/10 Nå har jeg endelig funnet bunnnivået i film: The Villain (aka Cactus Jack). Slike filmer gjør meg trist, selv om helten Arnold er med. Det er humor a la "Roadrunner" og så utrolig dårlig timet med mer. For å si det slik karakterene i filmen er følgende: Cactus Jack, Handsome Stranger (Arnold) Charming og Parody Jones. Denne filmen er rein dritt... styr unna, med mindre du kan få sett den gratis. Du kommer til å le deg i hel, men ikke av humoren i filmen, heller hvordan humoren i filmen er lagt opp, kommentarer mm. 1/10 Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Har i en lang periode gått å skammet meg over å ikke ha sett Reservoir Dogs, så ikveld tok jeg motet til. God film med mye bra kommentarer og situasjoner. Imponerende at dette er debutfilmen til Tarantino. Den nådde ikke helt opp men absolutt en film som bør inn i samlingen. 5- / 6 Edit: Hvem var det som for en stund tilbake sa at 6-er skalaen er bedre enn helt opp til 10? Jeg er uansett helt enig i det. 10 blir for mye. Endret 6. desember 2006 av dimiles Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Edit: Hvem var det som for en stund tilbake sa at 6-er skalaen er bedre enn helt opp til 10? Jeg er uansett helt enig i det. 10 blir for mye. Er ikke det bare å ta en titt i mini-anmeldelses-tråden? Det var Cun som sa det. =O) Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Det var nok jeg det, den evige forkjemperen for sekserskalaen. Du ga Reservoir Dogs en ganske så grei karakter, dvs at jeg er enig Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Er enig i at 3-4-5 kan bli litt mye i 1-10 skalaen. Men jeg holder meg unna slike filmer, så det blir ikke mange av dem. Hvis jeg hadde sett flere hadde nok hjernen min utviklet en forståelse for hvordan jeg skulle ha skillt dem. Men 5-6 blir ALT for lite i 1-6 skalaen. Å kunne velge mellom 7-8-9 og 10 er helt nødvendig. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Det var nok jeg det, den evige forkjemperen for sekserskalaen. Du ga Reservoir Dogs en ganske så grei karakter, dvs at jeg er enig 7435860[/snapback] Likte forøvrig Steve Buscemi's prestasjoner i filmen. Om det var karakteren eller skuespilleren har jeg enda ikke bestemt meg for, men synes det var bra. Scarface: Det som er så genialt med sekserskalaen er at du kan bruke minuser og plusser akkurat som du vil. Alle er jo vant til karakterer fra skolen og da får de mye mer betydning. Kommer til å fortsette å bruke sekserskalaen. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Men da er det egentlig 16 karakterer i 6'er skalaen, og det blir for mye. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Næh, det er nyanser som viser i hvilken retning en karakter veier. Bare spør skolevesenet Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Næh, det er nyanser som viser i hvilken retning en karakter veier. Bare spør skolevesenet 7435887[/snapback] Som sagt, folk får bruke hva de vil. Jeg synes sekserskalaen er bedre, men så lenge folk gjør det klart hvilken de bruker får de vel få frie tøyler. Lenke til kommentar
Doga Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Før i går kveld var det fem-seks år siden jeg så Armageddon sist, og har i en periode tenkt å se den igjen for å gjøre opp en endelig mening. Ca klokka 13.20 kjøpte jeg den på Kiwi til 79kr, tok med litt Julebrus og potetgull for virkelig å kose meg. I all enkelhet, det sinnsykt overdådige, "storslåtte" og pompøse mølet fikk meg til å felle noen tårer på slutten, men de tårene kan ikke spores til noe positivt med filmen. Det jeg vil si var positivt var scena der Paris ble en gedigen støvhaug, den var visuelt ganske deilig på et vis. Uansett, nå tror jeg det er tid for litt CSI Miami på denne dagen med sykdom. Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Noen som vet om denne filmen, Turistas. kommer på kino i norge å i tilfelle når ? Endret 6. desember 2006 av xanth0s Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 SAWIII Jeje, hva skal en si? Konseptet fra 1 og 2 var vertfall ødelagt. Voldsbruken var jo verre en 1 og 2 til sammen, og jeg føler jeg sitter igjen med null feeling. Lenke til kommentar
hemi-cuda Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 SAWIII Jeje, hva skal en si? Konseptet fra 1 og 2 var vertfall ødelagt. Voldsbruken var jo verre en 1 og 2 til sammen, og jeg føler jeg sitter igjen med null feeling. 7438232[/snapback] Enig der ja Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Ny "Hot Fuzz"-trailer! Bring da noise! :wooooooot: Endret 6. desember 2006 av JacEr Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Kristus, den så genial ut. Jeg så at Stephen Merchant hadde en cameo, rart han ikke nevnes @ IMDb. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Hva synes dere om denne? Er den verdt penga? Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Haha, den må jeg se. Når kommer den? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2006 Jeg synes den var heller kjedelig. Den faller under kategorien "filmer jeg har sett på NRK2. Heldigvis betalte jeg ingenting for å få sett de." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå