Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så Stardust traileren på TVen nå, og jeg var sikker på at jeg så Robert De Niro, så jeg gikk inn på IMDb og sjekka castinga, men jeg så ingen Robert... <..<'

9507464[/snapback]

Å? Fra "Full cast and crew"

Robert De Niro ... Captain Shakespeare

Lenke til kommentar

Idag skjedde det merkeligste med meg!

Var på Dyrskuen (stort bodstevne i Seljord) og var på en av DVDbodene. Kjøpte så Oldboys :love: og så litt videre. Når jeg til slutt skulle stikke fra boden, kommer mannen ut fra boden og spørr hva jeg gjør med den DVD-en i handa? Jeg svarte at "jeg har jo akkurat kjøpt den fra deg?" Han svarer så med å ta DVD-en fra meg, og kalle meg "tenåringsjævel som bare stjeler" for så å gå inn i boden igjen. Jeg står da bare igjen :blink:

Prøvde å prate med mannen etterpå, men han bare nekta for det. Turte faen ikke gjøre noe med det, for det første var det bare 69 kroner, og for det andre er Chuck Norris pysete i forhold til denne mannen! :cry:

Lenke til kommentar

Var på Dyrskuen (stort bodstevne i Seljord) og var på en av DVDbodene. Kjøpte så Oldboys  :love:  og så litt videre. Når jeg til slutt skulle stikke fra boden, kommer mannen ut fra boden og spørr hva jeg gjør med den DVD-en i handa? Jeg svarte at "jeg har jo akkurat kjøpt den fra deg?" Han svarer så med å ta DVD-en fra meg, og kalle meg "tenåringsjævel som bare stjeler" for så å gå inn i boden igjen. Jeg står da bare igjen :blink:

9508543[/snapback]

Mothe... Møkkamann! :cry:

Endret av nirvana1
Lenke til kommentar

Det morsomme her er jo at hvis man ser på stemmestatistikken for filmen, så ser man tydelig hvilke stemmegrupper som tydeligvis blir ignorert når det kommer til snittet. For alle har ikke stemt 10.

Var på Dyrskuen (stort bodstevne i Seljord) og var på en av DVDbodene. Kjøpte så Oldboys  :love:  og så litt videre. Når jeg til slutt skulle stikke fra boden, kommer mannen ut fra boden og spørr hva jeg gjør med den DVD-en i handa? Jeg svarte at "jeg har jo akkurat kjøpt den fra deg?" Han svarer så med å ta DVD-en fra meg, og kalle meg "tenåringsjævel som bare stjeler" for så å gå inn i boden igjen. Jeg står da bare igjen :blink:

Prøvde å prate med mannen etterpå, men han bare nekta for det. Turte faen ikke gjøre noe med det, for det første var det bare 69 kroner, og for det andre er Chuck Norris pysete i forhold til denne mannen!  :cry:

Hadde overhodet ikke akseptert dette, jeg hadde nektet å gi fra meg filmen. Han kunne bare prøvd seg.

Endret av _crs_
Lenke til kommentar

Så nettop Firewall og må si at den skuffet meg, gjennomsnittlig film som ikke engasjerte meg så veldig. Misliker også hacker/data-filmer fordi de inneholder så mye feil at det nesten er morsomt :-(

Noen som har forslag til skikkelige bra filmer med IKT-relatert handling?

Lenke til kommentar
Så nettop Firewall og må si at den skuffet meg, gjennomsnittlig film som ikke engasjerte meg så veldig. Misliker også hacker/data-filmer fordi de inneholder så mye feil at det nesten er morsomt :-(

Noen som har forslag til skikkelige bra filmer med IKT-relatert handling?

9509691[/snapback]

Hva med den.... Thirteen Gate eller hva den heter, handler ihvertfall om en cyberverden.

Lenke til kommentar

Oppdaget noe som ikke var så morsomt i dag. Satte på War of the Worlds og tenkte jeg skulle få en ganske bra filmopplevelse. Til å begynne med tenkte jeg at dette har jeg sett før, men klarte ikke helt å finne ut når jeg hadde sett War of the Worlds tidligere. Men tilslutt kom jeg på det. Jeg hadde ikke sett War of the Worlds før men nemlig Scary Movie 4.

Dermed ble hele resten av filmen ødelagt for min del. Jeg visste hele tiden hva som kom til å hende og det hele ble på en måte en stor komedie siden jeg ble minnet på alt fra Scary Movie 4 :hrm:

Lenke til kommentar

War of the Worlds er identisk med Superman Returns. To filmer jeg virkelig gledet meg til, med gode skuespillere og skyhøyt budsjett, som viste seg å være nikjedelige filmer jeg aldri vil se igjen. Jeg synes de var helt ok da jeg så dem, men i ettertid har jeg opplevd dem som svært overfladiske og litt småkjedelige.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...