Ustedalen Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 War of the Worlds er for all del ikke noe bra, så du gikk ikke glipp av noe uansett. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 (endret) Hehe ja, SM4 har veldig mange WOTW-spoofs, så det kan jo ødelegge endel. SM4 har iPods istedet for Tripods. Endret 16. september 2007 av Bytex Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 War of the Worlds var grei synes eg, mykje eyecandy og heftig lydspor. Får ein sterk 4'ar frå meg. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 War of the Worlds er for all del ikke noe bra, så du gikk ikke glipp av noe uansett. 9510149[/snapback] Den var ikke noe å rope hurra for nei. Men den hadde en del gode effekter, men det var ikke noe mer enn det. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 War of the Worlds er for all del ikke noe bra, så du gikk ikke glipp av noe uansett. 9510149[/snapback] Den var ikke noe å rope hurra for nei. Men den hadde en del gode effekter, men det var ikke noe mer enn det. 9510767[/snapback] Dette reagerte jeg også på, i forhold til det utrolige budsjettet ble jeg mindre imponert av effektene i WotW enn f eks Independence Day - som for øvrig er tidenes effekt-film. Jeg slet med å se hvor pengene gikk, for å være helt ærlig. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 (endret) Personlig så syns jeg muligens Jurassic Park (1) er tidenes effekt film, mtp at effektene ser kjempebra ut selv i dag. Det syns jeg er ganske imponerende. (Ikke at ID ikke gjør det...) Endret 17. september 2007 av Thomas_H Lenke til kommentar
Moff Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Syntest den bygde seg sykt bra opp i begynnelsen i war of the worlds , med huset under broa, familien og "stormen" mener det var skikkelig bra atmosfære i filmen i begynnelsen, men så dabba det av i en slik kurve /\ Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Personlig så syns jeg muligens Jurassic Park (1) er tidenes effekt film, mtp at effektene ser kjempebra ut selv i dag. Det syns jeg er ganske imponerende. (Ikke at ID ikke gjør det...) 9510890[/snapback] Effektene var nok til å skremme livsjiten ut av meg vertfall. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 War of the Worlds og The War of the Worlds (1953) viser hvor vanskelig det er å lage en moderne framstilling som følger boken noenlunde. Boken er snart 110 år gammel og passer best i den settingen. Likevel har vi flere filmer som unektelig følger den samme historien i ytterkantene, og som fungerer veldig bra. Blant annet nevnte Independence Day. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Både War of The Worlds og Superman Returns ble bedre når jeg så dem igjen, men det burde ikke være slik med de to filmene. Men mitt inntrykk er at to filmer som burde vært fantastiske ikke ble annet enn smågod underholdning. Når madammen min likte en Supermannfilm bedre enn meg og min bror likte en "katastrofefilm" bedre enn meg så må det vel være et eller annet galt, for jeg pleier ikke å finne det alt for vanskelig å like slike filmer (heldigvis). Men Returns hadde nå noen gode øyeblikk i hvert fall. Men det hele kan vel, som med 300, best oppsummeres i en lengre trailer. Minor uforståelig spoiler: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg kan til denne dag ikke skjønne hvordan de kunne ødelegge Supermann sin karakter ved å ha han luskende i buskene og bruke sine evner til å spionere på en stakkars småbarnsfamilie. Det blir jo som å ha en Batman som går rundt og smiler en hel dag. Out of character. Men filmene er nå ikke slik at jeg aldri kommer til å se dem igjen. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Der har du det, Dotten! Når jeg som elsker katastrofefilmer over alt annet (Ja, til og med The Core og The Day After Tomorrow) ikke klarte å falle for WotW, så må det være noe galt med filmen. ^^ Jeg vurderer å gi dem en ny sjanse, men det er så mange andre filmer som ligner hvis jeg er i det humøret. Jeg har Armageddon, ID, The Core, TDAT, Deep Impact, til og med Godzilla (!) som frister mer enn WotW, samt to Spidermenn, tre X-menz og Batman hvis superhelt er humøret. Det skal være sagt, jeg ser Superman Returns 100 ganger før jeg ser Fantastic 4 en gang til. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 WoTW har fått mye unødvendig diss syns nå jeg. Sikkert fordi den kom ut i den verste "nå-hater-vi-Tom-Cruise"-perioden. Filmen har sine problemer, blant annet noen unødvendigheter i storyen og en svak slutt, men folk er ofte altfor fornøyde med å peke ut det negative i en film. WoTW hadde absolutt mye å fare med. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Noe jeg synes er litt latterlig er at mange synes filmen er så teit pga slutten. Da vil jeg vel bare si at det hadde vært enda teitere om de hadde skrevet om en av tidenes største sci-fi-romaner. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Slutten er svak fordi den kommer altfor plutselig. Virker som om man plutselig hastverk fordi Cruisern skulle rekke et fly eller noe. Man oppsummer alt med en liten monolog og så vips, kommer rulleteksten. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Noe jeg synes er litt latterlig er at mange synes filmen er så teit pga slutten. Da vil jeg vel bare si at det hadde vært enda teitere om de hadde skrevet om en av tidenes største sci-fi-romaner. 9511944[/snapback] Folk som har lest boken har også klaget på den. Jeg vet ikke hvorfor, men vinklingen med å se det fra "gjennomsnittsmenneskets" syn funket ikke for meg. Jeg foretrekker å se presidenter og NASA og at amerika redder verden, tbh. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Det er jo alltid morro med presidenter og generaler som krangler så busta fyker, men det er jo ålreit at man får det fra en vanlig familie sitt syn også. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 (endret) Tror ikke den er postet før, så jeg tar sjangsen. Dere som har sett Death Proof, ble sikkert skuffet over at det ikke ble noe av "lapdancen". Vanessa Ferlito Death Proof Lapdance Endret 17. september 2007 av Xtra Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Thirteen Days noen som har sett denne? Ble for langtrukken og letargisk for min del, men tar dog opp et interessant stykke historie. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Thirteen Days noen som har sett denne? Ble for langtrukken og letargisk for min del, men tar dog opp et interessant stykke historie. 9513387[/snapback] Ja, så den på skolen. En ok 4-film for min del. Interessant tema, men litt lang. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Tror ikke den er postet før, så jeg tar sjangsen. Dere som har sett Death Proof, ble sikkert skuffet over at det ikke ble noe av "lapdancen". Vanessa Ferlito Death Proof Lapdance 9513209[/snapback] Joda, den er med på filmen den. Du må bare se Unrated DVD utgaven Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå