Kenny™ Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Alle filmene til Steven Seagal? 9506814[/snapback] Dette er ikke en steven seagal film jeg snakker om. Tror det er en ganske kjent skuespiller, en flink kjent skuespiller. :!: Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 (endret) Dette er ikke en steven seagal film jeg snakker om. Tror det er en ganske kjent skuespiller, en flink kjent skuespiller. :!: 9506855[/snapback] Kevin Bacon i Death Sentence? 9506783[/snapback] Endret 16. september 2007 av K.Larsen Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Tror det er en ganske kjent skuespiller, en flink kjent skuespiller. :!: 9506855[/snapback] Ahh......... må være en Chuck Norris film da Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 9506865[/snapback] Det var den jeg tenkte på ja! tusen takk! Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Så Stardust traileren på TVen nå, og jeg var sikker på at jeg så Robert De Niro, så jeg gikk inn på IMDb og sjekka castinga, men jeg så ingen Robert... <..<' Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Så Stardust traileren på TVen nå, og jeg var sikker på at jeg så Robert De Niro, så jeg gikk inn på IMDb og sjekka castinga, men jeg så ingen Robert... <..<' 9507464[/snapback] Å? Fra "Full cast and crew" Robert De Niro ... Captain Shakespeare Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Å? Fra "Full cast and crew" Robert De Niro ... Captain Shakespeare 9507479[/snapback] aaaa... stupid me. litt rart at han ikke står på den "korte" lista da... Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Lista går nok i rekkefølge med hvem som først dukker opp i filmen. "In order of apparence" som det heter. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 9506865[/snapback] Det var den jeg tenkte på ja! tusen takk! 9506940[/snapback] Hørtes også veldig ut som The Punisher, Lucky Number Slevin, eeehm, Highwaymen! Det må være den mest brukte settinga til en film! Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Hørtes også veldig ut som The Punisher, Lucky Number Slevin, eeehm, Highwaymen! Det må være den mest brukte settinga til en film! 9507742[/snapback] Jeg hadde ikke så mye å gå på, bortsett fra at den ikke har kommet ut enda. :!: Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Har sett Paradise Now til kr 59,90 på PK. Noen her på forumet som har sett den, og kan anbefale den? 9506732[/snapback] Ja, den er veldig bra. Ganske billig for filmen, kjøp kjøp! Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Idag skjedde det merkeligste med meg! Var på Dyrskuen (stort bodstevne i Seljord) og var på en av DVDbodene. Kjøpte så Oldboys og så litt videre. Når jeg til slutt skulle stikke fra boden, kommer mannen ut fra boden og spørr hva jeg gjør med den DVD-en i handa? Jeg svarte at "jeg har jo akkurat kjøpt den fra deg?" Han svarer så med å ta DVD-en fra meg, og kalle meg "tenåringsjævel som bare stjeler" for så å gå inn i boden igjen. Jeg står da bare igjen Prøvde å prate med mannen etterpå, men han bare nekta for det. Turte faen ikke gjøre noe med det, for det første var det bare 69 kroner, og for det andre er Chuck Norris pysete i forhold til denne mannen! Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Har sett Paradise Now til kr 59,90 på PK. Noen her på forumet som har sett den, og kan anbefale den? 9506732[/snapback] Ja, den er veldig bra. Ganske billig for filmen, kjøp kjøp! 9507887[/snapback] Da sjekker jeg om de har flere igjen på PK i morgen Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 (endret) Idag skjedde det merkeligste med meg! Var på Dyrskuen (stort bodstevne i Seljord) og var på en av DVDbodene. Kjøpte så Oldboys og så litt videre. Når jeg til slutt skulle stikke fra boden, kommer mannen ut fra boden og spørr hva jeg gjør med den DVD-en i handa? Jeg svarte at "jeg har jo akkurat kjøpt den fra deg?" Han svarer så med å ta DVD-en fra meg, og kalle meg "tenåringsjævel som bare stjeler" for så å gå inn i boden igjen. Jeg står da bare igjen 9508543[/snapback] Mothe... Møkkamann! Endret 16. september 2007 av nirvana1 Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Tidenes film har herved blitt kåret! Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 (endret) Tidenes film har herved blitt kåret! Det morsomme her er jo at hvis man ser på stemmestatistikken for filmen, så ser man tydelig hvilke stemmegrupper som tydeligvis blir ignorert når det kommer til snittet. For alle har ikke stemt 10. Idag skjedde det merkeligste med meg! Var på Dyrskuen (stort bodstevne i Seljord) og var på en av DVDbodene. Kjøpte så Oldboys og så litt videre. Når jeg til slutt skulle stikke fra boden, kommer mannen ut fra boden og spørr hva jeg gjør med den DVD-en i handa? Jeg svarte at "jeg har jo akkurat kjøpt den fra deg?" Han svarer så med å ta DVD-en fra meg, og kalle meg "tenåringsjævel som bare stjeler" for så å gå inn i boden igjen. Jeg står da bare igjen Prøvde å prate med mannen etterpå, men han bare nekta for det. Turte faen ikke gjøre noe med det, for det første var det bare 69 kroner, og for det andre er Chuck Norris pysete i forhold til denne mannen! Hadde overhodet ikke akseptert dette, jeg hadde nektet å gi fra meg filmen. Han kunne bare prøvd seg. Endret 16. september 2007 av _crs_ Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Så nettop Firewall og må si at den skuffet meg, gjennomsnittlig film som ikke engasjerte meg så veldig. Misliker også hacker/data-filmer fordi de inneholder så mye feil at det nesten er morsomt :-( Noen som har forslag til skikkelige bra filmer med IKT-relatert handling? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Så nettop Firewall og må si at den skuffet meg, gjennomsnittlig film som ikke engasjerte meg så veldig. Misliker også hacker/data-filmer fordi de inneholder så mye feil at det nesten er morsomt :-( Noen som har forslag til skikkelige bra filmer med IKT-relatert handling? 9509691[/snapback] Hva med den.... Thirteen Gate eller hva den heter, handler ihvertfall om en cyberverden. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Oppdaget noe som ikke var så morsomt i dag. Satte på War of the Worlds og tenkte jeg skulle få en ganske bra filmopplevelse. Til å begynne med tenkte jeg at dette har jeg sett før, men klarte ikke helt å finne ut når jeg hadde sett War of the Worlds tidligere. Men tilslutt kom jeg på det. Jeg hadde ikke sett War of the Worlds før men nemlig Scary Movie 4. Dermed ble hele resten av filmen ødelagt for min del. Jeg visste hele tiden hva som kom til å hende og det hele ble på en måte en stor komedie siden jeg ble minnet på alt fra Scary Movie 4 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 War of the Worlds er identisk med Superman Returns. To filmer jeg virkelig gledet meg til, med gode skuespillere og skyhøyt budsjett, som viste seg å være nikjedelige filmer jeg aldri vil se igjen. Jeg synes de var helt ok da jeg så dem, men i ettertid har jeg opplevd dem som svært overfladiske og litt småkjedelige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå