Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Hvorfor det? Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Hun skal vel være en av de eldre folkene der, og har den saken som gjør at hun kan se i fremtiden og kanskje fortiden også? Også har Blanchett en bra fortellerstemme. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Forumet hadde klart å gi meg ganske lave forventninger. Jeg må si at regissøren er et geni. Hadde ikke han kalt nordmenn for idioter og bønder, hadde jeg aldri sett filmen. PR-geni deluxe. 9495646[/snapback] Dagen filmen hans går i null så kan man kalle ham et PR-geni, men akkurat nå ligger han fortsatt på tredjeplass over de minst sette norske kinofilmene noensinne. Snakker vi PR-geni så er det guttene bak Snakes on a Plane. =D Lenke til kommentar
edge Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 (endret) I kveld skal edge på kino, og se The Bourne Ultimatum! Han gleder seg enormt! Men er filmen verdt de såpass gode kritikkene den har fått? Endret 15. september 2007 av edge Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 I kveld skal edge på kino, og se The Bourne Ultimatum! Han gleder seg enormt! Men er filmen verdt de såpass gode kritikkene den har fått? 9499037[/snapback] Den skal jeg også se idag Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Da har jeg nettopp sett Casablanca og kommet et skritt lengre på målet mitt om å se alle filmene på Imdb Top 250 lista. Når det gjelder filmen så syntes jeg den var veldig bra, men den klarte ikke å engasjere meg helt. Mulig inntrykket mitt blir bedre hvis jeg ser den en gang til. Akkurat nå var den en helt ok film. 9497320[/snapback] Den var veldig bra sier du først, så sier du at den var en helt ok film? Personlig så digger jeg Casablanca, den er helt klart på min topp 10. Ingrid Bergman Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 (endret) I kveld skal edge på kino, og se The Bourne Ultimatum! Han gleder seg enormt! Men er filmen verdt de såpass gode kritikkene den har fått? 9499037[/snapback] Vel, jeg syns ihvertfall den var ganske grei. Mye action, som kanskje er en selvfølge Endret 15. september 2007 av Thomas_H Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Men er filmen verdt de såpass gode kritikkene den har fått? 9499037[/snapback] Definitivt. Den bygger på mye av det samme som Supremacy og Identity, bare at den gjør det enda bedre. Min favoritt av de tre. Gled deg! Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Jeg hadde nok litt for høye forhåpninger til filmen, og bli en smule skuffet. Så for meg at denne lå milevis foran den første og andre i kvalitet, men det var litt optimistisk. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Da har jeg nettopp sett Casablanca og kommet et skritt lengre på målet mitt om å se alle filmene på Imdb Top 250 lista. Når det gjelder filmen så syntes jeg den var veldig bra, men den klarte ikke å engasjere meg helt. Mulig inntrykket mitt blir bedre hvis jeg ser den en gang til. Akkurat nå var den en helt ok film. 9497320[/snapback] Den var veldig bra sier du først, så sier du at den var en helt ok film? Personlig så digger jeg Casablanca, den er helt klart på min topp 10. Ingrid Bergman 9499060[/snapback] Den setningen skulle egentlig ikke være der. Var litt småtrøtt når jeg skrev innlegget. Har redigert det bort nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Casablanca er oppskrytt imho. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Casablanca er oppskrytt imho. 9499248[/snapback] Hvorfor? Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Nettopp vært å kjøpt meg Lord of the rings Two Towers og Return of the King Limited Edition. Og så lurte jeg på om det er noe ekstramateriale på de vanlige versjonene som det er verdt å ta vare på? Siden jeg skaffer meg Limited Edition utgavene nå så trenger jeg ikke begge versjonene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Casablanca er oppskrytt imho. 9499248[/snapback] Hvorfor? 9499266[/snapback] Fordi den er klissete, klossete og gammeldags. Kanskje jeg er født i feil årstall, men den hadde null effekt på meg. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Samme her. Eneste jeg fant bitte litt interessant var et Ilsa var et pussig navn å bruke på en karakter som skulle være norsk. Men that's it. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Samme her. Eneste jeg fant bitte litt interessant var et Ilsa var et pussig navn å bruke på en karakter som skulle være norsk. Men that's it. 9499354[/snapback] Det finnes bare en Ilsa. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 And she's A LOT of woman! Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Kunne ikke se The Killer igår så jeg så Kill Buljo og jeg må si at den var ikke så dårlig jeg mener til det budsjettet de hadde os.v Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Dagen filmen hans går i null så kan man kalle ham et PR-geni, men akkurat nå ligger han fortsatt på tredjeplass over de minst sette norske kinofilmene noensinne. Snakker vi PR-geni så er det guttene bak Snakes on a Plane. =D 9498570[/snapback] Dette er PR geni: _WcPvu5canE Teaseren er jo også fet Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 (endret) Som 9 åring var det kanskje mer spennede å reise til videosjappa, enn til leketøybutikken. Og det var alltid de samme hyllene som var førsteprioritet. På en av mine gamle VHS-er var det én trailer som jeg så nesten daglig, Stephen King's Graveyard Shift traileren. Og det var nettopp grøsserhyllene som var den hellige gral. Hvor Graveyard Shift med sin herlige 18-årsgrense stod. Jeg hadde så ufattelig lyst å se den. Kunne stå i mange minutter å nyte coveret. Men jeg fikk ikke se den pga gamlingene. Så i stedet gikk jeg rundt å fantaserte om de vemmeligste og mest groteske scenene man kunne forestille seg. De som traileren ikke viste. Involler og gørr over alt. Og etter alle disse årene har jeg endelig skaffet meg den! Problemet er bare det at... Filmen kommer sikkert til å være helt jævlig nå. Kommer aldri til å tilgi foreldrene mine for alle de fantastiske filmene de ikke gav meg muligheten til å oppleve. Og jeg skal garantere dere at det faenskapet jeg selv forestillte meg om filmen, var mye verre enn de 2-3 bloddråpene som filmen egentlig inneholder. Men nok om det, nå skal jeg se en barndomsklassiker for første gang! Endret 15. september 2007 av LunarPoet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå