Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

http://www.platekompaniet.no/dvdproduct.asp?id=801491

Aww. En kompis som har anbefalt denne i lang tid. Der får man 2 (dvs, alle?)  sesonger til 230 spenn (inkl. frakt).

:wee:

7427171[/snapback]

Tidenes serie. Denne ender nok på veggen i den nye hybelen.

The Office slår følgende serier:

Lost, Prison Break, The OC, Twin Peaks, samtlige animasjonsserier og ikke minst Heroes.

7427785[/snapback]

Neh.. Ikke sjangs..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg skjønner ikke hva folk ser i heroes, jeg. Jeg synes den var en utrolig middelmådig serie som inneholder alt det vi har sett alt for mange ganger før.

Jeg er så fullstendig enig. Serier har en tendens til å bli litt vel mye oppskrytt. Selv synes jeg at sesong 1 av Prison Break var helt grei og for å nevne en populær serie til som Lost har jeg enda ikke sett. Husker at alle skulle se på det og kom med sine meninger om at serien var bare helt utrolig og overgikk alt; Men er Lost virkelig bra?

Steffy:

Fint du ikke nevnte 24 i listen over hva The Office slår. :)

Helt til slutt: Dette er en filmkategori, og serier diskuteres på serie-delen av forumet.

(jeg er selv oppmerksom på at jeg tøyde grensene).

Endret av Onyx
Lenke til kommentar
Jeg skjønner ikke hva folk ser i heroes, jeg. Jeg synes den var en utrolig middelmådig serie som inneholder alt det vi har sett alt for mange ganger før.

7430348[/snapback]

Enig i at det var en tragisk serie, satt faktisk og lo gjennom hele episode 1 med en kompis.

7430596[/snapback]

Vel, jeg synes ikke den er tragisk - bare ikke veldig bra.

Onyx, hva mener du med "serie-delen av forumet", egentlig? Hvor finnes i såfall denne?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...