InsertNumLock Skrevet 5. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2006 http://www.platekompaniet.no/dvdproduct.asp?id=801491 Aww. En kompis som har anbefalt denne i lang tid. Der får man 2 (dvs, alle?) sesonger til 230 spenn (inkl. frakt). 7427171[/snapback] Tidenes serie. Denne ender nok på veggen i den nye hybelen. The Office slår følgende serier: Lost, Prison Break, The OC, Twin Peaks, samtlige animasjonsserier og ikke minst Heroes. 7427785[/snapback] Neh.. Ikke sjangs.. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 5. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2006 Jeg skjønner ikke hva folk ser i heroes, jeg. Jeg synes den var en utrolig middelmådig serie som inneholder alt det vi har sett alt for mange ganger før. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 5. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) Jeg skjønner ikke hva folk ser i heroes, jeg. Jeg synes den var en utrolig middelmådig serie som inneholder alt det vi har sett alt for mange ganger før. Jeg er så fullstendig enig. Serier har en tendens til å bli litt vel mye oppskrytt. Selv synes jeg at sesong 1 av Prison Break var helt grei og for å nevne en populær serie til som Lost har jeg enda ikke sett. Husker at alle skulle se på det og kom med sine meninger om at serien var bare helt utrolig og overgikk alt; Men er Lost virkelig så bra? Steffy: Fint du ikke nevnte 24 i listen over hva The Office slår. Helt til slutt: Dette er en filmkategori, og serier diskuteres på serie-delen av forumet. (jeg er selv oppmerksom på at jeg tøyde grensene). Endret 5. desember 2006 av Onyx Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 5. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2006 Jeg skjønner ikke hva folk ser i heroes, jeg. Jeg synes den var en utrolig middelmådig serie som inneholder alt det vi har sett alt for mange ganger før. 7430348[/snapback] Enig i at det var en tragisk serie, satt faktisk og lo gjennom hele episode 1 med en kompis. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 5. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2006 Jeg skjønner ikke hva folk ser i heroes, jeg. Jeg synes den var en utrolig middelmådig serie som inneholder alt det vi har sett alt for mange ganger før. 7430348[/snapback] Enig i at det var en tragisk serie, satt faktisk og lo gjennom hele episode 1 med en kompis. 7430596[/snapback] Vel, jeg synes ikke den er tragisk - bare ikke veldig bra. Onyx, hva mener du med "serie-delen av forumet", egentlig? Hvor finnes i såfall denne? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2006 Regner med at det er tv delen han mener... Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 5. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2006 Onyx, hva mener du med "serie-delen av forumet", egentlig? Hvor finnes i såfall denne? Link til Hardwares underforum for 'TV-serier og programmer' Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 5. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2006 Onyx, hva mener du med "serie-delen av forumet", egentlig? Hvor finnes i såfall denne? Hæ? TV-serie og programmer. Lenke til kommentar
............... Skrevet 5. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) Hva skal jeg gjøre når cdon.com ikke vil godta fødselsdato og personnummer? får ikke registrert.. åja, jeg er for ung. Da ble det uten personnummer. Endret 5. desember 2006 av karlsn Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 5. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2006 Onyx, hva mener du med "serie-delen av forumet", egentlig? Hvor finnes i såfall denne? Hæ? TV-serie og programmer. 7430703[/snapback] Ja der var den. Jeg sjekka innom Kultur-forumet, men så visst litt for raskt - overså den der. Oh well. Lenke til kommentar
hemi-cuda Skrevet 5. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2006 yess da, har nå sittet å sett alle Saw filmene i dag :!: må si at jeg ikke syntes de var så værst, jeg syntes nå at den første var best noen flere som har sett alle filmene? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2006 Noen som har sett den nyeste American Pie filmen? Tror den ble sluppet rett på dvd over heile kloden...7423155[/snapback] Så litt hos en kompis av meg og det var ikke så fryktelig mye å skryte av egentlig. Bare hold deg unna imo Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2006 Dæven fikk den gode gamle '80 talls action film følsen når jeg så denne traileren, bare med Schwarzenegger eller Stallone i hovedrollen The Marine Den SKAL handles inn når den kommer Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 5. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2006 Dæven fikk den gode gamle '80 talls action film følsen når jeg så denne traileren, bare med Schwarzenegger eller Stallone i hovedrollen The Marine Den SKAL handles inn når den kommer 7432746[/snapback] Føltes ut som trailern spoilet hele filmen for meg. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2006 Føltes ut som trailern spoilet hele filmen for meg. 7432827[/snapback] Hvorfor det, du vet jo hva som skjer likevel? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 5. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2006 Føltes ut som trailern spoilet hele filmen for meg. 7432827[/snapback] Hvorfor det, du vet jo hva som skjer likevel? 7432861[/snapback] Det er jo forsåvidt sant, men tenke på alle de kule scenene, hvis du skjønner hva jeg mener. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2006 Det kan hende, eller så kan det bare være en liten smakebit også og man har enda mer i vente Den skal helt klart handles inn... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. desember 2006 Haha, har pastet den traileren et tosifret antall ganger på dette forumet. Apparently [Cena's] some WWE superstar; for the uninitiated, he looks kinda like Matt Damon, if Matt Damon got freakishly buff. ~ Christy Lemire Seattle Post-Intelligencer. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2006 Hadde jeg vært Cena, så hadde jeg blitt overlykkelig av den sammenligningen. Han er faktisk en kjekkas. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 5. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2006 Åå, gleder meg til Grindhouse! Perfekt samarbeid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå